![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar opletten blijft de boodschap, ntl. Anyway, pepperspray heeft blijkbaar ook z'n goede kanten: "De pepperspray blijkt niet alleen een wondermiddel in handen van de politie. Dankzij een slimme Amerikaan met een goed ontwikkeld commercieel gevoel is de spray inmiddels als neusspray op de markt tegen hoofdpijn, migraine, verstopte neuzen en loopneuzen." http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuw...migraine.dhtml ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik was er iig niet goed van toen ik 't uitprobeerde, had 't busje nochtans erg ver van me vandaan gehouden terwijl ik spoot, met m'n gezicht de andere kant opkijkend en nòg kreeg ik zelf 'n boel naar binnen, zelfs nadat ik hard de andere richting uitrende. Ik heb 't gelukkig nog nooit nodig gehad in 'n bepaalde situatie, stel je voor dat ik zèlf tegen de grond ga, da's niet de bedoeling. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Oefening baart kunst, eh. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Gouverneur
|
![]() Als Europa opgedoekt wordt, verliezen al die Euro-parlementariërs en -commissarissen, etc hun vette, belastingvrije wedde en onkostenvergoeding en, geloof me, d�*t zullen ze ten allen prijze vermijden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Keulen kan een anti moslim complot zijn, waar men dan eigenaardigerwijze 5 dagen mee wachtte om het aan de grote klok te hangen. Het kan ook zijn dat filmpjes van het internet geweerd worden vanuit dezelfde motivatie als dat men de feiten 5 dagen verborgen hield. Mischien is er nog een andere verklaring.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al eens uitgerekend hoeveel puntbelasting er wordt voortgebracht door zo een poppetje van om en bij amper zestig Kg? Wie ongewenst bepotelt wordt hoeft niet meer te doen dan haar naaldhakje op die kerel zijn poot te zetten en even haar gewicht daarop te verplaatsen. en die naaldhak zak zoals door een pakje boter los door die gast zijn poot tot op de verharde bestrating. Ik denk niet dat hij onmiddellijk daarna nog veel zin zal hebben in het bepotelen van zijn prooi. En voor zover dat ik weet behoren naaldhakken nog steeds niet tot verboden wapendracht!!!!! ![]() Laatst gewijzigd door Garry : 4 februari 2016 om 01:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zou ze hebben moeten opvoeden? Hun vaders niet want dat zijn ook onopgevoede mannen en hun Moeders zijn slechts vrouwen die niets te zeggen hebben en ondergeschikt zijn aan de mannelijke versie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Garry : 4 februari 2016 om 01:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Bekijk even onderstaand filmpje en je zal zien hoe effectief dit is het beschermd tegen diefstal en verkrachting. Waarom kunnen onze poco idioten zo geen effectief verweersysteem op poten zetten? Zeker kijken ![]() https://youtu.be/gQ4EQFcFQQo
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|