![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is/was een FUTULITEIT, "fin de la discussion" !!!!!!
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/1.2512367 http://www.demorgen.be/binnenland/ko...iten-b16f112e/ http://www.gva.be/cnt/dmf20151202_02...een-futiliteit Het "paleis" vond ook de "schending van Filip's privacy" erger dan zijn laakbaar gedrag.
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() ![]() Hij had nog een Jambongo-bonneke liggen, zeker? ![]() Als er hier nu nog echt naïevelingen zijn die denken dat de Laekense nest niet van ver op voorhand wist wat er ging gebeuren, dan zijn het dwazeriken. Een week voor de aanslagen is hij het speciaal interventie-eskadron nog gaan vergasten op een bezoekje. ![]() Toch wel heel toevallig allemaal, hé? De meesten vallen over zijn vaandelvlucht in het heetst van de strijd, maar den Taaie is met veel vuilere zaakjes bezig dan dat, hoor ![]() Jambongo-bon zat op dat moment in Oostende ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een futiliteit ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Hadden jullie gehoopt dat hij mee huiszoekingen ging doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten huize dus van flaminganten. Den taaie ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Schepen
|
![]() Tenzij hij: 'the king', zoals wellicht al de andere hypocriete, schijnheilige in 't zak zettende 'helden', begrepen heeft waar het eigenlijk om gaat.
Ik hoor Hollande, twee weken geleden, ik zie hem nog 'brullen': 'Wij zijn in oorlog met de 'Salafistische Islam' en het zal 'saigner', als we niet direct den 'DEFCOM' op het maximum zetten , in dit geval '4'. Nog een geluk ook, want anders: waren wij allang met z'n allen in de kapot gebombardeerde straten van 'Molhastan', onze laatste druppels 'EU' bloed, met de kraan open, voor het 'Vaderland', aan het vergieten. Dank zij ons heldhaftig leger, Politie diensten en de mannen van de veiligheid, kon onze Koning (in extremis) met zijn Queen en Kroost (vooral d'oudste, want die zou later nog van pas kunnen komen), in 'Bretagne' extra veilig onderdak genieten. OORLOG, zij hij ' Alons z'enfants de la patrie i e , zong hij, en dan? Zou het liever niets meer zijn dan enkele schermutselingen met benden 'Islam' kwajongens. Tieners, hangjongeren, die zich hebben laten overtuigen door Oudere soortgenoten die ze misbruiken om hun stoutaardig 'Entertainment' kracht bij te zetten? En aanslagen dat ze inmiddels hebben verijdeld, zodanig veel, dat gedurende 7 dagen de Hoofdstad er heeft uitgezien, als de ideale plek, voor al onze plunderende, profiterende, verrijkende en vooral gelukzoekers. Namelijk: DE WOESTIJN.
![]() |
#49 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
'Une tempête dans un verre d'eau' , als U het mij vraagt. ![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() De koning heeft toch al een telefoontje gepleegd naar de Marokkaanse koning voor hulp? Gisteren bleek er eindelijk schot in de zaak te komen. De politie had met veel machtsvertoon een man gestopt die al de kenmerken van een terrorist vertoonde. De nummerplaat van zijn voertuig stond al een paar dagen intern geseind omdat hij bewapeningsposten filmde en fotografeerde tijdens dreigningsniveau 3. De mijnheer in kwestie bleek Montasser Al De'emeh te zijn. Of hij met een gestolen voertuig rondreed, werd niet medegedeeld.
Laatst gewijzigd door Jakko : 2 december 2015 om 17:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou het Black Russian geweest zijn?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=226359
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zitten actueel met de grootste wervingsreserve uit onze vaderlandsloze geschiedenis. Uit het lijstje is er recent wel één buiten gebonjourd. Geen toestemming gevraagd om te trouwen. Wellicht dacht hij: "geen dotatie, geen reservatie, ge kunt de pot op". .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Zit Mathilde in haar neus te boren? Laatst gewijzigd door Gipsy : 2 december 2015 om 20:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daar heeft hij vast personeel voor.
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vermits de Phphphphillipe niet echt nodig is in het land, voor van alles en nog wat en eigenlijk helemaal nikske,
is dat ventje inderdaad maar een futiliteit. Pardon. Phutiliteit. .
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Las ik zoek en ik vroeg mij af waar Zwijntje en Kabouter Wesley waren, naast het Koningspaar, tijdens mijn zoektocht op de foto ... ![]() Te fanatiek willen zoeken dus. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 december 2015 om 12:56. |
![]() |
![]() |