![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Leuk geprobeerd...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hij zal het hier eens komen vertellen se... Dat begrijpt nauwelijks twee woorden Nederlands en dat denkt dan mij een beetje de les te komen spellen... Citaat:
Jij verwijt mij dat ik niet on-topic blijf en in je eerstvolgende posting wijk je zelf van het topic af. Hoe dom moet je daarvoor zijn?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() http://www.dailykos.com/story/2004/10/28/201853/53
![]() of hoe de Republikeinen de zwarten weeraleens discrimineert en beliegt... Ge moet toch echt DOM zijn om op Bush te stemmen?? En for your info: ik ben enkel tegen Bush omdat die : - OERDOM is - zijn eigen volk vermoord (of laat vermoorden in IRak) - de wereldeconomie om zeep helpt. Voor de rest ben ik Blokker! Laatst gewijzigd door Oeteke : 29 oktober 2004 om 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Burger
|
![]() Het mag je niet verwonderen dat de meerderheid van de Vlaams-Blok radicalen pro Bush zijn ... Moesten we met z'n allen 60 jaar terug gaan en gekeken hebben wie er onze vriend adolf met z'n moustacheke zouden steunen, zouden we bij de zelfde personen uitgekomen zijn.
Als europeaan is het wel wij niet die de president van amerika kiezen, laat het over aan de amerikanen zelf, en laat ze daar zelf de verantwoordelijkheid voor opnemen.
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je hebt en welke taal jouw moedertaal is. Zo'n gezever als jij hier uitkraamd.... Ik heb hierboven tevens even je tekst verbeterd want het is vrij erg. Even terug on-topic : versta je nu ondertussen al waarom Bush, inderdaad politiek verantwoordelijk is met dat debacle met de verdwenen stembrieven? Of moeten we het eens woord per woord uitleggen. In elk geval heeft Bush hier weer de perceptie tegen zich dat hij de boel manipuleert wat hem toch weer een paar % van de stemmen zou kosten. Positief dus. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Zeg oeteke, deze website al bekeken : http://www.davekopel.com/Terror/Fift...enheit-911.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb altijd al last gehad met die d/t-toestand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://english.aljazeera.net/NR/exer...153B41A716.htm Bij elk alarm stijgt de populariteit van Bush met gemiddeld 2,4%, las ik vandaag nog.. Zat Moore er zover naast? Dit bewijst weer eens het tegendeel!. Ik zag de film en had al wat erin stond al elders gelezen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Aljazeera, de "neutrale" ![]() -craban |
||
![]() |