![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Foute stap, van dezelfde orde als de wet op het negationisme en revisionisme. Muilkorfwetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Van de vrije meningsuiting afblijven. Die mensen dat het zo openbaar uiten zullen niet voorzichtig moeten zijn. 't Is pas als ze daarna stil worden ge eens moet beginnen nadenken. Zulke mensen in de gaten houden via de sociale media moet toch werkgelegenheid creëren? Of ambtenaren wat werk bij geven? ^^
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De koran staat inderdaad barstensvol met wettelijk verboden oproepen tot vervolging, geweld en moord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dubbel.
Laatst gewijzigd door daiwa : 26 november 2015 om 02:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad is een uiting die onder die wetten van negationisme en revisionisme gaat, moeilijker te associeren met een oproep tot het herhalen van dat geweld, dan staan te juichen voor plofmoslims en er zo meer aan te zetten om plofmoslim te worden. Ik denk niet, maar ik kan mij vergissen, dat een negationist zijn oproep ook maar de minste kans heeft om daadwerkelijk een of andere jood NU laten te vergassen ten gevolge van die oproep. Maar ik kan mij wel indenken dat een juichbericht op internet voor een plofmoslim, een andere moslim over het dunne lijntje haalt om plofmoslim te worden. Ik zie niet goed in welke *geweldsoproep* er zou zitten in de voor de rest redelijk domme uitspraak "Hitler heeft nooit enige Jood laten doden en gans dat verhaal is uitgevonden door een Zionistische entiteit" (uitspraak die dus strafbaar is). Maar ik zie wel goed in in welke mate "Bravo voor de helden van Parijs ! Zo een moedige mannen hebben we nodig", iemand kan aanzetten om te denken dat hij ook succes zal hebben als hij zelf gaat ontploffen in een concertzaal, of aan een schoolpoort.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 26 november 2015 om 06:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn vrees is natuurlijk dat de wetgever en zijn broekschijtende rechters wel de coherentie zullen missen om die logica door te trekken. Maar zulke wetten maken het, zonder dat ze het beseffen, zo een voorstel wel degelijk meer bespreekbaar.
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, ze "aanzetten om ginder gaan te strijden" vind ik zo erg niet. Dat ze levend terugkomen, is een stuk erger !
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 26 november 2015 om 06:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om nog iets toe te voegen qua het liberticide van het toejuichen van recente gewelddaden: ik vind dat dat een van de WEINIGE aanpakken is die tenminste de OORZAAK van die plofmoslims aanpakt, namelijk de propaganda. Plofmoslims zijn ENKEL EN ALLEEN een product van propaganda.
Men gaat ons een ganse resem ANDERE liberticide maatregelen door het strot rammen die de bewegingsvrijheid, de economische vrijheid van *alle burgers* aantasten in hun *andere* handelingen, zogezegd om het plofmoslims moeilijker te maken om te ploffen. Maar die wetten veroorzaken veel hinder in het beleven van uw vrijheid die verder niks te maken heeft met terrorisme en ze pakken de oorzaak niet aan (de propaganda) maar ze proberen gewoon het ten uitvoering brengen van een aanslag wat te bemoeilijken. Men gaat U afluisteren, filmen, U verbieden van cash te gebruiken, U willekeurig opsluiten gedurende 3 dagen, .... om zogezegd een plofmoslim het leven OOK moeilijker te maken. Maar dat helpt niet tegen het ONTSTAAN van plofmoslims. Een strijd tegen de propaganda, de enige bron van plofmoslim, is veel en veel doelgerichter en efficienter, en is totaal niet liberticide voor normale mensen. Uw leven gaat niet veranderen omdat ge niet moogt staan juichen voor de laatste plofmoslim. Uw leven gaat wel veranderen als ge geen cash meer moogt gebruiken, geregeld eens opgepakt wordt, gefilmd wordt in uw badkamer, en ge elke week moogt komen uitleggen waarom ge naar ginder en daar gereden zijt met uw auto he.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 26 november 2015 om 06:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Het woord getrouw dat gij onbevreesd moogt spreken: voor vorst, voor vrijheid en voor recht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() eindelijk! een wet om deze aan te pakken ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het goedpraten van wielerterrorisme dan ook strafbaar?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |