![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik pak haar op de belofte van de spliting en dat recht heb ik! trouwens heel dat document is een schoolvoorbeeld van wollig taalgebruik en vage beloften! Enheb ik ontkent dat cd&v'ers dossierkennis hebben,het is maar waarvoor ze die kennis aanwenden! JL Dehaene heeft gewoon geluk gehad dat het internationaal economisch goed ging en dat is zijn persoonlijke verdienste niet! |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Hoe die Blokkers dan hardnekkig zulke verhaaltjes blijven rondstrooien als zou de partijraad een beslissing van het congres (welk congres???) hebben genegeerd is me een raadsel... |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik vraag dat gewoon aan mijn schoonpa en dan weet ik dat ook ![]()
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoe blokkers die mythe blijven geloven dat de N-VA iets op een congres zou laten beslissen door de basis. Hilarisch gewoon.
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#46 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voorts is het niet meer dan normaal dat ik ze als buitenstaander véél kritischer kan beoordelen dan jij als partijslaaf. Citaat:
Laat me daar nu niet van schrikken. Citaat:
Ik ben een trouwe raadpleger van de website van de N-VA. Steeds benieuwd wanneer ze hun democratische vernieuwing inzetten, of het tsjevenjuk afleggen.
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ideeën door uw partij en aanhangers naar voor gebracht zijn de essentie. Hoe jullie intern mekaar vliegen afvangen interesseert me eerder matig.
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb duizend N-VA'ers die kunnen getuigen dat Steven Utsi, hoofd van de studiedienst van het Vlaams Blok, zich had binnengewurmd op het congres te Hasselt. Hij werd herkend door De Wever, die dat dan ook meedeelde aan de ganse zaal... Leuk geprobeerd, maar maak uw schoonpa dergelijke nonsens maar wijs. Of ga je nu komen zwammen dat die mens daar als "geïnteresseerde" zat? |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of die Utsi daar kwam om 'te spioneren' weet ik niet, maar dat Dewever zich behoorlijk aanstelde staat m.i. vast. Ik denk niet dat ze bij de CD&V een VLD-er die zich in de zaal wil zetten zo zouden behandelen. Ditto voor elke andere politieke partij, behalve natuurlijk als het iemand van het boze blok is:sigh: Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 28 oktober 2004 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik herinner me trouwens ook een medewerker van Annemans die op een open leden-vergadering van de N-VA was opgedoken en netjes namen en stemmingen zat te noteren. Is dat ook iets dat geïnteresseerde collega-Vlaams nationalisten doen? De Wever noemde de bewuste Blok-medewerker trouwens niet bij naam, maar zei dat een medewerker van een andere partij in de zaal zat en vroeg hem beleefd of hij zijn stoel, die voor N-VA'ers bestemd was, netjes wilde afstaan. Wat hij uiteraard niet deed... Laatst gewijzigd door zorroaster : 28 oktober 2004 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Komkom beste "Axel". Al eens gezien hoeveel CD&V-mandatarissen op lokaal niveau over gans Vlaanderen een adellijke titel hebben? Zo Vlaams zijn die niet hoor. Om over het aantal gewone royalisten in de CD&V nog maar te zwijgen. |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Piet Hein : 28 oktober 2004 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ideeën door uw partij en aanhangers naar voor gebracht zijn de essentie. Hoe jullie intern mekaar vliegen afvangen interesseert me eerder matig. Organiseer uw clubleven hoe je wil. Dat is privé. Ik zal b.v. ook niet zoals sommige N-VA'ers het Vlaamsblok aanpakken op hun ondemocratische interne werking. Ik pak bij N-VA en Vlaamsblok enkel de voze ideeën aan, waarmee ze de staat België wensen te vernietigen, en specifiek die ideeën van de N-VA waarmee ze zowel België als Vlaanderen ondemocratisch wensen te bevoogden. Op dat vlak klinkt het Vlaamsblok zelfs democratischer!
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 29 oktober 2004 om 07:22. |
|
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Maar ... hoe Vlaams is nu de cdenv?
Niet erg veel, denk ik, als je ziet dat hier vooral nva-ers de verdediging op zich nemen. Strange.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 29 oktober 2004 om 07:44. |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wiens brood men eet............. Wat mij betreft werd met het Kartel een flamingantische formatie die mogelijks op termijn gevaarlijk had kunnen zijn voor België lekker ingekapseld en groggy geknuffeld. Al bij al 'democratischer' dan het politiek proces tegen het Vlaamsblok: de N-VA'ers hebben het immers 'zelf' 'beslist' ![]()
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 29 oktober 2004 om 08:41. |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
En dus de verdeeldheid in flamingantische rangen opgedoekt. En dus een percentje of 2 voor het VB erbij. Tenzij, bhv zonder prijs wordt gesplitst, ... De puntjes staan voor andere toekomstige 'communautaire' pijnpunten, waarop het VB telkenmale op 'vlaemsch' vlak met de n-va kan afrekenen. Ik vind het dan ook maar gepast dat ik je smileytje mee citeer.
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |