![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het staat niet stil tegenwoordig met de nieuwe garde 'dorpsstieren'.
Citaat:
Nu heb ik niets tegen seks (NIET met kinderen maar tegenwoordig lees je niets anders dan, 5 jarige, 7 jarige, 12 jarige verkracht/seksueel misbruikt enzovoort ... ) maar die zijn toch allemaal een beetje van lotje getikt denk ik. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 februari 2016 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Dat is 9 jaar geleden gebeurd! Men zou u ervan kunnen verdenken expres te polariseren,... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook iets 'filosofisch' of mischien 'spiritueel' met het doden van de medemens, alhoewel ik niet kan uitsluiten dat het soms onvermeidelijk is. http://www.expoo.info/ne/expoo/teguc..._2_1_info.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Europol: zeker 10.000 vluchtelingenkinderen vermist ...
Detail tekst: Citaat:
Illegaliteit in? Opgevangen door een vroom gezin? In één of ander netwerk van kindermisbruikers terecht gekomen? Ik denk niet dat die kinderen zich de overtocht naar de veilige EU zo hebben kunnen voorstellen en ze hun DOMME ouders daar zeker niet echt dankbaar zullen voor zijn. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 februari 2016 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De verkrachting lekte per toeval uit omdat de politie de telefoon van één van de daders controleerde nadat er ergens een foto van hem was opgedoken waarin hij poseert met een vuurwapen in zijn handen. Daarop stond ook het bewuste filmpje. Het meisje wist van niks en werd nu op de hoogte gebracht door de politie. De daders zijn allemaal opgesloten. Het houdt niet op, en dus ja, het is een buitensporig probleem aan het worden. Ik doe niet mee aan die alles kapot relativerende lulkoek genre Keulen af te spiegelen aan het Oktoberfest om dit soort volk toch maar uit de wind te zetten. Er komen drommen gespuis binnen, en er is niks controle. Geloof je nu écht zelf dat Europa momenteel bezig is met het leggen van een fundament voor een stabiele toekomst? Als je zo naïef bent, dan zal het nog hard ontwaken worden...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Noem me gerust naief. Laatst gewijzigd door Another Jack : 3 februari 2016 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Al ooit eens gehoord van de term "verhoudingsgewijs"?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoef je eigenlijk niet op te antwoorden. Ik heb geen zin om weer ellenlange discussies te voeren met iemand die hier alleen maar zit om andere mensen te jennen.
Dus laat maar...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 3 februari 2016 om 17:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We moeten in dit geval zelfs de term "verhoudingsgewijs" er niet bij te sleuren om een punt te maken. Bekijk je het wel verhoudingsgewijs, dan wordt het helemaal een ramp. En ja, ik weet het, armoede, achterstand, racisme op school en op de werkvloer, en alle andere relativerende onzin die ook maar in stelling gebracht kan worden om toch maar omheen het heikel punt te fietsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Goed, dan zou ik graag cijfers zien waarin zwart op wit staat dat vluchtelingen de meerderheid van alle misdrijven plegen in ons land.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() Die stelling is onzin. Daïwa en nuancering...
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, maar de verhoudingen kloppen niet. Of is dat nog niet duidelijk geworden voor u? Allemaal een complot van de media misschien?
Laatst gewijzigd door Snerror : 3 februari 2016 om 18:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() Zoek zelf eens op 'misbruik' of 'verkrachting' en vergelijk. Kies maar welke krant. Houd er dan rekening mee dat asielzoeker / allochtonen een minderheid zijn.
Laatst gewijzigd door Snerror : 3 februari 2016 om 18:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Links heeft dit al met de mantel der solidariteit toegedekt en heeft ervoor gepleit om de man een hogere uitkering te geven zodat hij naar de hoeren of naar Thailand kan gaan.
|
![]() |
![]() |