![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() hebben we daar bewijzen van?
|
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Hier zijn geen bewijzen nodig.
Onder de 3 die ze bijna zonder kleren uit het pand haalden bevond zich geen Abaaoud. Er was onderzoek nodig op de 'ge-snipe-te' en die onder het puin. Die aangeschoten terrorist was al eerder op de dag reeds dood samen met de plofkip. Rest er alleen de laatste. Na de moeilijke ontruiming hebben we niet gehoord dat hij dood was. Die boodschap kwam slecht een dag later... Zo gaat dat als je de RAID, de BRI kwaad maakt en op hun hond-kameraad schiet. PS. U hoeft hier niets van te geloven. Moesten zij de kans gekregen hebben dan zal het zo gelopen zijn.
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Oh ja , nu is die doowd , doowd , heejlemaal doowd !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er begint al een beetje gewenning te komen.
Ik stond op en ik vroeg mij af : wie in Molenbeek gaat er vandaag ontploffen. ![]() En kan Anderlecht die grote achterstand op Molenbeek nog inhalen ? ![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Pater Luc Versteylen zou me zeker gelijk geven. Hij zou Abaaoud in één beweging hebben kunnen aanleren hoe je na het hemelen van je stengel en de diepste draai in het tuintje van een maagd je zaligheid kwijt kan. Heerlijk toch? |
|
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]()
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() Salah Abdeslam en homobars
Maar hij was er enkel om portefeuilles te stelen....sure.....uhu....... And pigs fly!!!
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij zal wellicht niet binnen gemogen hebben en dan krijg je dat he. |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zie sec 9, direct na de detonatie. http://www.hln.be/hln/nl/35524/Aansl...nt-Denis.dhtml
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu niet voor het één of het ander maar die kop van die Abaaoud, dat is toch alleen maar mogelijk mits een paar 100 jaar inteelt ?
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#55 | |