![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is ook een meerderheid "bepaalde jonge alleenstaande mannen" die in een normaal land bij (burger)oorlog hun dienstplicht moesten doen, die indruk heb ik toch.
Een deserteur om bepaalde redenen krijgt dus asiel, bvb wetten D: Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 10 januari 2016 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anitta : 10 januari 2016 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Spanje kan ik je uit 1ste hand vertellen dat er niet zo'n soft immigratie beleid gevoerd wordt. Steek je 'n hand uit naar vrouwen staat de politie er niet bij te kijken en in de neus te peuteren, maar krijg je 'n pak slaag van jewelste dat je je nog lang zal heugen. Hier is men (nog niet) zo politiek correct multikul om de situatie zo hard uit de hand te laten lopen, er wordt op geklopt en niet er naast. Géén halfzachte maatregelen, daarbovenop voert de regering nog 'n strikte campagne tegen vrouwengeweld. Ik weet dat ik nog beschermd wordt door de arm der wet, ik weet (zelfs uit ondervinding) dat ik maar naar politie dien te bellen als ik me bedreigd voel, binnen geen tijd staan politiediensten bij me en nemen de potentiële bedreiger of aanrander mee om 'n nachtje af te koelen in de cel, zelfs al had hij me nog niet eens aangeraakt, enkel aanstalten gemaakt. Dat is al heel wat anders dan die nutteloze zelfhaters bij jullie eh!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik koppel ze niet aan een godsdienst, maar aan een cultuur en aan het beleid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Pediga staat toch niet voor verkrachting ??
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent (ironisch) niet mee.
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want de doodscultus kan met de beste wil van de wereld geen godsdienst genoemd worden. Cultuur en beleid in 't betreffende land. De "akkefietjes" in Keulen & C° bewijzen dat uitstekend. Verkrachtende mohamedanen & flikken die er op staan te kijken, niks kunnen/mogen/willen doen, waar ze 'n 10tal dagen later ineens met groot geschut afkomen tegen demonstranten. Enkel geestesgestoorden, zelf crimineel zijnde, kunnen dit normaal vinden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor veel ergere dingen, volgens de linxe zelfverklaarde wereldverbeterende gutmensch
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Ik zal ze een verblijf in Spanje aanraden.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 januari 2016 om 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En waar was de politie in Keulen bij oudejaar?
Het is zoals in dat liedje...stond erbij en ik keek ernaar. En dan nu een betoging met het waterkanon proberen op te lossen? Eigen volk eerst krijgt een bittere nasmaak. Laatst gewijzigd door Patrick M. : 10 januari 2016 om 19:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
't Was een wonder boven wonder dat die makakken pakken konden. Hi hi hi ha ha ha Stond erbij en keek ernaar. 'k Zag twee flikken het in de doofpot mikken, oh dat was een wonder. 't Was een wonder boven wonder dat die flikken mikken konden. Hi hi hi ha ha ha Stond erbij en keek ernaar. 'k Zag Theo Francken over zijn cursus janken, oh dat was een wonder. 't Was een wonder boven wonder dat die Francken janken kon. Hi hi hi ha ha ha Stond erbij en keek ernaar. 'k Zag feministen klagen over racisten, oh dat was een wonder ...
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Straten schoon gespoten en probleem opgelost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Just ja.!!
![]() |
#59 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
69 agenten gewond bij rellen extreemlinkse tegenbetoging in Leipzig http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2522375 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Odol : 12 januari 2016 om 00:51. |
|
![]() |
![]() |