![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het westen poneert naast zinloosheid ook economisme: alleen werken en de economie zijn van belang-we moeten leven om te werken. Die druk is fataal voor velen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel dat net andersom was , ze verlaat de islam , en wordt rapster ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit mag dus niet verbazen.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 11 december 2015 om 08:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goe zot !!
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 11 december 2015 om 08:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() “The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality of happiness, and by no means a necessity of life.” GB Shaw
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Gewoon een labiel mens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vind niet dat ik van iets bevrijd moet worden en dat maakt mij het leven juist aangenamer, voller. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat onze voorouders daarover kloegen kan ik begrijpen. 45 uren week en te voet km ver gaan werken. Nu begint men pas na zijn twintigste te werken, onderbroken door verlof, kredieturen, sociaal verlof, familiaal verlof enz. Sommigen hebben verdorie geen tijd meer om te staken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat zouden we met onze tijd doen op deze aardkloot indien we niet zouden werken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan niet geloven wat ik nu ga schrijven maar u vraagt er zelf om: "Denial is not a river in Egypt".
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou heel goed weten wat te doen met mijn vrije tijd. Mijn vrouw en ik zijn nl. letterlijk ziek gekloot door onze werkgever, naast nog een hoop ellende in ons privéleven. Ik ben nog niet halverwege de veertig en ik ben werken al kostbeu. Ik vraag niet liever dan nu te mogen rentenieren met een welgemeende "fuck you" naar iedereen die ons de voorbije jaren een loer heeft gedraaid. U laten uitbuiten en vernederen om kapitalisten monsterwinsten te laten maken of om "vriendjes van" te plezieren: 't zijn zotten die werken.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Maar na die 40h kan je wel doen wat je wil. Zonder cashflow of met weinig ben je beperkter. Geld koopt geen geluk, maar bepaalt wel veel. Geld koopt je geen gezondheid maar kan wel essentiële ingrepen betalen.
On topic. Als da mens haar manie naar beneden piekt zal ze zich wel afvragen; What have I done |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is een afweging die men moet maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Sommige hebben die keuze niet. En ze moeten verder of hebben daarna niets meer.
Neem nu mijn keuze voor dagwerk, het is alsof ik de wereld opeis. Maar ik weet dat ik geen shiften meer aankan. Moet ik dan mijn menselijkheid opofferen om maar niet werkloos te zijn? |
![]() |
![]() |