![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Pos.blijven,blijven lachen zo komt gij misschien nog ooit aan 1% ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat hebben ze gegeten ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() chique menukaart en niets op het bord... zoals in politiek ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() 't zal wel genen Big Mac zijn geweest denk ik ....
a propos wie betaalt al die etentjes eigenlijk ? Ikke of gij of wij alletwee ? Waarom kunnen die mensen niet gewoon thuis eten zoals gij en ik meestal doen ? 't is toch gemakkelijk as ge altijd op kosten van den burger kunt leven. en nu zulde zeggen och dat ene etentje, maar neen het is gewoon de mentaliteit. Die klootzakken eten niks op hun eigen kosten. Die worden goed betaald en dan nog den helft belastingsvrij, en die eten op kosten van hun kabinetten meestal of met andre woorden : op onze kosten. Dat die godverdomme eens hun eigen bokes smeren 's morgens voor dat ze vertrekken.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Gouverneur
|
![]() Hans 1, je zit er totaal naast:
Je kan op 2 manieren aan de modale Vlaming een vraag stellen ivm "onstaat" België 1e manier : Wil je Dat België uiteenvalt ? 2e manier : Wil je jaarlijks 2000€ betalen opdat België niet uiteenvalt? Het zal gauw gedaan zijn kunstmatig opgericht staatje tot eer en welzijn van de Walen
![]() |
#48 |
Gouverneur
|
![]() Moet zijn : het zal gauw gedaan zijn met dat kunstmatig opgericht staatje tot eer en
welzijn van de Walen srry
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() yves is nadien nog een groot pak friet gaan eten !
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yves leek nochtans heel tevreden met de resultaten van dat etentje, zeiden ze op de radio.
![]() |
#52 |
|
![]() 't zal goei tomate crevette zijn geweest denk ik...
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
De reactie lijkt meer op een strip van de Rode Ridder. Verraad! Verraad! Grijp de vermadelijken! En Leterme mag dus Verhofstadt niet ontmoeten tenzij er publiek bij is. En moet dan ook zijn telefoon door iedereen laten afluisteren. Nogal geforceerd. Kent iemand een land waar dat zo werkt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dank U... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op dezelfde manier kan je alle belastingen in vraag stellen. Uiteraard zal er steeds een minderheid kwieten nabauwen dat elke Euro er een te veel is.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Via de federale kas doet hij dat echter wél. En het werd zonet nog bewezen ook. Of wil Wallonië Vlaanderen met geen geweld lossen uit grand amour pour les Flamands? ![]()
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |