Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 oktober 2004, 12:18   #41
HerrUU
Gouverneur

HerrUU's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Ik moet u gelijk geven, ... wij zijn in een mietjes maatschappij beland, zonder al deze resources en technologie zijn we niks meer.

Dat wil ook zeggen dat als de weg naar die grondstoffen wordt afgesneden onze maatschappij als een kaartenhuiseke in mekaar donderd...

Wie kan er hier nog zelf een konijn vangen, dood doen, stropen en opeten, ? Als het al nie om ethesische redenen is, zouden we het al nie doen omdat ons poten verkeerd staan, of omdat we het gewoon verleerd zijn. Pas op ik zou ook wat moeten oefenen, en er zijn er nog die het wel zullen kunnen maar slechts een klein percentageke.
Och jongens, trekt ulle dat niet zo aan, we sterven toch allemaal (ooit). Enkele jaren geleden brak er in Hong-Kong een griepvariant uit onder de kippen. Binnen de paar dagen allemaal mortibus. De griep muteerde en kwam over op de mens en werd, gelukkig maar, niet langer fataal. Moraal van het verhaal bleek dat ALS dat virus ongemuteerd op de mens was overgesprongen, de infectie zich over de aardbol had verspreid binnen de 48 uur met een mortaliteit van +75%. Bron van de gegevens was toen CDC Atlanta, ik weet niet of je het nu nog kan terugvinden. National Geographic maakte er ook melding van in een van haar documentaires.
Oud 22 oktober 2004, 12:23   #42
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HerrUU
Och jongens, trekt ulle dat niet zo aan, we sterven toch allemaal (ooit). Enkele jaren geleden brak er in Hong-Kong een griepvariant uit onder de kippen. Binnen de paar dagen allemaal mortibus. De griep muteerde en kwam over op de mens en werd, gelukkig maar, niet langer fataal. Moraal van het verhaal bleek dat ALS dat virus ongemuteerd op de mens was overgesprongen, de infectie zich over de aardbol had verspreid binnen de 48 uur met een mortaliteit van +75%. Bron van de gegevens was toen CDC Atlanta, ik weet niet of je het nu nog kan terugvinden. National Geographic maakte er ook melding van in een van haar documentaires.
Moraal van het verhaal : als de infectie dodelijk was voor de mens ipv voor de kippen, dan was de wereldhonger direct opgelost want iedereen zou dan kip kunnen eten.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2004, 12:25   #43
HerrUU
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Moraal van het verhaal : als de infectie dodelijk was voor de mens ipv voor de kippen, dan was de wereldhonger direct opgelost want iedereen zou dan kip kunnen eten.
Da's een goei!
Oud 22 oktober 2004, 14:07   #44
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Waarom zou dat zo zijn? Wat een typische manier van "op zijn plaats zetten" is dat nu weer? Dat is weer zo'n ingebakken reactie...
Vluchten in drugs lijkt mij eerder een ingebakken reactie van verliezers.
Dan hoeven ze de realiteit niet onder ogen te zien en kunnen ze de schuld op anderen steken.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2004, 14:12   #45
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Gaan werken is ook vluchten voor de realiteit: voor mensen die niet buiten onder een brug willen wonen, ze zijn er te flauw voor, wat n mietjes. En ze moeten per se horen bij een hoop achterlijke debiele gevoelloze werkmieren.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2004, 14:15   #46
Geertje

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Gaan werken is ook vluchten voor de realiteit: voor mensen die niet buiten onder een brug willen wonen, ze zijn er te flauw voor, wat n mietjes. En ze moeten per se horen bij een hoop achterlijke debiele gevoelloze werkmieren.
?????????????????????????????????? Al wie niet onder een brug slaapt, is een mietje ? Dus jij slaapt onder een brug met je laptop en een internetaansluiting ?

Oud 22 oktober 2004, 14:20   #47
Bhairav

Standaard

Neen, gij idioot. Ik wou zeggen dat uw mening over "escapisme" gewoon eenzijdig is en hypocriet. Dacht toch da ge het door zou hebben, maar u bent wss zo'n burgertrut die zichzelf niet alledaags vind door dat klein beetje extra in uw leven. Tegenover een minister of president zijt gij ook een loser hoor.
Oud 22 oktober 2004, 14:22   #48
HerrUU
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Tja, de mens is tenslotte een kuddedier. Je zou kunnen stellen dat de individualist die daar onder de brug ligt te stinken in zijn ongewassen kleren, terwijl hij zijn hand uitsteekt voor een aalmoes van een "werkmier" die daar toevallig voorbijkomt dus geen deel uitmaakt van de menselijke samenleving aangezien hij niet over dezelfde kam wil geschoren worden als de rest?

Ga jij zelf werken, of studeer je nog? (geen minachting bedoeld, gewoon uit nieuwsgierigheid)...
Oud 22 oktober 2004, 14:32   #49
Geertje

Standaard

Citaat:
Neen, gij idioot. Ik wou zeggen dat uw mening over "escapisme" gewoon eenzijdig is en hypocriet. Dacht toch da ge het door zou hebben, maar u bent wss zo'n burgertrut die zichzelf niet alledaags vind door dat klein beetje extra in uw leven. Tegenover een minister of president zijt gij ook een loser hoor.
Als idioot, zal ik inderdaad je geleerde uitleg over die brug niet goed verstaan hebben. Dus als ik het goed begrepen heb zijn diegene die werken de losers, en diegene die onder de brug liggen de geslaagden in het leven ?

Oud 22 oktober 2004, 14:33   #50
Bhairav

Standaard

Ik werk niet: geen zin en vind niks.
Kuddedieren? Inderdaad, en hoe dommer hoe erger. Kijk maar naar de USA.
Oud 22 oktober 2004, 14:34   #51
Bhairav

Standaard

Citaat:
Als idioot, zal ik inderdaad je geleerde uitleg over die brug niet goed verstaan hebben. Dus als ik het goed begrepen heb zijn diegene die werken de losers, en diegene die onder de brug liggen de geslaagden in het leven ?

Ge snapt weer niet wa ik wou zeggen. Wat is uw IQ?
Oud 22 oktober 2004, 14:35   #52
Geertje

Standaard

Citaat:
Ge snapt weer niet wa ik wou zeggen. Wat is uw IQ?
Waar kan ik dat vinden, staat dat op mijn identiteitskaart ? Een gokje : 30 ?
Oud 22 oktober 2004, 14:37   #53
Bhairav

Standaard

In uw hersens zulde het alvast niet vinden.
Oud 22 oktober 2004, 14:40   #54
HerrUU
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik werk niet: geen zin en vind niks.
Kuddedieren? Inderdaad, en hoe dommer hoe erger. Kijk maar naar de USA.
En stempel je? Of weiger je geld te ontvangen van een bende kuddedieren?
Oud 22 oktober 2004, 14:43   #55
Geertje

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HerrUU
En stempel je? Of weiger je geld te ontvangen van een bende kuddedieren?
Oud 22 oktober 2004, 14:45   #56
Bhairav

Standaard

Ik weiger dat geld niet, ik kijk er op neer en vind dat ze het geld niet verdienen vanwege hun alledaagsheid en laag IQ.
Oud 22 oktober 2004, 14:46   #57
Bhairav

Standaard

Citaat:
Niks te !
Ik denk buiten uw doos. Met uw kleinburgerlijke denkpatroontjes.
Oud 22 oktober 2004, 14:48   #58
Geertje

Standaard

Citaat:
vind dat ze het geld niet verdienen vanwege hun alledaagsheid en laag IQ.
Over wie spreek je nu ? Over anderen of over jezelf ?
Oud 22 oktober 2004, 14:49   #59
HerrUU
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik weiger dat geld niet, ik kijk er op neer en vind dat ze het geld niet verdienen vanwege hun alledaagsheid en laag IQ.
Da's een uitleg gelijk een ander. Kort gezegd wil je wel profiteren van de arbeid van de massa maar er niet aan deelnemen. In jouw ogen, en ongetwijfeld in die van andere zoals jij, maakt je dat een held, in de ogen van de normaal denkende mens maakt jou dat een profiteur. Aan jou de vrijheid om er fier op te zijn of niet.

Wat dat IQ betreft, net zoals bij de lengte van de penis hebben sommige mensen de neiging om anderen te degraderen. Meestal omdat zijzelf geen andere uitlaatklep weten voor hun frustratie hierover.
Oud 22 oktober 2004, 14:49   #60
Geertje

Standaard

Citaat:
Niks te !
Ik denk buiten uw doos. Met uw kleinburgerlijke denkpatroontjes.
Ik denk dat je stoned achter je pc zit, want er komt niet veel zinnigs meer uit.

Bye.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be