Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 oktober 2004, 08:36   #41
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dorian
Arme onderdrukte Vlamingen die zo'n held nodig hebben ! Zondebokken en een held: alles om gelukkig te zijn in de kleine Republiek der Fascisten.

Filiîîîîîîîîîîîîîîîîp ! Onze grote bâââââââââââs !
Dwaas in eigen land, Dorian. Dat zou goed bij het Vlaams Blok passen.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2004, 08:45   #42
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Het uiteindelijke doel? Een burgeroorlog tussen Vlamingen en Franstaligen, dat is wat het Vlaams Blok wil. Zijn aanhangers denken zeker en vast hetzelfde............
Tuuurlijk!
Zoals het ook het Vlaams Blok was dat de burgeroorlog wilde om LeopoldIII destijds te kunnen behouden.
Oud 26 oktober 2004, 08:54   #43
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Dorian
Arme onderdrukte Vlamingen die zo'n held nodig hebben ! Zondebokken en een held: alles om gelukkig te zijn in de kleine Republiek der Fascisten.

Filiîîîîîîîîîîîîîîîîp ! Onze grote bâââââââââââs !
Arme, onderdrukte francofonen die een held nodig hebben zoals de toekomstige koning om het koninkrijk Belgique in stand te helpen houden.

Philliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippe, onze grote b�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*s!

Misschien zal het je een troost wezen als Knuppel zegt dat géén van beiden ooit baas zal worden.
Noch in Belgique noch in Vlaanderen.
Oud 26 oktober 2004, 08:58   #44
homer
Burger

Standaard

forfaitaire onkostenvergoeding van ongeveer 1800 euro/ maand, mag daar mee doen wat hij wil - sjakossen van delvaux kopen enzo, of bij de pecotex - zonder iets te moeten verantwoorden

en da's bovenop zijn parlementair loon
en bovenop zijn vergoeding als antwerps gemeenteraadslid

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Misschien heeft hij voldoende aftrekposten?
Oud 26 oktober 2004, 09:02   #45
Dorian
Parlementslid

Dorian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel

Arme, onderdrukte francofonen die een held nodig hebben zoals de toekomstige koning om het koninkrijk Belgique in stand te helpen houden.
.
Ik voel mij niet onderdrukt. Alléén Vlaminganten hebben een minderwaardigheidscomplex en stemmen dan ook voor kakkerlakken. Germaanse schaapjes ! bèèèh bèèèèh !
Dorian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2004, 09:03   #46
homer
Burger

Standaard

oesje, wat is er gebeurd met de slogans "koop vlaams" of "eigen zelfstandigen eerst" ?
de lokale middenstanders zullen het graag horen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Je kunt bijvoorbeeld ook perfect legaal je elektronische apparatuur in Nederland of Duitsland kopen.
Oud 26 oktober 2004, 09:05   #47
Olivier
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik voel mij niet onderdrukt. Alléén Vlaminganten hebben een minderwaardigheidscomplex en stemmen dan ook voor kakkerlakken. Germaanse schaapjes ! bèèèh bèèèèh !
lol !
Olivier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2004, 09:09   #48
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door homer
forfaitaire onkostenvergoeding van ongeveer 1800 euro/ maand, mag daar mee doen wat hij wil - sjakossen van delvaux kopen enzo, of bij de pecotex - zonder iets te moeten verantwoorden

en da's bovenop zijn parlementair loon
en bovenop zijn vergoeding als antwerps gemeenteraadslid
Merk ik hier ongerustheid of toch op zijn minst afgunst tav iemand die op ethisch niveau een gans land schraagt dat deze iemand bijna een schijntje verdient (volgens mij véél te weinig hetgeen eens te meer zijn idealisme bewijst) van een onbekwame ongelukkig getrouwde homofiele troonsopvolger die tot nu toe 0,0 heeft bewezen?

A propos: Van discriminatie gesproken: weet jij dat onze Filip volgens de wet niet met een man mag trouwen ondanks het bestaan van een homohuwelijk?
Vind jij dat niet een outing van homofobie door ons koningshuis ?
En dan zwijg ik nog over opus dei hé !
Oud 26 oktober 2004, 09:10   #49
Olivier
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
[size=4]VANDAAG HEEFT VlAANDEREN ÉÉN DEWINTER, INDIEN DI RUPO EERSTE MINISTER ZOU WORDEN, WORDEN DAT MINSTENS 1 MILJOEN DEWINTERS.[/size]
De verborgen agenda van het blok: de grote fuhrer massaal klonen om zo de meerderheid te halen
Olivier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2004, 09:14   #50
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Merk ik hier ongerustheid of toch op zijn minst afgunst tav iemand die op ethisch niveau een gans land schraagt

Laatst gewijzigd door Stratcat : 26 oktober 2004 om 09:14.
Stratcat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2004, 09:16   #51
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In feit hebben ze oogkleppen in plaats van de ogen, Dorian.
Oud 26 oktober 2004, 09:21   #52
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Zo te lezen voelt u zich en ook Everytime zich wel bijzonder onderdrukt. T'is bijna om medelijden mee te krijgen
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2004, 09:25   #53
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Zo te lezen voelt u zich en ook Everytime zich wel bijzonder onderdrukt. T'is bijna om medelijden mee te krijgen
Het is in uw fascistische Vlaanderen dat men zich onderdrukt voel. Niet op de Franstalige kant.
Oud 26 oktober 2004, 09:33   #54
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
Vond jij het er ook net over?
Ik eigenlijk ook maar ik vond het zo mooi staan dat ik het niet over mijn hart kreeg het te wissen!

Nu: Deze morgen naar la première geluisterd?
Dat is nu al een week dat ze over het racistische xenofobe Vlaanderen aan't spreken (niet debateren hé) zijn.. welnu: in zulk een land (hetgeen uiteraard helemaal niet xenofoob of racistisch is) wil ik wel leven.
En jawel: als je de acties tegen toetreding van Turkije xenofoob en racistisch noemt moet ik zeggen dat op dat gebied onze Filip toch wel een ethisch boegbeeld is niwaar?
Oud 26 oktober 2004, 09:50   #55
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Het is in uw fascistische Vlaanderen dat men zich onderdrukt voel. Niet op de Franstalige kant.
Da's de perceptie van een gefrustreerde 'belge'.
Er is niet 1 Vlaming die zich onderdrukt voelt. In tegendeel, - en indien u naar de resultaten van de laatste peiling had gekeken (gisteravond trouwens besproken in het RTBf nieuws), is het duidelijk geworden dat de Vlamingen een groter samenhorigheidsgevoel hebben dan de Walen. De analyse voegde eraan toe dat de Walen zich te 'zwak en onzelfzeker' voelen om een onafhankelijke staat aan te kunnen, terwijl dat helemaal niet het geval is bij de Vlamingen die door het leven gaan met een sterk zelfzekerheidsgevoel. Het is precies die zelfzekerheid en de Vlaamse zin voor een degelijk bestuur (verlost van Waalse wanpraktijken en het gebrek aan visie en durf wat sociaal-economische hervormingen betreft in een Wallonië dat zich mentaal nog in de archeologische revolutie bevindt), die de Vlamingen noopt tot het afschudden van het Waals balast.
In het bedrijfsleven noemt dat corporate governance.
Dat is een begrip dat in Wallonië nog een tiental generaties nodig zal hebben om door te dringen in de politieke sfeer. Tegenwoordig kennen ze d'r de correcte vertaling nog niet van in Wallonië : ze vertalen het met 'racisme' LOL 8)
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2004, 10:16   #56
Tegendradigaard

Standaard

Beman De Barricades!!!

Bestorm Het Paleis !!!!
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2004, 10:22   #57
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Da's de perceptie van een gefrustreerde 'belge'.
Er is niet 1 Vlaming die zich onderdrukt voelt. In tegendeel, - en indien u naar de resultaten van de laatste peiling had gekeken (gisteravond trouwens besproken in het RTBf nieuws), is het duidelijk geworden dat de Vlamingen een groter samenhorigheidsgevoel hebben dan de Walen. De analyse voegde eraan toe dat de Walen zich te 'zwak en onzelfzeker' voelen om een onafhankelijke staat aan te kunnen, terwijl dat helemaal niet het geval is bij de Vlamingen die door het leven gaan met een sterk zelfzekerheidsgevoel. Het is precies die zelfzekerheid en de Vlaamse zin voor een degelijk bestuur (verlost van Waalse wanpraktijken en het gebrek aan visie en durf wat sociaal-economische hervormingen betreft in een Wallonië dat zich mentaal nog in de archeologische revolutie bevindt), die de Vlamingen noopt tot het afschudden van het Waals balast.
In het bedrijfsleven noemt dat corporate governance.
Dat is een begrip dat in Wallonië nog een tiental generaties nodig zal hebben om door te dringen in de politieke sfeer. Tegenwoordig kennen ze d'r de correcte vertaling nog niet van in Wallonië : ze vertalen het met 'racisme' LOL 8)
De meeste Franstaligen gaan akkoord over het feit dat de Vlamingen gefrustreerden zijn. Uw ouderwetse nationalisme is er het bewijs van.
Oud 26 oktober 2004, 10:24   #58
Tegendradigaard

Standaard

Allez de Flip loopt in mijn kielzog precies... ik roep al lang op een revolutie...
Ik krijg navolging..

Kan ik hiervoor auteursrechten krijgen ??

Bon 'k ga mijn bajonet alvast maar eens slijpen...

En ha propokes ik schrijf hier al maaaaaaanden dat ik hoop dat Di Rupo de volgende federale 1ste minister zal worden.
Hij zal dan ook ineens de laatste Belgische eerste minister blijken te zijn.

Maar achter de woorden van De Winter merk ik weer een lange termijnstrategie...
als er iemand geïnteresseerd is zal ik hem wel eens uit de doeken doen als ik wat meer tijd heb.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 26 oktober 2004, 10:26   #59
Tegendradigaard

Standaard

mmm ouderwets nationalisme... tja das zoals op 14/7 als den defilé met veel wapengekletter door Parijs marcheert zekers...

Oud 26 oktober 2004, 10:26   #60
homer
Burger

Standaard

neen gewoon de bemerkingen dat iemand in de situatie van Dewinter makkelijk spreken heeft als het gaat om burgerlijke ongehoorzaamheid

eventuele boetes kan hij rustig dragen, het gaat hem geen boterhammeke minder op tafel brengen

en dewinter mag van mij het ethisch niveau van de ganzen torsen, dat van het land daarentegen...

[quote=Fieseler]Merk ik hier ongerustheid of toch op zijn minst afgunst tav iemand die op ethisch niveau een gans land schraagt [quote]

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be