![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
+++++++++++++++++++++++ Binnenlandse Amerikaanse- pro- Russische propaganda... ! Beseft U zelf de idiotie van zoiets dan niet? LOL Mijn excuses, ik was even met de verkeerde muis bezig. LOL, move along... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mensen hebben liever iemand die hun de hemel op aarde belooft voor de verkiezingen en er nadien niets van bakt dan iemand die voor de verkiezingen zegt dat het moeilijk zal worden. mensen willen dromen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Partijlid
|
![]() David Duke is trouwens ook nog lid van de democratische partij geweest en heeft in 1988 meegedaan aan de president voorverkiezingen voor die partij.
De democraten hebben een lange geschiedenis met de KKK. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is Donald Trump?
Een virale video terzake: The greatest video of TRUMP ever https://www.facebook.com/endfederalr...39928/?fref=nf Tot daar de info gegeven in de wanhopige OP. Enjoy, zb ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja he die Trump is gezellig bezig. En KKK Blanken vissen in vernegerd KUTwater, want zeker 80 procent Van de blanke meiden in amerika zijn al lekker, diep, ruw en hard uitgeneukt door grootgeschapen negers. negers hebben de seksuele evolutionaire rassenoorlog nu gewonnen op aarde en zij neuken nu de meeste meiden in amerika, europa en latijns amerika. Negers rukken nu ook op in heel azie en india, vanuit evolutionair oogpunt gezien is dit een interessante ontwikkeling, want negers neuken elk ras omlaag. Ik heb goede negervrienden en praat hierover ook met hen, zij zien het heel anders dan blanken en koelies. Ja negers denken echt totaal anders en het is zowel hormonaal als genetisch bepaald. Fundamenteel gezien willen Wieroe en ik het mysterie van onze huidige manifestatie doorgronden, dus alle andere gemanifesteerde wezens zijn het waard om mee te ouwehoeren en mee te slapen in een warm mandje. Waarom negers bestaan is net zo een moeilijke vraag als, waarom bestaan blanken, surikoelies, joden, arabs, krokodillen, enz Als je dan suicidaal doordenkt tijdens een diepe depressie dan realiseer je wat je nooit meer terug zal zien op deze wereld als je beslist om zelfmoord te plegen in mijn delftse zelfmoord flat. Vaak was ik suicidaal, jarenlang en hier heb ik toch erg veel over nagedacht tijdens al mijn duizenden diepe suicidale depressies. Ja, misschien ben ik allang gestorven en schrijft mijn dode, bruine, lijk dit bericht nu op dit forum in cyberspace. Dan ben ik een digitale cyberspook geworden op het internet. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dewa aapje en wieroe hete, nudistische koeliestoeipoes Laatst gewijzigd door dewanand : 13 maart 2016 om 14:02. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() David Duke: Voting against Trump is 'treason to your heritage'
.. aldus de man die talrijke plastische chirchurische ingrepen liet doen. blijkbaar was ie niet zo trots op zijn oorpronkelijke identiteit.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() De bankierjoden cheeren voor Clinton en Rubio. Dat is veel erger.
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hij ziet er licthjes androgeen uit. En ondertussen hebben hoe mooi zijn ras wel niet is van nature uit.. Daar zie ik de ironie wel ergens van in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ziet er idd redelijk metrosexueel uit. Voor mij hoeft zoiets niet, maar het is zijn beslissing he. Ik houd best van een stevige portie ironie, maar jammer genoeg ontgaat de ironie me deze maal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Trump spreekt de waarheid. Zijn mensen zijn aardig. De laatste video die ik zag was dat van een zwarte man die een blanke man zijn hand heeft gekwetst met zijn gezicht.
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat woord is een doos met wat lucht in, vooral in de politiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() Hypocriet links gespuis, blank en zwart, dat rellen gaat schoppen op democratische rallies als ze het niet eens zijn met de democratie, verdient klappen.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 14 maart 2016 om 18:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Allee, waar wacht je op? Zie, hij doet het niet, Pandareus steunt honderden miljoenen doden voor de revolutie van het proletariaat! Voila, linkse tactieken, zo gemakkelijk dat iedereen het kan.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 15 maart 2016 om 08:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet de joodse lobby, of ambtenarij, of Afro-Amerikaanse gibsmedat-smekers, of goedkope arbeid-importerende multinationals, etc. Althans, dat kan men maar hopen. Als het Trump niet wordt, geef me dan Sanders maar. Die stort de VS misschien de afgrond is, maar die is ten minste niet gebaat bij een zwak Europa zoals Clinton en het GOP establishment.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 15 maart 2016 om 08:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hehe, maar Trump vergelijken met Hitler is een belediging voor de hele Joodse gemeenschap. Was je er misschien bij in WOII? Dit is alleen maar wat goedkoop vertier en/of het onderdrukken van mensen die niet dezelfde mening als u hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Echter, Panda en z'n linkse medestanders zullen zich zelfs nooit distantiëren van zwarte racisten, die openlijk voor de vernietiging/onderdrukking van blanken pleiten: https://en.wikipedia.org/wiki/Black_supremacy Je weet dat ik 'n tijdje geleden 'n draad geopend heb over de blanke genocide en de OP stond vol racistische citaten van blanken, joden én zwarten tegen de blanke bevolking: http://forum.politics.be/showthread.php?t=228634 Niet één verwijt daarop van onze 'anti-racisten', driehoeken daarentegen.... Of hoe cultuurmarxisme gelijkstaat aan zelfdestructie. Ja, van de Panda's moet je 't hebben... ![]()
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=8KG5ILNJe7k |
|
![]() |
![]() |