![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ps Wist U dat uw ambtenarenloonbriefje een vod leugens is en dat uw zogenaamde afhoudingen verzinsels zijn? U heeft helemaal geen bijdrages betaald want U bent net zoals alle andere uitkeringstrekkers een netto-ontvanger. De facto heeft U geen recht op een pensioen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beide pensioenen worden op dezelfde manier gefinancierd: afhoudingen op het loon en bijdragen van de werkgever (Staat of privé). Dat de privé werkgever liever salariswagens en een hoger loon geeft en minder goed voor het pensioen zorgt is hun en uw zaak. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U wenst ook nog eens een dubbel pensioen maw TWEE ONGELOFELIJKE voordelen. Uw hebzucht heeft geleid tot een waanzinnige staatsschuld en honderdduizenden verloren banen in de privésector. Het wordt hoog tijd dat de Troika dat profitariaat komt afbreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw pensioen wordt onrechtmatig ontstolen vd werknemers en zelfstandigen! Laatst gewijzigd door demonen : 15 januari 2016 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://trends.knack.be/economie/fina...al-236013.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Pandalul; alias Pandazot en of Pandaplu is weeral verdwenen.
Die vond in een andere draad dat ik moest gaan werken op mijn 75. En ik die vind dat 67 al te oud is. We gaan er dus op vooruit. Langer en harder werken om rabots te kopen en na aankoop nog harder en langer werken dan tevoren. Had ik dat aan mijn grootvader en vader destijds verteld dan had ik nooit een trombose gekregen. Ze zouden mij op tijd naar de universitaire klinieken gestuurd hebben om de gezondheid van mijn hersenen te laten nazien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() Hebben alle werknemers er in de privé ene ?
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het minimumrendement is inderdaad door de werkgevers en de privé-verzekeraars verlaagd. De Staat heeft er lang voor gezorgd dat het hoger bleef en nu staat het nog altijd extreem hoog.
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 15 januari 2016 om 20:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() De taksen erop zijn ook omhoog gegaan en niet alleen deze op het einde van de rit, ook bij elke storting.
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1,75 minimum blijft een mooi gegarandeerd rendement.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() Ge moet alles in perspectief plaatsen ook dat gegarandeerd rendement. Als de doelstelling van de ECB 2 % inflatie is op lange termijn (en daar spreken we hier over) dan is die 1,75% zelfs nog verlies...en reken er maar op dat ze die 2% gaan halen. Ze moeten wel of de overheden gaan op lange termijn failliet.
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience." Laatst gewijzigd door non-conformist : 15 januari 2016 om 23:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 1,75 nu is belachelijk veel. Als je niet tevreden bent kan je het ook op een spaarboekje zetten of Chinese aandelen kopen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() Je moet rendement afzetten tegenover de tijd en het risico en de inflatie. Als je dat nog niet weet, heeft dit soort gesprek helemaal geen zin.