![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() [quote=speurneus;8024346]Als een regering op zeer korte tijd miljarden moet ophalen is er maar één remedie en die is het verhogen van de belastingen.
Snijden in het ambtenarenapparaat of de SZ zijn remedies die alleen op langere termijn vruchten afwerpen. Nizet alleen Coene maar ook het IMF zegt dat de belastingen moeten verhoogd worden. Citaat:
Ze laten verhongeren al diegene die van een uitkering leven en die niet ziek zijn en die nog nooit 1 dag gewerkt hebben , dat zou veel opbrengen echt . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() [quote=de vuile muilekoek;8024509]
Citaat:
Dat is waar de N-VA voor staat. Dit is een partij van en voor ambtenaren die vechten als een duivel in een wijwatervat om hun verworven rechten zo lang als mogelijk te vrijwaren. Laatst gewijzigd door demonen : 12 maart 2016 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onmiddellijk! Waar moet ik tekenen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20160311_02178854
zoals peersmans zegt saneren hervormen vergrijzing aanpakken... Saneren/Hervormen = alle uitgaven -20%, volgens mij is daar niets van gerealiseerd je kunt dat zelfs simpelweg doen door alle vormen van outgesourcte dienstverlening minstens een remgeld van 30% te geven vb alle gratis treinabonnementen minstens 30% te doen betalen, er zal serieus geneen ambtenaar hongerhebben hoor vb alle gezondheidsdiensten minstens een remgeld van 30%, er zal serieus niemand doodgaan hoor vb alle prodeo diensten minstens een remgeld van 30% vb alle politionele taken altijd een faktuur voorleggen aan de opdrachtgever van 30% van de uurloonkost vb alle uitleendiensten minstens een kostprijs van 30% vb alle opleidingen minstens 30% van de kostprijs aanrekenen aan de studenten gekoppeld aan een virtuele studielening die afbetaalt door te werken. Vergrijzingskost aanpakkne Er is maar één urgente oplossing die fundamenteel het probleem aanpakt, dat is alle ambtelijke pensioenen op de privéleest schoeien en de discriminatie tussen privé en overheid wegwerken.. En finaal INVESTEREN... Inderdaad investeren om te groeien Nieuwe kerncentrale, of investeren in fossiele onafhankelijkheid, of investeren in energiezuinigheid Nieuwe snelwegen, filestroken en bijkomende capaciteit, Belgie investeert geen 5% van wat het wagenpark opbrengt Desinvesteren in openbaar vervoer Nieuwe IT toepassingen
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 12 maart 2016 om 10:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je als "echte" vlaams nationalist in de federale regering zit.
Laatst gewijzigd door Henri1 : 12 maart 2016 om 10:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens Metea gaat dat bedrijf nu herstructureren tot het sluit. U heeft dus mooie vooruitzichten! ps Uw jaren als ambtenaar tellen niet mee voor de loopbaan indien U met brugpensioen wenst te gaan! Ik neem aan dat U niet uw hele leven in de ambtenarij hebt gelegen en ook jaren als niet-uierhanger kunt voorleggen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik zou, zoals ik al gezegd heb, veel liever op uw leeftijd met een gouden handdruk, thuis zitten. Nu, op dit moment ga ik nog steeds fluitend naar mijn werk, dus ik mag niet klagen... Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 maart 2016 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus Jambon is een modale Belg maar jij niet?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij werkt u niet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Coene verdient een kogel. Alhoewel dit nog te veel eer voor dergelijk gespuis zou zijn. Waarschijnlijk seniel geworden en zotte praat aan het vertellen. Meer dan 500.000 euro per jaar verdienen en dan zoiets durven vertellen. Opsluiten en de rest van zijn leven dwangarbeid laten doen. Ik erger mij echt aan dergelijke individuen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Prima, alle argumenten zijn op. Dan maar op de man... "Gij zit hier altijd! Gij werkt niet!" ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 maart 2016 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 12 maart 2016 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Natuurlijk als je +500.000 euro per jaar krijgt om wat op uw dik gat te zitten dan is het gemakkelijk praten. Die vent heeft in zijn leven nooit iets deftig gedaan of gezegd. En hoe senieler die wordt hoe zottere praat er uit komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nooit gedacht dat ze daarmee naar sossenoplossingen refereerden.... Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 maart 2016 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Staatssecretaris
|
![]() NVA is dan ook niet meer dan een bende mooie praters die al hun verkiezingsbeloften hebben overboord gesmeten. Het gaat pijn doen? Ja voor de gewone werkende mensen maar niet bij hunzelf of hun multinationals. NVA en Open VLD = 1 grote pot nat. Begin eens met bedrijven zoals inbev normaal te belasten. Dan is hun tekort al grotendeels weg gewerkt.
|
![]() |
![]() |