![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Je 6600 posten zijn zo intelligent? Laatst gewijzigd door dedez : 24 oktober 2004 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Ze gaan ons toch niet verplichten ons programma uit te voeren........
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 24 oktober 2004 om 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wij zijn nu 2 Walen op het forum ... Wees niet verbaasd over felle (of domme) reacties: de meeste mensen hier zijn flaminganten. Gelukkig zijn er ook Vlaamse democraten met humor en kritische zin, maar zij blijven vrij schaars ... Succes ! 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Vreemdeling
|
![]() geef me jouw "analyses" !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 24 oktober 2004 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() maar ik ben niet echt waals, mijn vader is vlaming en mijn moeder frans... Voor mij ik leef eerst in belgië. maar ik hou toch van wallonië ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De meeste boodschappen hier nemen Franstaligen als zondebokken: voor alle problemen van de wereld. Ik deed gewoon een vaststelling, het was geen anti-vlaamse propaganda. "Propaganda" hoort niet bij mijn politieke strekking, eerder bij de jouwe denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
teveel borstvoeding gekregen en vader heeft thuis niets te zeggen... ![]() "ça ne va pas changer le monde..." Joe Dassin.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maar het was niet de meerderheid van franstaligen, het was de elite ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opschrift bij franstaligen : Ici tout le monde parle français ! Opschrift bij Vlamingen : Hier werkt iedereen !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Voor de rest zijn het bijna allemaal Vlaamse havenarbeiders die bij ons het werk uitvoeren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer genoeg hebben jullie politici er niet voor gezord tijdens Vlaanderens vette jaren dat er bedrijven werden aangetrokken om meer Walen werk te kunnen verschaffen. In Vlaanderen werd dezelfde fout gemaakt maar het was wel Vlaanderen dat het meeste afdroeg en Wallonië dat het meeste binnenrijfde. De tijd dat Vlaanderen kon afdragen is echter voorbij en het Wallonië dat de rollen had kunnen omdraaien bestaat niet. Je hebt geluk dat je vader en moeder niet hoeven te scheiden omdat het voor Vlaanderen en Wallonië bijna zo laat is. Zelfs Di Rupo zal dat niet veel langer meer kunnen tegenhouden.
![]() |