![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burgemeester
|
![]() ![]() Heb er wel 43 jaar over gedaan LOL |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Ik mis nog verscheidene dimensies op die kaart.
Maar in de dimensie waarin we dagdagelijks vertoeven : Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 10 februari 2016 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spreekt boekdelen over Pakistan zou ik zo zeggen.
![]() |
#46 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Professioneel. Zou het niet meer doen. Wespennest, zeker als je zo wit bent als een Amerikaan. Laatst gewijzigd door brette : 10 februari 2016 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Dat zie ik graag ... De pareltjes laten ze allemaal lekker links liggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Laatst gewijzigd door Rahowa : 10 februari 2016 om 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is op reis gaan eigenlijk?
Véél geld gaan uitgeven in landen die het eigenlijk niet waard zijn ernaar af te reizen? Want dat is het in de meeste gevallen, wij gaan op reis en geven veel teveel geld uit en komen braafjes terug naar huis. Er zijn er die dat anders zien, die komen naar ons land en blijven hier plakken. (veni, vidi, velcro: ik kwam, ik zag en ik bleef plakken) Wat gaan liggen zonnen om als lichtgebronzeerde terug huiswaarts te keren en zo wat leuke verhaaltjes te kunnen vertellen aan collega's en vrienden? Uit mijn tekst moet men kunnen afleiden dat ik niet graag op reis ga? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar op 7 jaar tijd is er heel wat veranderd... ik denk dat de hoofdstad Islamabad (inclusief Murree) redelijk 'reizigersvriendelijk' is, ook al ken je er geen kat. Er zitten daar ook veel buitenlanders. Voor de rest is er veel liefde van de Pakistanen zelf voor andere steden, ik ben er nog niet willen zijn. En tja, veel inwoners zijn analfabeet of slecht... Of beide. Veel valt er niet te beleven voor niet-Pakistanen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een klein potje pindakaas of pindasate's breng ik wel geregeld mee ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niets zo irritant als mensen die opscheppen over hun reizen.
Heel bekrompen mensen ook vaak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Ik heb aangeduid waar ik ooit nog eens wil gaan, dat is minder werk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hmja, als je eens een weekendtrip naar NY en eentje naar Moskou gedaan hebt lijkt het alsof je de halve wereld gezien hebt.
Zo'n kaart zegt niet veel. Ik hou er aan dat je in je hele leven (vakanties alleen) nog niet eens heel Europa deftig kan verkennen. En dat is dan grotendeels je eigen erfgoed.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb zo eens de kaart gemaakt voor een babyboomer - voetbalfreak die van 1970 tot in 2018 alle WK's voetbal bezoekt.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() niet te lang meer wachten met Madagascar. Aan het tempo dat dat land ontbost, verstedelijkt, en platbrandt, staat er binnen dit en 10 jaar niks meer wat de moeite waard is om te verkennen
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |