![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ja, den Donald zal zijn revolver nemen en naar Syrië gaan om een bolwerk van IS hoogst persoonlijk aan te vallen met zijn even heldhaftige medewerkers. Net zoals Dubbelyou gedaan heeft, hoogstwaarschijnlijk.
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan ik mijn vrouw eindelijk in elkaar kloppen, haar verplichten een burqa te dragen, met haar tienjarig suzje trouwen, enzovoort. ![]()
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, ik vermoed dat de meesten niet naar hem rieken, hé... Allé ja, ik ben Bieber-fan, dus wie weet...
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgistan: kweekvijver terreur
http://nieuws.vtm.be/video/?f[0]=im_field_categorie%3A217&f[1]=ds_created%3Apast_24_hours&aid=175998 Laatst gewijzigd door zonbron : 28 januari 2016 om 01:47. |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Kweekvijver van terreur..
Het grootste probleem is dat Belgen -veruit de meerderheid- een laf volk zijn; en ga je dus deze ellende krijgen. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 28 januari 2016 om 04:00. |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Top Bilderberger: Het populisme en het verzet tegen de elite van economische sukkels onder leiding van Trump moet gestopt worden. Trump mag geen president worden:
The economic losers are in revolt against the eliteshttp://www.ft.com/cms/s/0/135385ca-c...1cd71622e.html Meer over Martin Wolf: ![]() Wolf is staggeringly well-connected within the elite circles he is writing for. El Erian was a Wolf protégé, as was current British education minister Ed Balls. Wolf's circle of friends and acquaintances includes the likes of Indian Prime Minister Manmohan Singh and Mervyn King, governor of the Bank of England. "I don't know if there's any significant central banker I don't know," he told me with a flat matter-of-factness. But part of his appeal is that he doesn't hesitate to criticize friends. He is close with Geithner and Summers yet has repeatedly attacked their policies for not going far enough.https://newrepublic.com/article/69326/call-the-wolf |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Maar neen gij , daarvoor hebben ze vliegertjes met BOEM!!
|
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() Ben onlangs in Ikea Anderlecht geweest met de vrouw, meer dan 10 jaar geleden dat ik nog eens in de buurt van Brussel was. We zijn eerlijk gezegd geschrokken van het aantal moslimavodden , niet meer normaal.