![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar discuteren over iets is nog altijd niet synoniem van met stront gooien naar mensen of mensen (en hun standpunten) ridiculiseren op kleuterachtige wijze... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Minister-President
|
![]() EU Superstate, een "buildingblock" van een NWO, uitgelegd door Merkel 2012.
https://www.thetrumpet.com/article/1...e-a-superstate Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||||
Minister-President
|
![]() http://journal-neo.org/2016/03/17/hi...-arab-springs/
Of hoe de ene NWO de andere uitroeit. Tis waar de prioriteiten liggen natuurlijk. Citaat:
Citaat:
http://www.cbsnews.com/news/clinton-...e-saw-he-died/ Citaat:
Citaat:
Een Afrikaanse ACB naar voorbeeld van de FED had duidelijk geen tegenstand ondervonden... Of hoe de ene buildingblock de andere niet is, het moet in de agenda passen. Laatst gewijzigd door Reverberation : 27 maart 2016 om 15:03. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
John F Kennedy is gestorven omdat hij zich verzette tegen de bankierslobby der Rothschilds, die de USD van goud afkoppelde om zo geld uit te geven dat niet bestaat. Tijdens de golfoorlog in Vietnam gaf Amerika VEEL meer uit aan wapens dan ze konden backen door goud. Als gevolg wilden alle betrokken landen hun dollars inruilen voor goud, maar Nixon kwam met een permanent verbod. De grootste diefstal uit de geschiedenis der mensheid, en geen mens die het weet omdat de media zwijgen en liegen. Het financiele systeem is bedrog. Lees hier over de universele strategie van het IMF. Landen laten verzuipen in staatsschuld en werkloosheid en chaos creeeeen. Het eindresultaat is dat cold hard assets zoals eilanden - gebouwen en dergelijke meer worden geprivatiseerd. Geld (lees: een currency) kan tot confetti worden gedegradeerd via inflatie (Zimbabwe, Venezuela..) en dan is het bankenkartel erbij om eigendommen te stelen via privatisatie Greece: confessions of an economic hitman
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 27 maart 2016 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik laat u verder spelen dit is te vernederend om op in te gaan. Ge hebt heen enkel benul van de verschillende enormiteiten die ge hier neerpoot. Laatst gewijzigd door Gipsy : 27 maart 2016 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() Leg mij eens uit wat er eerlijk is aan het feit dat banken 9 keer zo veel geld mogen uitlenen als dat ze hebben, en intrest mogen aanrekenen op het ''lenen'' van geld dat niet bestaat.
Je zet het weg als zever, maar bent niet intelligent genoeg om het financiele systeem te begrijpen. Je begrijpt ook niet welke bedreiging Irak en Libie vormden voor de US dollar toen men weigerde om nog olie in dollars te verkopen. Je mag gerust een mening hebben, maar onderbouw hem dan ook. En dat van de militaire uitgaven van de USA tijdens de oorlog in Vietnam is absoluut waar. Nixon voerde het verbod op omzetten in goud in, omdat men geld had geprint en het niet kon backen in goud. Verder neem ik uw valse beschuldigingen over leugens niet meer. Lafaard
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Antwoord op mijn vragen ivm de gevolgen van het niet verkopen van olie in USD voor de status ''world reserve currency'' Je roept maar wat, maar hebt geen enkel besef van het financiele systeem
![]() |
![]() |
#50 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Toevallig gisteren : http://www.zerohedge.com/news/2016-0...your-democracy Citaat:
Laatst gewijzigd door Reverberation : 27 maart 2016 om 19:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vind ik ook! Verder nog enige inhoudelijke bedenking? Of ben je gewoon hier om wat te trollen? Laatst gewijzigd door Reverberation : 27 maart 2016 om 19:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ik op toiletten neuk heeft niets te maken met belachelijke zever die jullie hier posten. Zijn jullie eindelijk 911 beu omdat niemand meer op jullie zever reageert?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Hele mooie docu aangaande de powergrab van het Federal Reserve Banking System.
The Veneer of Justice & The kingdom of Crime, aanrader ![]() https://youtu.be/eHgbRYgpGGs Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat er nog sommige mensen zijn die het bestaan van een monetaire topmaffia ontkennen, bewijst hun ivoren wereldvreemdheid in deze.
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Zijt ge nu wat aan 't trollen of wat ?
![]() |
#57 |
Minister
|
![]() Niet dat ik Gipsy wil beledigen, want ik ben er van overtuigd dat er ergens in hem een goeie kwaliteit zit.
Maar tot hij het tegendeel bewijst blijft hij voor mij een van de meest domme mensen op dit forum. Zijn enige argument in discussies waar hij totaal niets over weet, is zeggen dat alle bronnen die niet ''The economist'' of "Bloomberg" of ''The financial times'' zijn, per definitie onzin zijn. Gipsy ontkent zelfs historische feiten zoals het verbod van Nixon dat ik hierboven vermeldde, en daar bestaan videobeelden van. Ik kan een interview met Nixon linken via youtube, maar dan komt hij met het zwakzinnige argument dat youtube niet betrouwbaar is. Zelfs mensen met een verstandelijke beperking weten dat dat onzin is. Ik zou graag de discussie met hem aangaan door een antwoord te vragen op wat ik eerder al stelde. George Bush verklaarde de oorlog in Irak om wille van ''een massavernietigingswapen'' waarvan later bleek dat het niet bestond. Enkele weken eerder had Irak aangekondigd te stoppen met verkoop van olie in USD. Nu mijn vraag aan jou Gipsy.. Leg ons de economische gevolgen daarvan eens uit. Wat zou er gebeuren met de USD als oliebezittende landen in een andere munt verkopen? Leg zelf eens de link met Libie dat ook van de USD af stapte, en daarna met de gelekte mails van Hillary ''Goldman Sachs'' Clinton over dat topic. Ik beroep op je gezond verstand, niet op the economist
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 28 maart 2016 om 04:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=sEpvPHoH_k8 Laatst gewijzigd door zonbron : 28 maart 2016 om 07:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Aan al jullie plotters, waarom beginnen jullie geen eigen forum? Ge gaat hier toch niemand kunnen overtuigen met uw waarheden en inzichten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een andere truuk is een video van een half uur en meer te plaatsten of een extreem lang copy paste bericht. Niemand leest dat uit natuurlijk en na een paar minuten heb je het met die video gehad. Ik heb geen problemen met lange video's en berichten maar dan moeten ze ook interessant zijn en geen conspiracy manipulering. |
|
![]() |
![]() |