![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 | ||||||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
[size=1]btw: hoe arbitrair is de taalgrens?[/size] [size=1]hoe arbitrair is het Waalse territorialiteitsbewustzijn?[/size] [size=1]hoe arbitrair zijn de internationale en Federale territorialiteitsverdragen?[/size] [size=1]hoe arbitrair is de internationaal erkende wiskundige procentberekeningswijze?[/size] Citaat:
[quote] Citaat:
Citaat:
Ik vind het, als (na mijn uren) onverdroten Waals Nationalist, wraakroepend dat de kleine Waalse man wordt in de steek gelaten door de partij die er in geslaagd is diezelfde kleine man in het profitariaat op te sluiten en hem daardoor dus gewoon medeplichtig maakt aan deze jaarlijkse hold-up. Hoe kunnen wij Vlamingen dit verantwoorden aan de Vlaamse werkloze, gepensioneerde, gehandikapte, kansarme en achtergestelde? Citaat:
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Deze studie is niet objectief omdat ze uitgaat van de klagende partij.
Deze studie toont inderdaad niet aan of de transfers deels misbruiken zijn of niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
[QUOTE] Aan de dienst directe Belastingen Betreft: inkomen 2003 aanslagjaar 2004 Geachte Heer Belastingscontroleur, Graag had ik U kond gedaan van het feit dat ik uw belastingsaanslag op mijn inkomen van 2003 volledig verwerp. De reden hiervoor is voor de hand liggend namelijk dat uw aanslag niet objectief is wegens opgemaakt door de te bevoordelen (klagende) partij. Mag ik U daarom ook vriendelijk verzoeken mij dienaangaande niet meer lastig te vallen wegens het feit dat uw persoon "in toto" deel uitmaakt en onlosmakelijk verbonden is met deze zelfs door de Bubbeltrutten als subjectief getaxeerde lichaam. Met belastingsvrije Groeten, Fieseler [/quote]
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Helemaal ben ik het er nochtans niet van overtuigd. Ge kunt het aantal ambtenaren ook bekijken in functie van het aantal inwoners. 1 ambtenaar per x inwoners. Aangezien ik niet over de juiste gegevens beschik kan ik er niet over oordelen. Wellicht zijn er meer beambten van Waters en bossen nodig. Misschien zijn meer ambtenaren nodig omdat er minder inwoners per vierkante kilometer wonen, de dorpen kleiner zijn en verder uit elkaar liggen enz. Ik blijf er dus bij dat dit niet uit de studie op te maken is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wordt die interviewer door Bartje betaald om zo'n tamme en onkritische vragen te stellen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lijdt u aan dementie, ofzo? |
|
![]() |
![]() |