![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() He's still a superstar, so there!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan een wereldse kapitalistische vraag en niet van de hemel.
De "kosten" (als je het zo mag noemen) zijn "slechts" het geloof in mijn atoomtheorie. Maar als je die prijs niet kan betalen dan is daar nog altijd Mohammed de bendeleider. Lees daarvoor: De lachende Jezus van Timothy Freke en Peter Gandy. Mohammed van mysticus tot bendeleider. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Moslim zijn is normaal en geeft mij gelijk een nieUwe naam.
Wat denk je van Mustafa ? Voor de vrienden dan Musti (Moest). |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dacht ik het niet? Je zal eerder door de knieën gaan voor de Koran dan voor mijn atoomtheorie.... ![]() Schaam je niet: heel Europa zal je volgen. ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 24 november 2015 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Waarde Harrie, ik zal me nooit kunnen bekeren tot een religie.
Ik heb de koran vroeg gelezen en ik heb er nooit een "band" met gehad. Mijn hart is verzegeld en mijn ziel behoort de duivel toe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Na de thread over de evolutietheorie komen peche en harrie ook deze thread verpesten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enfin, enkelen hebben mij het meeste geleerd, dat is waar ![]() ![]() Mijn protest staat nog steeds hoogstaand en is hier nog door niemand deftig benaderd. En zij die erbij waren, weten dat ik zoiets niet aan de kant zou laten liggen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Gouverneur
|
![]() Lachen met Allahlul wordt slechts bestraft met zweepslagen , want die is barhmhartig.
Lachen met de profeet, de doodstraf. http://www.msn.com/nl-be/nieuws/were...”/ar-BBniNlT |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De enige die nog grotere flauwe kul verkoopt op dit forum is harrie, en het dan ook aandoenlijk hoe jullie beste vrienden zijn geworden. Birds of the same feathers flock together.https://www.youtube.com/watch?v=wvVPdyYeaQU Laatst gewijzigd door geertvdb : 24 november 2015 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Googleexperts en youtube experts ja
![]() Geert, de discussie met de oude rotten is al gevoerd, U droeg daar geen kl... aan bij. Nieuwkomers schieten te kort en gros kan niet eens hun eigen links nuanceren. De laatste beste was quasi geheel een copy paste van wiki pedia. Hoewel ie het gros wel bijeen had en zou kunnen samenvatten. Zo eens een keer iets ontleden is niet iedereen gegeven. Graaf wat voort in youtube en google, een boek lezen en zelf samenvatten is duidelijk niet meer van deze tijden. Daarom dat ik liever met mensen omga die ouder dan mij zijn. Ik hoef ook niets bij te dragen, want ik beweer niet wat de waarheid is en hoe het ging. Dat zijn de fanatieke aanhangers... zelfs een creationist kan zijn religie beter dan de doorsnee evolutionist zijn theorie alhier. Laatst gewijzigd door Peche : 24 november 2015 om 20:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Aton : 24 november 2015 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Volgens mij komt geert liefde tekort.
Net zoals ik mijn zelfbeeld aan mijn ouders afmeet. Ik schaam Me daar niet voor. Ik heb dat hier zelf gezegd, dat dan gebruiken is easy en zelfs laag en laf. Ik was een loser. Een nietsnut. Maar ik kwam van mijn ouders. Geert zijn ouders zullen hem niet veel anders behandeld hebben. Moest hij zich niet achter dat "stoere" gedrag verschuilen kwam er niets uit. Want geert verdringt zijn identiteit. Tis een lelijk watje dat dringend eens geliefd moet worden of die gaat zijn ouders ook achterna. Hoe geert doet, zo zijn geert zijn ouders Zijn moeder en zijn vader ![]() De mijne ook en daardoor herken ik dat in zijn gedrag. Iemand in een liefdevolle omgeving zonder trauma's zou nooit zo doen of er tijd aan verliezen . Het is maar debat hoor. Als iemand een theorie beter dan jezelf Kent is dat geen bedreiging hoor. Is dat om ter domste? Want dezen dommerik vatte het samen en ga geen gelijk zoeken in Google links. Genetic drift, interbreeding is alles behalve spontaan en random, maar enige BEWIJSBARE verklaring voor variatie in genen. Hypotheses voor bewijs kauwen waar je niets uit kunt nuanceren is erger dan een creationist, want die kan meestal wel samenvatten waarin die gelooft. Jullie geloven in een ander omdat je je tegenover hem dom voelt. En door je lage zelfbeeld het antwoord aanvaard. En ik heb Harrie graag, SO what? Die man is belezen en weet veel van filosofie. Die is zelfs beter met nummers dan het gros aanwezig en pakte daarop al "meerdere van de zogezegde betere". Laatst gewijzigd door Peche : 25 november 2015 om 06:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Ik kan ook tussen de lijnen lezen Aton. En hoe men mij hier veroordeeld zal mijn liefde of haat niet bepalen.
De pot verwijt dat we over Mohammed moeten praten maar begint dan de ketel na te wijzen. Een beetje anders zijn en daarvoor uitkomen is gelijk je goals openzetten om volgestampt te worden. En ik verheerlijk dat proces van mensen, ik verheerlijk het jullie tekortkomingen op te sporen en me daar aan op te trekken. En dat men dan persoonlijk komt duwen, ik denk niet dat me dat ooit zwakker maakte. Dus bedankt, keep pushing, liefst wat harder. Maar vergeet eens niet af en toe uw lief af te rijden alvorens ge hier testosteron komt lossen he... safe it for the better. |
![]() |
![]() |