![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Ik wil geen controle , ge verstaat het niet , ik haat de situatie en zie alles wat ooit schoon was verdwijnen als sneeuw voor de zon , door die smerige klote immigranten stromen .... onze toekomst onze zon ons mooi leven alles is aangetast door die rotte stinkende pest .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Het is de pest neergedaald is op ons bestaan... er is nergens geen plezier meer .... alles is aangetast en verrot door die
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 9 maart 2016 om 13:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() diegenen die erin slagen van te vluchten uit zo'n situatie en Europa te bereiken ... dat zijn net de krachtigsten en sterksten van ginder. net die mensen zijn ginder nodig om hun eigen land herop te bouwen ... heel die vluchtelingenopvang is een pervers systeem van onttrekken van talent aan regio's die t al moeilijk hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlak aan de grens luxe kampen bouwen en heel de reis wordt onnodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat je werkelijke oorlogsvluchtelingen uiteraard moet helpen, maar niet de horden economische vluchtelingen die meedeinen in de invasie van Europa. Dus nee, die massale instroom is voor Europa niet haalbaar of wenselijk en er zullen andere oplossingen moeten komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel allemaal aparte en gescheiden luxe kampen voor Afghanen, Irakezen, Zuid Soedanezen, Noord Soedanezen, Shiïeten, Soenieten, ex-Shiïeten en ex-Soenieten, homo's vrouwen, Zwarten uit Lybië, Arabieren uit Lybië, hutu's, tutsi's en zo nog enkele honderden pagina's van segregatie... anders is het binnen de korstste keren ook oorlog in het kamp. Ja dat zijn flink wat kampen die opgericht moeten worden.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 9 maart 2016 om 14:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan zijn we het bijna eens he Laatst gewijzigd door Peche : 9 maart 2016 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens dit draadje zijn het alleen goed gevoede sterke venten die naar de EU weten af te reizen. Een draadje op Politics dezes was daar al 'getuige' van. alleen mannelijke vluchtelingen in zaventem Héél der moslim legers stromen door naar de EU. Landen als Turkije en Griekenland eisen er dan nog geld voor ook. ![]() Ze verschuilen zich zelfs nog niet meer in de buik van een paard zoals bij het Paard van Troje uit de Griekse mythologie. Grenzen dicht en landen terug apart, geen EU meer. Eenheidsmunt nog tot daartoe. Grenzen dicht en zogezegde 'oorlogsvluchtelingen' terug huiswaarts sturen anders zie ik het vreselijk verkeerd aflopen. Maar dat zal wel weer aan mij liggen denk ik. ![]() p.s. Turkije stuurde al zestigtal Syriëstrijders terug naar België Iemand die daar een boodschap aan heeft dat ze die terugstuurden naar ons land?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 maart 2016 om 18:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch bedankt voor je goede raad. We nemen dat zeker mee. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die overwinnaars zwaaien hier dan uiteraard de plak hé. Hoe zouden die denken over mannen zoals u die heldhaftig zijn gaan lopen en achteraf, als anderen de kastanjes uit het vuur gehaald hebben, willen terugkomen? Wat denkt ge dat die gaan zeggen, Peche? 'Welkom terug, de kust is veilig. We gingen juist barbecueën, schuif maar aan.'? Wat denkt ge, Peche? Laatst gewijzigd door Thuleander : 9 maart 2016 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie beweert dat dat het bevolkingsaantal op peil moet blijven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten hebben we nog steeds werklozen genoeg, en stellen er nog een hoop tewerk in de asielindustrie. We produceren nu eenmmaal veer meer met stedds minder mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#59 |