![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Je bedoeld, we gaan maar over iets anders lullen want anders moet ik toegeven dat de reguliere media alleen niet deugd wanneer ze iets schrijven wat niet in mijn kraam past, in het andere geval verwijs ik graag naar deze media.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Merkel verdwijnt van het toneel, maar dat lost het probleem niet op. De mensen die binnengekomen zijn gaan niet meer weg. Hoe?
Om de schuld op Griekenland te schuiven is makkelijk, dom en houdt geen rekening met het feit dat de honderden eilanden met hun ontoereikende middelen niet bewaakt kunnen worden. De penislengte van de politiek en admiraliteit die alleen grote oppervlakte schepen wil zien ter meerdere glorie van de zeemacht maakt duidelijk dat dit overblijfsel uit WWII een volledig zinloos verhaal is. In 2000nwas het alreeds bekend (bij insiders) dat het immigratiegevaar vanuit Afrika en M-O imminent was. Toen bleek ook dat de politiek een dubbele agenda had. In stilte werd migratie aangemoedigd en het noordelijke deel van de EU - Nederland, Duitsland, Denemarken en de rest van Scandinavië liet inwijkelingen in grote aantallen toe. Tig jaar na dato wil men nu de bakens gaan verzetten terwijl de point of no return allang gepasseerd is. Turkije speelt hier een misselijkmakende politieke rol en eigenlijk zou Turkije per direct uit de Navo moeten worden gezet en ernstige strafmaatregelen genomen moeten worden als antwoord op hun chantage methoden om de vluchtelingenstroom gewoon te laten doorgaan terwijl de miljarden in de zakken van Erdogan c.s. terechtkomen. Ons kent ons. De oostbloklanden zorgen er wel voor dat het vluchtelingenprobleem hen niet raakt. Smalend lachen ze naar de clowns in Brussel terwijl de schooiers in Den Haag het halleluja zingen.
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie neemt die trezebees nog serieus ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 3 februari 2016 om 04:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Waar ben jij naar school geweest ?) ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |