Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 maart 2016, 09:08   #41
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Amerika, nog steeds het beloofde land, mocht ik geen vrouw, kinderen en kleinkinderen hebben was het te overwegen.

Citaat:
Het heeft niets met gewillig te maken en mij te laten doen, ik mag nog duizend maal betogen zolang de politiekers hun ogen niet opengaan
en wetten veranderen kan je weinig doen, we hebben nu een rechtse regering en toch zie ik weinig tegenspraak tegenover Merkel of Europa, de druk is nog niet groot genoeg, in de Balkan wel, daar is de druk op hen wel al groot en dat zie je aan hun grenzen.
Met opkomen bedoelde ik niet juist maar betogen ,, maar ook kunnen burgers LUID SPREKEN dat ze allemaal eens GOED HOREN ...... dat ze niet goed bezig zijn.... die mensen die in de running zitten zien zelf het bos door de bomen niet dat denk ik , ze doen maar ... en zeggen we zien wel , begin een eigen zaak de eerste dag ga je jezelf wijs maken ik zie wel of mijn klanten tevreden zijn .. en aan de hand van dat ga je voort doen ... veel klachten is een teken dat ge aan het missen zijt .... en dan kan je zoeken waar de fout zit ,,ewel politiek is naar mijn gedacht ook zo ,, maar als kuddes mensen niet uitkomen voor wat hen bezield of wat ze werkelijk echt willen jah dan .... doen die pipo 's gewoon verder ze denken gewoon dat ze goed bezig zijn....
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2016, 09:12   #42
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Je hebt ervaren oudere wijze mensen die vinden wat er op ons afkomt dat dit nooit goed kan komen.
Je hebt ervaren oudere wijze mensen die vinden dat wat er op ons afkomt helemaal geen probleem vinden.
En dan heb je ervaren oudere wijze mensen die zeggen, het zal mijn tijd wel duren.
Begin er maar aan.
Ik hoop stiekem dat de regering vroegtijdig valt, dan mag iedereen nog eens naar het stemhokje.
Ja t'is gelijk gaan vissen hé Berto ge moet ze kunnen vangen ..
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be