![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() En dan nog naar die extreemrechtse klootzakken in Oost-Europa, die geen enkele moslim willen binnen pakken. Ondertussen blijft Bartje wel het VB verketteren. Waarschijnlijk bang dat zijn grootste aanhang terug overloopt naar het VB
![]()
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 15 november 2015 om 21:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp jullie probleem wel hoor. 't Is gelijk impotent zijn. Dan gaat het niet. Hoe dan ook: succes bij al jullie pogingen om veel stemmen te winnen, en daarmee dan beleid te kunnen voeren. (ik weet alleen niet goed welke Vlaming, buiten de actuele 5 tot 10 procent, van jullie gedacht zou zijn, om jullie te volgen). Ik veronderstel dat wij van jullie evenveel succes gewenst krijgen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Of hij kan zoals BDW in Antwerpen, de overwerkte kwartieragenten op pad sturen om potentiële jihadisten op te volgen. Dat zal veel helpen. Hopeloze sukkels. En Francken is ondertussen dag en nacht op pad om zoveel mogelijk islamitische 'vluchtelingen' in te kwartieren. Heel de wereld lacht meewarig met België, het jihadistisch nest van Europa, de moslims op kop. Ik denk dat de 'A' van NV-A eerder staat voor Allah. De kracht van de verandering noemen zij dat.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 16 november 2015 om 01:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vwala , en met wiens' geld ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 16 november 2015 om 03:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Wel ik betreur dat het meer een strijd is geworden om kiesvee te houden, dan dat ze samenwerken iets te bereiken. Als men effectief evenveel tijd zou steken in het terrorisme opsporen waren wij misschien een aanslag in Parijs armer.
Er zijn signalen die ze tot in Amerika zien opstijgen, maar onze politici lopen met oogkleppen en beginnen lallen over energie (door hun heibel met Rusland dat ze niet willen toegeven en verouderde centrales omdat ze hun zakken volrijfde). En alsof dat genoeg was, gaan ze nog wat onderling ruzie maken terwijl de auto's volgeladen met springstof en allerlei Europa bereiken. |
![]() |
![]() |