![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Echt links zou nooit aanvaard hebben dat de spaargelden van de werkende massa aan deuren en vensters uitgegooid zou worden en nog minder dat ze daarbovenop een schuldeberg zouden creëren waar de werkende massa, nooit de echte rijken waartegen ze zogezegd wel altijd fulmineren, maar die ze nog geen vinger in de weg gelegd hebbe; nog vele mensenlevens lang voor mogen opdraaien... Links is het nieuwe kapitalisme geworden, maar dan een kapitalisme dat niets meer bijbouwd, maar alleen maar afroomt en opsoupeert of naar het buitenland transfereert en dus is links de grafdelver van de voorspoed in Europa geworden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vergaderen is nationale sport en de basis vereisten zijn koffie en een agenda. Managers worden als eerste medewerker behandeld en doet hij niet mee, dan heeft hij een probleem. Hoe het op mij overkomt in België is dat ieder zijn eigen clubje zoekt en dan lekker gaat zitten mokken en mopperen op andere groepjes.
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar van wie of wat zijn Vlaanderen en Wallonië wingewesten??? Waarschijnlijk van een Brusselse, franstalige, upperclasse, gelinkt aan Parijs, maar die zich niet al te openlijk laat zien... Indien jij nu echt meent dat het Vlaanderen en Wallonië zijn die niet op hun hoofdstad hebben gelet... Vlaanderen en Wallonië hadden en hebben daar niets te zeggen, punt. Het is Brussel die la Belgique volkomen verkankert en ze hebben duidelijk de totale gesubsidieerde media in hun handen, zowel de franstalige als de Vlaamse... Zowel Vlaanderen als Wallonië hebben enkel de dictaten uit Brussel te ondergaan en natuurlijk dat dat spel niet openlijk wordt gespeeld, maar zo achterbaks als maar kan en daar is die grote francofonie inderdaad enorm geslepen in... De grote francofonie is voor mij enkel en alleen een enorm goed georganiseerde maffia die de grote francofonie altijd gebruikt heeft om de Belgische bevolking tegen elkaar in het harnas te jagen en we kunnen alleen maar zeggen dat ze daar voor de volle honder procent volledig in geslaagd is... Begrijp mij niet verkeerd. Het is niet alleen in la Belgique dat zulk een maffia het hef in handen heeft; het is waarschijnlijk zo in alle landen... Maar in la Belgique hadden ze de communautaire tegenstellingen als pluspunt om de uitvoering van hun 'wel'daden te vergemakkelijken; maar eens dat scherm doorzien is dan ook heel hun spel duidelijk zichtbaar, wat in andere landen, waar ze eveneens ageren dan ook heel wat moeilijker te doorzien is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Over die agressie tegen Londen heb ik in de subafdeling "Geschiedenis" een tijdje terug een stuk geplaatst over de eerste lag die de Duitsers verloren in WO2, namelijk de slag om Den Haag, ook wel slag om Ypenburg geheten. Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Heb je filmpjes gezien van hoe hooghartig de franstaligen hun kolenbuit in Duitsland gingen ophalen terwijl de Duitse bevolking omkwam van de honger en de kou???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In ieder geval, voor mij is het de eerste keer dat ik erover hoor praten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook viel me op dat u meer compassie voor Walen dan voor Fransen hebt en dat is winst wanneer de Vlamingen en Walen door dezelfden belazerd worden.
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nou is Nederland ook een land waar 1 mei weinig gebeurd omdat jarenlang Koninginnedag op 30 april was en nu Koningsdag op 27 april. Den Uijl, toch de grote rode man na WO2, heeft persoonlijk het koningshuis gered en Kok loodste een dochter van een foute Argentijn binnen als koningin van Nederland.
![]() |