![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ik ben niet zo'n idioot om dan maar meteen de hele migrantengemeeschap als crimineel te bestempelen. Ik stem links. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
kijk, ik maak ook dingen mee die mij niet aanstaan hoor. ik vind opdringerige mannen, of zo van die venten die je met hun ogen uitkleden ook helemaal niet leuk. ik kan me er uitermate aan storen, maar gevaarlijk is dat niet. mss hebben die 'problemen' van mensen die extreem-rechts wel deels te maken met hun instelling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De volgende keer dat ik in de buurt van Baarchem ben, ga ik ook eens daar gaan kijken. En o wee je gebeente als ik geen meisjes-kleuters zie die gesluierd zijn, of mooie vrouwen die nageroepen worden dat ze zich zouden moeten sluieren.
Neen ernstig, ik vraag me af of je niet erg overdreven hebt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ging ook op elk uur van de dag in eender welke straat rond, totdat ik dan plots toch ineens door een Marokkaan om "vuur" gevraagd werd. En een beetje later stonden ze met een kleine bende om me heen en kreeg ik een stamp in mijn gezicht. Het waren heel geoefende gastjes. Ik kon de inhoud van mijn portefeuille afgeven en ze waren razend dat er geen betaalkaart instak. Wel, sindsdien loop ik niet meer op dezelfde manier over straat. Laatst gewijzigd door Darwin : 28 oktober 2004 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een vriendin van mij werd zo eens uitgemaakt voor "sale putte" in de Provinciestraat. Zonder reden. Haar auto was vlak ervoor perte totale gereden. En die klootzakken kwamen daar gewoon voorbij gereden in hun wagen. Die werd daar zo nijdig van dat ze vervolgens op die wagen afstapte, het portier opentrok, de rot Marokkaan die dat geroepen had uit zijn wagen sleurde en hem een kniestoot recht in zijn moslimkloten verkocht, waarop die zieligerd stilletjes weer achter het stuur van zijn wagen kroop en heel stilletjes verderreed. Laatst gewijzigd door Darwin : 28 oktober 2004 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan lees ik bovenstaande ... Je vriendenkring slaat en klopt er ook maar op los .... en ... dat moet nogal een madam zijn zeg, die zomaar een Marokkaan uit zijn auto sleurt en hem een sjot tegen zijn sjokkedijzen geeft ... dat kunnen onze Vlaamse flikken tegenwoordig zelfs niet meer ... Daarom denk ik nu dat jij van de eerste overdrijving nog lang niet gestorven zijt. Je geld en je gsm kwijtgespeeld in een hoerenkot zeker, en dat thuis maar gezegd dat het twaalf Marokkanen waren, waarvan zes nu een blauw oog en een bloedneus hebben ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk Schoofzak, ik ga ook voor niemand opzij, ik geef mijn portefeuille of autosleutels nie zomaar af, ik zou er nie mee kunnen leven dak mij als ne laffen hond heb laten overvallen.
Liever de kliniek in met 20 hechtingen en wa kneuzingen hier en daar dan ze ook maar 1 euro vrijwillig te geven. Ik ben tot hiertoe ook al in zo'n paar situaties geweest waarin ze in meerderheid t.o.v. mij alleen of mij en ne kameraad stonden. Wij hebben in zo'n situaties nog nooit als eerste ne stap opzij gezet. en tot hiertoe hebben we dat altijd al zonder geweld te gebruiken kunnen oplossen, geen fysisch geweld. Maar wel door te tonen dat ge gene schrik hebt, en dat ge heel gewelddadig zult toeslaan zodra ze ook maar hune vinger uitsteken. In 2 van die situaties was de spanning te snijden, en moesten ze afdruipen, het was dat of weten dat het in de kliniek ging eindigen en dat alleen door bodylanguage. Ik kan u zeggen dat ge zelden witte marokannen ziet, maar die exemplaren trokken bleek af ik kan het u verzekeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben een Vlaming, net als jij. Met dat verschil dat jij geboren bent in een Vlaams Gezin, en ik het geluk heb gehad op zeer jonge leeftijd geadopteerd te worden door een Vlaams koppel. M'n origine ligt in Algerije, waar m'n vader (een ingenieur) werkte. Maar ik voel niet dat m'n roots 'daar' liggen. M'n vriendin is Turkse. En na het lezen van hoe niemand dit meemaakt kan ik enkel besluiten dat: -> ofwel dit goed-nieuws berichten zijn, kwestie de situatie wat rooskleuriger uit te laten schijnen dan ze zijn, beetje zoals onze regering dus. -> ofwel in Antwerpen-berchem een hoop racisitisch krapuul woont dat niet kan verkroppen dat een Turkse schone ongesluierd is. Na te zien hoe ze daar zelfs hun kinderen een chador aantrekken, kan ik al raden welke van de twee het is.
![]() |
![]() |
#52 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
eerst stem je vlaams blok en daarna wordt je e rraar van dat de mensen agressief tegen jou zijn , tuurlijk zien ze de schrik in jou ogen, je bent een niet-blanke racist, een overloper, die hier nog evenementen komt uitvinden om de sfeer nog meer te verpesten, en je vriendin is inderdaad een hoer om met jou een relatie te hebben, een overloper, eerst vergast |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je maakt een punt. Denk echter niet dat iedereen ofwel tot het kamp 'goed-nieuws-berichten' behoort, ofwel tot 'het tegenovergestelde'. Er zijn nog realisten, die de problemen wel erkennen doch niet nodeloos of paniekering dramatiseren. Die dus wel overtuigd zijn dat er nog werk aan de winkel is. Maar dat dat werk nog steeds geciviliseerd kan gedaan worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | |