![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals het ook het Vlaams Blok was dat de burgeroorlog wilde om LeopoldIII destijds te kunnen behouden.
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
Philliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippe, onze grote b�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*s! ![]() Misschien zal het je een troost wezen als Knuppel zegt dat géén van beiden ooit baas zal worden. Noch in Belgique noch in Vlaanderen.
![]() |
![]() |
#44 | |
Burger
|
![]() forfaitaire onkostenvergoeding van ongeveer 1800 euro/ maand, mag daar mee doen wat hij wil - sjakossen van delvaux kopen enzo, of bij de pecotex - zonder iets te moeten verantwoorden
en da's bovenop zijn parlementair loon en bovenop zijn vergoeding als antwerps gemeenteraadslid Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Burger
|
![]() oesje, wat is er gebeurd met de slogans "koop vlaams" of "eigen zelfstandigen eerst" ?
de lokale middenstanders zullen het graag horen Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() A propos: Van discriminatie gesproken: weet jij dat onze Filip volgens de wet niet met een man mag trouwen ondanks het bestaan van een homohuwelijk? Vind jij dat niet een outing van homofobie door ons koningshuis ? En dan zwijg ik nog over opus dei hé ![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 26 oktober 2004 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Ik eigenlijk ook maar ik vond het zo mooi staan dat ik het niet over mijn hart kreeg het te wissen! ![]() Nu: Deze morgen naar la première geluisterd? Dat is nu al een week dat ze over het racistische xenofobe Vlaanderen aan't spreken (niet debateren hé) zijn.. welnu: in zulk een land (hetgeen uiteraard helemaal niet xenofoob of racistisch is) wil ik wel leven. En jawel: als je de acties tegen toetreding van Turkije xenofoob en racistisch noemt moet ik zeggen dat op dat gebied onze Filip toch wel een ethisch boegbeeld is niwaar?
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Er is niet 1 Vlaming die zich onderdrukt voelt. In tegendeel, - en indien u naar de resultaten van de laatste peiling had gekeken (gisteravond trouwens besproken in het RTBf nieuws), is het duidelijk geworden dat de Vlamingen een groter samenhorigheidsgevoel hebben dan de Walen. De analyse voegde eraan toe dat de Walen zich te 'zwak en onzelfzeker' ![]() In het bedrijfsleven noemt dat corporate governance. Dat is een begrip dat in Wallonië nog een tiental generaties nodig zal hebben om door te dringen in de politieke sfeer. Tegenwoordig kennen ze d'r de correcte vertaling nog niet van in Wallonië : ze vertalen het met 'racisme' LOL 8) ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Beman De Barricades!!!
Bestorm Het Paleis !!!!
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Allez de Flip loopt in mijn kielzog precies... ik roep al lang op een revolutie...
Ik krijg navolging.. Kan ik hiervoor auteursrechten krijgen ?? Bon 'k ga mijn bajonet alvast maar eens slijpen... En ha propokes ik schrijf hier al maaaaaaanden dat ik hoop dat Di Rupo de volgende federale 1ste minister zal worden. Hij zal dan ook ineens de laatste Belgische eerste minister blijken te zijn. Maar achter de woorden van De Winter merk ik weer een lange termijnstrategie... als er iemand geïnteresseerd is zal ik hem wel eens uit de doeken doen als ik wat meer tijd heb.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() mmm ouderwets nationalisme... tja das zoals op 14/7 als den defilé met veel wapengekletter door Parijs marcheert zekers...
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Burger
|
![]() neen gewoon de bemerkingen dat iemand in de situatie van Dewinter makkelijk spreken heeft als het gaat om burgerlijke ongehoorzaamheid
eventuele boetes kan hij rustig dragen, het gaat hem geen boterhammeke minder op tafel brengen en dewinter mag van mij het ethisch niveau van de ganzen torsen, dat van het land daarentegen... [quote=Fieseler]Merk ik hier ongerustheid of toch op zijn minst afgunst tav iemand die op ethisch niveau een gans land schraagt [quote]