![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() hmm, dat lakens plooien is echt wel een probleem, probeer het maar eens in je eentje ... maar k ga toch passen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Ik ben kleurenblind maar antiklerikaal, dus liever geen moslims. En liever geen tsjeven ook. Maar helaas...
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 21 maart 2016 om 19:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou daar ook niet voor staan te springen, zeker als je dochter thuis zou komen met een moslimterrorist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ja, mijn broer is getrouwd met een vrouw met een kromme neus. En dan druk ik me nog zacht uit. Raadt eens welke genen dominant zijn? Ik heb medelijden met mijn neefje en nichtje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Zie ze signalling hoor, de "kleurenblinden".
![]()
![]() |
#50 |
|
![]() Waarom zou dat erg zijn dat blanken verdwijnen? Waarom bent u zo gehecht aan het blanke ras? Toch niet omdat u zelf blank bent?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Nu is het de bedoeling dat men denkt dat 1 op 5 denkt een slecht mens te zijn tegen die 4 op vijf die geen racist zijn. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Oorlogen? Wetenschap? Medische verzorging? Sociale zekerheid? Hygiëne? En ge maar door. ![]() Denk de witte mensen weg, maar ook alles wat ze verwezenlijkt hebben en we zitten terug bij af.
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]() Aangezien u een blanke bent, geef eens een voorbeeld van uw bijdragen aan de wetenschap. Want het is natuurlijk heel gemakkelijk om de pluimen van iemand anders op uw hoed te steken. Dat is ongeveer alle 3 hetzelfde. Dat is zo beperkt. Ge hebt oogkleppen. Ik ben een liefhebber van soul, gospel, blues jazz, ja zelfs disco. Heel onze Westerse popmuziek heeft zwarte roots. Moeten we daarvoor ook niet dankbaar zijn?Dat is dus niet waar. Het begin van de beschaving ligt niet in Europa. Landbouw, schrift, wiskunde, etc etc. Dat ligt in Afrika, Midden Oosten en China. De 'blanken' hebben zich pas de laatste 1200 jaar aangesloten bij de beschaving. Daarvoor was het ploeteren in de modder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trollen noemt men dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En bovendien zou het zonde zijn dat een ras verdwijnt dat superieur is op alle gebied.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 22 maart 2016 om 02:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Baaah. It's a spiritual thing, a body thing, a soul thing
a soul thing... Iets wat jullie echter niet lijken te begrijpen. Echter, no hard feelings. ![]() Daarom: https://www.youtube.com/watch?v=UDgopY1Vg0w Alsof men moet wensen door moslims en hun islaaaamm overrompeld te worden omdat negroes hebben bijdragen tot enkele populaire muziekgernes. Te gek voor woorden. Ik was zelfs nog veel te zacht met mijn commentaar daarop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons de zaken omdraaien. Blanken brachten vooruitgang en heil in vele naties ter wereld. Dus mogen wij nu hun plaats innemen, hun ras wegkweken en hun onze ideologie opleggen. Waar wachten we eigenlijk op? Veroveren! Nee, wegens PC laat de brave blanke zich liever veroveren nu, schuldgevoel en zelfhaat etc...
Vroeger werd daar zo moeilijk niet over gedaan hoor. De elite draait met de wind, maar niet in mijn naam. Laatst gewijzigd door zonbron : 22 maart 2016 om 07:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Het gaat over de blanken niet over mij alleen. Wat betreft uw muziek die komt niet uit Afrika die komt van de zwarte bevolking in Amerika, wij hebben dan toch maar de muziekdragers uitgevonden of denk je dat je zonder onze uitvindingen je muziek zelfs nog maar zou kennen. En verder als je wil zal ik er een IQ-map bijhalen dan kan je ff bestuderen waarom de blanke de meeste uitvindingen op zijn naam heeft. Groetjes van den Hoomer ![]()
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()