![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: "wie wordt het meest uitgelacht!" | |||
Joden |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,14% |
Christenen (protestanten , khatolieken , orthodoxen..) |
![]() ![]() ![]() |
7 | 25,00% |
Moslims |
![]() ![]() ![]() |
12 | 42,86% |
Atheisten |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,57% |
boedisten |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Andersdenkend |
![]() ![]() ![]() |
4 | 14,29% |
Andere geloofsovertuigingen (met de nodige motivatie ) |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,14% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wat zegt de KORAN over ongelovige zoals ik LINCOLN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Meestal wordt je als ongelovige geboren maar dat weten je ouders niet want je kan nog niet spreken, laat staan denken.....
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 9 november 2004 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bobke niemand word met een geloof geboren.Ik werd toch ook niet geboren als racist.En ik ben het geworden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo worden kinderen voorlopig gedoopt in afwachting dat ze hun geloofsgeloften kunnen bevestigen. (rond de twaalf jaar) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Spijtig dat binnen de katholieke kerk geen manier bestaat om je te laten ontdopen, ik zou dat DIREKT doen, want eigenlijk sta ik nog steeds geregistreerd als christen. Je wordt alleen als mens geboren, en je sterft ook zo. Alle waanideeen die je hersenen opslaan tijdens je leven worden mee opgevreten door de wormen in je graf. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben ook gedoopt en heb daar geen enkele hinder van ondervonden. Als het u stoort kunt u zich wel degelijk laten ontdopen. Knuppel kan u ongetwijfeld inlichten hoe u het kunt doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat u kunt lezen , ik raad je wel aan om de mekkaanse verzen te lezen ! surrat-al-kafiroun O mo7amed zeg : O ongelovige Ik aanbid niet wat jullie aanbidden, Jullie aanbidden niet wat ik aanbid, Een ik zal niet aanbidden wat jullie aangebeden hebt, Een jullie zullen niet aanbidden wat ik aangebeden hebt, Jullie hebben jullie godsdienst , Een ik heb mijn godsdienst !
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]() Als elke cultuur zich moet aanpassen aan jouw manier van denken ( how thinking ) dan zal de wereld ééntonig uitzien ! Ik heb mijn verstand jij de jouwe een als iedereen in één verstand zou gedumpt moeten worden dan zou je de evolutie op deze wereld onmogelijk maken !!
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Parlementslid
|
![]() Tja, baby's zijn dan ook kleine onzindelijke egoïstjes.
![]()
![]() |
#58 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het wordt hier echt te gek, het lijkt wel op de voorstelling "the crying body" van Jan Fabre, waar je op een gegeven moment niet meer weet of je nu moet huilen of lachen. En om helemaal in de geest van Jan Fabre voort te gaan, onze grote profeet Mohammed had ook op alles wat te vertellen, hoe je je moest afrukken, hoe je een boer en een scheet moest laten en last but not least, hoe je moet zeiken, euh, urineren: [font=Arial][size=5]WETENSCHAP[/size][/font] [font=Arial][size=4]Zittend urineren[/size][/font] [font=Arial]De profeet Mohammed[/font] ![]() [font=Arial]Omar zei: de profeet[/font] ![]() [font=Verdana] http://www.walidin.com/weten.nsf/0/6...9?OpenDocument [/font][/font]Jan Fabre zat er dus grandoos naast, wateren doe je volgens God beter niet staande, en zeker niet op 1 been, maar op je hurken! Waarschijnlijk daarom dat de moslims eerst hun schoenen moeten uitdoen en baden voor ze de moskee binnengaan. De meesten onder hen hebben immers op hun eigen voeten gezeken![font=Arial] [/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet kunnen allemaal!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
![]() |