Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 oktober 2004, 15:22   #41
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Niet "samen te werken" maar "in de regering opnemen". De enige partij waarover dergelijke discussie vandaag de dag aan de orde is, is het Vlaams Blok.

En met welke islamitische partij plannen onze traditionele partijen dan concreet deze samenwerking? Welke islamitische partij mogen wij binnenkort in onze regering verwelkomen?

... dan sturen we morgen wel andere rampscenario's de wereld in.
Nooit gehoord van Irak, Iran, Afghanistan, Algerije.....???????
Leve de koppensnellers, de moordenaars, de verkrachters, de beesten....leve de islam!

De partijen die deze ideologie opnemen in een maatschappelijk overlegscenario maken zich even schuldig als von Papen in 1933. Zij aanvaarden een theocratische, dictatoriale en moorddadige beweging als gesprekspartner. Zij verloochenen niet alleen de democratie, zij brengen ze in groot gevaar. Vanuit dat oogpunt is het Vlaams Blok de énige democratische partij in dit land!

Maar dat is voor jou te hoog gegrepen natuurlijk!
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2004, 15:40   #42
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Nooit gehoord van Irak, Iran, Afghanistan, Algerije.....???????
Ja hoor, en Congo, Rwanda, Zimbabwe en Venezuela ken ik ook.

Citaat:
Leve de koppensnellers, de moordenaars, de verkrachters, de beesten....leve de islam!
Dutroux een moslim? 'k Weet het niet, u moet het maar eens bij tijd en wijle vragen.

Wat bovenstaande zinnen te maken hebben met rood/groen hier en dan in casu met de vergelijking met Von Papen, dat moet u anders maar eens proberen uit te leggen. Ik wist immers niet dat Stevaert van plan is om president Karzaj van Afghanistan in de Vlaamse regering te krijgen, maar ik kan me natuurlijk altijd vergissen.

Citaat:
De partijen die deze ideologie opnemen in een maatschappelijk overlegscenario maken zich even schuldig als von Papen in 1933. Zij aanvaarden een theocratische, dictatoriale en moorddadige beweging als gesprekspartner. Zij verloochenen niet alleen de democratie, zij brengen ze in groot gevaar. Vanuit dat oogpunt is het Vlaams Blok de énige democratische partij in dit land!
Von Papen heeft met "overlegscenario" niets te maken. Hij nam Hitlers partij mee op in de regering, en dat is nog wel effe iets anders.

Maar ja, voor een "man" als u hoeft overleg natuurlijk niet met een dictatoriaal regime. Als het van u afhing, hadden we met Rusland na de tweede wereldoorlog beter de frontale confrontatie aangegaan, in plaats van te verzanden in een "koude oorlog". In uw plaats, had JFK Cuba naar de verdoemenis moeten schieten tijdens de rakettencrisis. Want schieten en vechten, d�*t is volgens u pas democratie. Overleggen, da's voor woessies en watjes, nietwaar?
Oud 28 oktober 2004, 18:29   #43
DrFrege
Banneling

DrFrege's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Ja hoor, en Congo, Rwanda, Zimbabwe en Venezuela ken ik ook.

Dutroux een moslim? 'k Weet het niet, u moet het maar eens bij tijd en wijle vragen.

Wat bovenstaande zinnen te maken hebben met rood/groen hier en dan in casu met de vergelijking met Von Papen, dat moet u anders maar eens proberen uit te leggen. Ik wist immers niet dat Stevaert van plan is om president Karzaj van Afghanistan in de Vlaamse regering te krijgen, maar ik kan me natuurlijk altijd vergissen.

Von Papen heeft met "overlegscenario" niets te maken. Hij nam Hitlers partij mee op in de regering, en dat is nog wel effe iets anders.

Maar ja, voor een "man" als u hoeft overleg natuurlijk niet met een dictatoriaal regime. Als het van u afhing, hadden we met Rusland na de tweede wereldoorlog beter de frontale confrontatie aangegaan, in plaats van te verzanden in een "koude oorlog". In uw plaats, had JFK Cuba naar de verdoemenis moeten schieten tijdens de rakettencrisis. Want schieten en vechten, d�*t is volgens u pas democratie. Overleggen, da's voor woessies en watjes, nietwaar?
Ja, 'overleggen', zolang het uzelf natuurlijk niet stoort, nietwaar? Anderen (de sukkelaars in de concentratiewijken) mogen dan voor uw soort de kastanjes uit het vuur halen. Maar klagen mogen ze niet, want dan zijn het racisten en fascisten. Weet ge wat, motherfucker, doe maar voort met uw gezeik, tot ge met uwen stomme kop tegen de muur loopt.
DrFrege is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2004, 07:41   #44
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrFrege
Ja, 'overleggen', zolang het uzelf natuurlijk niet stoort, nietwaar? Anderen (de sukkelaars in de concentratiewijken) mogen dan voor uw soort de kastanjes uit het vuur halen. Maar klagen mogen ze niet, want dan zijn het racisten en fascisten. Weet ge wat, motherfucker, doe maar voort met uw gezeik, tot ge met uwen stomme kop tegen de muur loopt.
Dus gij vindt ook dat ge uw frustraties moet oplossen door ze gewoon omver te knallen...
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2004, 08:50   #45
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Gij zijt dan ook ne racist. Time to face the mirror !
Oud 29 oktober 2004, 09:08   #46
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
... uw soort ...
Wat is dat eigenlijk "Mijn soort"? Waar classeert U mij nu eigenlijk in? Ik ben eigenlijk erg curieus hierover?
Oud 29 oktober 2004, 09:25   #47
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Er is natuurlijk nog een derde en veel realistischere oplossing en dat is een comprimis tussen beiden kampen : Een multiculturele samenleving met de beperking dat het oorspronkelijke culturele erfgoed niet door de wc wordt gespoeld. Wat mensen zoals jij blijkbaar nog steeds niet begrepen hebben, is dat de meeste aanhangers van een multiculturele samenleving helemaal uw levensstijl niet willen vernietigen en alle respect hebben voor ons eigen cultureel erfgoed. Het is niet zo dat onze samenleving in 2 kampen verdeeld is die elkaar willen vernietigen. Dat is Bull-Shit, alleen extremisten willen dingen vernietigen.
Jij bent dan ook een extremist net als alle multikullers.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2004, 10:19   #48
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
En dit is geen extremistische uitspraak
Oud 29 oktober 2004, 11:53   #49
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
???? You've lost me!

Leg me dat eens uit.
Oud 2 november 2004, 17:00   #50
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wismerhell
In de muziekwereld ;

Ikzelf ben 'n metalhead (dus niet bepaald het stereotype geval in deze maatschappij)
En ddor een bepaalde rechtse beweging zijn ert velen van ons nu "plots" extreem rechts ...
Dit is in Antwerpen het geval en sinds dit feit wordt er in antwerpen meer en meer nazi-metal(rock) gemaakt dan ooit tevoren ..
Kunnen we dit beter niet gescheiden houden ?
Aangezien er nu gasten die vroeger bevriend waren elkaar nu door dit feit elkaar rauw lusten, rondlopen ?

Ik snap de link niet echt maar jah ..
Zal wel aan mij liggen zekers ... :s

Laat 's wat horen over die rechtse- en nazi-rock! kwestie da'k 's wat gelijkgestemden kan ontmoeten.

Ps watch my avatar, Peter Steele, knap muzikant, maar verguizd om zijn politieke ideën...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be