![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
|
![]() "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > >ik geloof er geen k***e van dat Krok in je kill-file zit. > > je beznt welkom om hier te komen kijken. ja, Oostende is wel bij de deur ... > >Veel stemmingmakerij, ja, dat wel ... En veel poeha. > > Tja, want Moenebaas was ooit een vriend van me, maar heeft het > jammerlijk verbrod door op smerige wijze een van mijn posts te > vervalsen. jawel, ik heb toendertijd die hele poespas gevolgd. Slechts één woord: zielig. En getuigend van een overweldigend egocentrisme. > Was het geestig geweest (waarschijnlijk dacht ie dat zelf wel) had ik > gelachen. Maar helaas, het was gewoon "verneukratief". > Maar ik ben altijd bereid, mits hij enigermate tot inkeer komt, om hem > zijn misstap te vergeven. je moet niets vergeven, want eigenlijk heb je hem niets verweten. Je wou een spelletje. Wel, je hebt het gehad. > Helaas is ie zo te merken daar veel te trots om enige teken van inkeer > te vertonen. > Maar ik kan verkeerd zijn. Mijn (geldige ) e-mail adres staat wagenwijd > open om de zondaar te ontvangen. > >Je kan nog eens in het Latijn antwoorden. > > Is volksverheffing verboden? toevallig naar "jouw" nivo ? > Ieder charisme moet men aan geheel de gemeenschap aanbieden ter > verheffing. Nix "aelythairs" aan. Latijn is dood, mort, dead, tot. > >Van nederigheid gesproken ... > > Kom nou.... Neem een voorbeeld aan mij: ben de nederigheid zelve ... Maar ik hou wel van zulke mannetjesputters als jij, hoor! > Fusti |
![]() |
#42 |
|
![]() Ghingis Khan wrote:
> "hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe> schreef in bericht > news:[email protected] i.nl... > >>"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected]... >> >>>"hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe> schreef in bericht >>>news:[email protected] cali.nl... >>> >>>>"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>>news:[email protected]... >>>> >>>>>Dixit is een man met twee gezichten. >>>>> >>>>>Ghingis Khan >>>> >>>>ik krijg maagpijn bij het lezen van zoveel in-slechte dommigheid. >>>> >>> >>>Ogen opendoen en je zult zien. >>> >>>-- >>>Ghingis Khan >> >>Ghingis, beste broeder, ik heb het over Dixit. Niet over jou natuurlijk. >>Jij bent de "fleure" van de maatschappij ! >> > > Maar Dixit is niet dom, integendeel, hoe zegt men alweer ? > Een geslepen vos ? Dixit is met een puntenslijperke geslepen: hij is wel heel scherp, maar er is teveel materiaal afgehaald. -- Karel "de Jazz" Jansens In matters of style, swim with the current; in matters of principle, stand like a rock. (Thomas Jefferson) |
![]() |
#43 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message news:Grrgd.3515$%[email protected]... | | "MutsiPrutsi" <[email protected]> schreef in bericht | news:[email protected] ... | > | > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht | > news:[email protected]... | >> Vinck, over en uit | >> | >> Bij zijn afscheid zei ontslagnemend NMBS-baas Karel Vinck met een | >> grimmige | >> grijns: "Tussen mij en de minister heeft altijd een vruchtbare spanning | >> gehangen". Daarmee verdient hij een prijs voor het beste eufemisme van de | >> voorbije honderd jaar. De vorige recordhouder was de Japanse keizer | >> Hirohito, die in 1945 de capitulatie van zijn land aankondigde met de | >> historische woorden: "De krijgsverrichtingen hebben zich niet | >> noodzakelijk | >> volledig in het voordeel van Japan ontwikkeld". Vincks "vruchtbare | > spanning" | >> is van hetzelfde kaliber. | >> | >> In werkelijkheid lag Vinck voortdurend overhoop met zijn voogdijminister | >> Vande Lanotte. Ze raakten het over geen enkel beleidspunt eens. Niet over | > de | >> tariefverhogingen, niet over de levering van elektriciteit aan de NMBS, | > niet | >> over de benoemingen, niet over de nieuwe bedrijfsstructuur, niet over de | >> schuldenberg. Die conflicten waren eigenlijk onvermijdelijk. Vinck was | >> een | >> nuchtere bedrijfsleider, die dacht in termen van efficiëntie, zorgvuldig | >> beheer en het beperken van de verliezen. Dat stond allemaal haaks op de | >> politieke manier van denken. Daar gelden andere prioriteiten. Niet de | > juiste | >> man op de juiste plaats, maar het beste politieke vriendje. Niet de | >> efficiëntie, maar de bestendiging van de Waalse dominantie. Niet het | > redden | >> van het bedrijf, maar het paaien van de vakbonden. Niet de echte | >> sanering, | >> maar het redden van zoveel mogelijk Franstalige postjes. In de | >> bedrijfswereld was Vinck een raspaard. Maar raspaarden zijn nobele | >> dieren. | >> Zij komen meestal niet tot hun recht in een politieke zwijnenstal. | >> | >> http://vlaamsblok.be/actualiteit_week_131.shtml#vin | > | > Beetje een raar einde: ik had iets verwacht van: 'wij zouden dit zo of zo | > doen', maar niets daarvan. | > Dus: ja, en...? | > | > | | En ? | Ik verwacht uw oplossing, Een taal die enkel een baas goed weet te gebruiken!!! Hypocritie is viert hier weer hoog tijd. |
![]() |
#44 |
|
![]() "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> schreef > > Karel "de Jazz" Jansens > > In matters of style, swim with the current; > in matters of principle, stand like a rock. > (Thomas Jefferson) Of zoals het gisteren in Knack te lezen was: Zij die tegenwoordig rechtlijnig en beginselvast zijn, dat zijn "spookrijders op de snelweg van het eenheidsdenken." (Joël De Ceulaer ) |
![]() |
#45 |
|
![]() "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> schreef in bericht news:4183e582$0$44109> > > > Maar Dixit is niet dom, integendeel, hoe zegt men alweer ? > > Een geslepen vos ? > > Dixit is met een puntenslijperke geslepen: hij is wel heel scherp, > maar er is teveel materiaal afgehaald. > Wat zeg je, is hij te ver besneden ? WN. |
![]() |
#46 |
|
![]() "hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe> schreef in bericht
news:[email protected] i.nl... > > "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Maar ik ben altijd bereid, mits hij enigermate tot inkeer komt, >> om hem >> zijn misstap te vergeven. > > je moet niets vergeven, want eigenlijk heb je hem niets > verweten. Je wou een > spelletje. Wel, je hebt het gehad. Heel de 'affaire' in 1 zin meesterlijk samengevat! Je bent zelf ook niet zo slecht met woorden, Herwig... Misschien hangt het van het onderwerp af? I<rokkebaas |
![]() |
#47 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "Wisenose" <[email protected]>, die Sat, 30 Oct 2004
22:27:56 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> schreef in bericht >news:4183e582$0$44109> > >> > Maar Dixit is niet dom, integendeel, hoe zegt men alweer ? >> > Een geslepen vos ? >> >> Dixit is met een puntenslijperke geslepen: hij is wel heel scherp, >> maar er is teveel materiaal afgehaald. >> >Wat zeg je, is hij te ver besneden ? je verwart met de Vermetele. >WN. > -- Fusti |
![]() |
#48 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe>, die
Sat, 30 Oct 2004 20:54:04 +0200, in littera <[email protected] > in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . > >> >ik geloof er geen k***e van dat Krok in je kill-file zit. >> >> je beznt welkom om hier te komen kijken. > >ja, Oostende is wel bij de deur ... het verste Vlaamse punt is Voeren: ± 200 km van Oostende gelegen. Al de rest is dichterbij. > >> >Veel stemmingmakerij, ja, dat wel ... En veel poeha. >> >> Tja, want Moenebaas was ooit een vriend van me, maar heeft het >> jammerlijk verbrod door op smerige wijze een van mijn posts te >> vervalsen. > >jawel, ik heb toendertijd die hele poespas gevolgd. >Slechts één woord: zielig. >En getuigend van een overweldigend egocentrisme. Inderdaad: hij denkt dat ie zich alles kan permiteren. >> Was het geestig geweest (waarschijnlijk dacht ie dat zelf wel) had ik >> gelachen. Maar helaas, het was gewoon "verneukratief". >> Maar ik ben altijd bereid, mits hij enigermate tot inkeer komt, om hem >> zijn misstap te vergeven. > >je moet niets vergeven, want eigenlijk heb je hem niets verweten. Je wou een >spelletje. Wel, je hebt het gehad. Da's niet wat er gebeurd is. >> Helaas is ie zo te merken daar veel te trots om enige teken van inkeer >> te vertonen. >> Maar ik kan verkeerd zijn. Mijn (geldige ) e-mail adres staat wagenwijd >> open om de zondaar te ontvangen. >> >Je kan nog eens in het Latijn antwoorden. >> >> Is volksverheffing verboden? > >toevallig naar "jouw" nivo ? De niet-latinisten wat latijn bijbrengen is verheffend. >> Ieder charisme moet men aan geheel de gemeenschap aanbieden ter >> verheffing. Nix "aelythairs" aan. > >Latijn is dood, mort, dead, tot. Het is niet omdat die taal niet meer gesproken wordt dat het geen culturele waarde meer heeft. >> >Van nederigheid gesproken ... >> >> Kom nou.... > >Neem een voorbeeld aan mij: ben de nederigheid zelve ... Dar heb ik geen hoogte (of laagte? :-) ) van. >Maar ik hou wel van zulke mannetjesputters als jij, hoor! Wat bedoel je met "mannetjesputter"? -- Fusti |
![]() |
#49 |
|
![]() "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Wat bedoel je met "mannetjesputter"? > > -- > Fusti daar heb ik géén vertaling naar het Frans van hedwig |
![]() |
#50 |
|
news:[email protected] i.nl... > > "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >> Wat bedoel je met "mannetjesputter"? >> >> -- >> Fusti > > daar heb ik géén vertaling naar het Frans van Uit de Prisma F/N: mannetjesputter: [man] as [manwijf] costaude I<rokkebaas |
![]() |
#51 |
|
![]() "I<rokkebaas" <mijnnick at advalvas.be> schreef in bericht news:[email protected] i.nl... > "hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe> schreef in bericht > news:[email protected] i.nl... > > > > "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > > > >> Wat bedoel je met "mannetjesputter"? > >> > >> -- > >> Fusti > > > > daar heb ik géén vertaling naar het Frans van > > Uit de Prisma F/N: > > mannetjesputter: > [man] as > [manwijf] costaude > > I<rokkebaas Pre6 ! Ik zat zelf al aan "costaud" te denken. Nu is Hedwigs commentaar daarmee nog steeds onbegrijpelijk... |
![]() |
#52 |
|
Sun, 31 Oct 2004 13:53:45 +0100, in littera <[email protected] > in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . > >> Wat bedoel je met "mannetjesputter"? >> >> -- >> Fusti > >daar heb ik géén vertaling naar het Frans van Ik vraag je geen vertaling, maar een uitleg. Bedoel je daarmee een Carduelis carduelis van het mannelijk geslacht? >hedwig > -- Fusti |
![]() |
#53 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "Dixit" <[email protected]>, die Sun, 31 Oct
2004 14:22:45 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"I<rokkebaas" <mijnnick at advalvas.be> schreef in bericht >news:[email protected] li.nl... >> "hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe> schreef in bericht >> news:[email protected] i.nl... >> > >> > "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >> > news:[email protected]... >> > >> >> Wat bedoel je met "mannetjesputter"? >> >> >> >> -- >> >> Fusti >> > >> > daar heb ik géén vertaling naar het Frans van >> >> Uit de Prisma F/N: >> >> mannetjesputter: >> [man] as >> [manwijf] costaude >> >> I<rokkebaas > >Pre6 ! >Ik zat zelf al aan "costaud" te denken. >Nu is Hedwigs commentaar daarmee nog steeds onbegrijpelijk... > Klopt Kronkelbaas' uitleg wel? -- Fusti |
![]() |
#54 |
|
![]() "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Vitae forma vocatur, "hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe>, die > Sun, 31 Oct 2004 13:53:45 +0100, in littera > <[email protected] > in foro be.politics > (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > > > > >"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht > >news:[email protected].. . > > > >> Wat bedoel je met "mannetjesputter"? > >> > >> -- > >> Fusti > > > >daar heb ik géén vertaling naar het Frans van > > Ik vraag je geen vertaling, maar een uitleg. > Bedoel je daarmee een Carduelis carduelis van het mannelijk geslacht? amaai, dure de comprenure ... hé, Fustietje, zie je wel dat je de Krok niet in je kelder hebt gewipt. Je hebt hem beantwoord. Het was dus toch allemaal "geblaas" en "gesnuif". hedwig |
![]() |
#55 |
|
news:[email protected] i.nl... > hé, Fustietje, zie je wel dat je de Krok niet in je kelder hebt > gewipt. > Je hebt hem beantwoord. > Het was dus toch allemaal "geblaas" en "gesnuif". Ach, ik ben al weer een tijdje gestopt met het archiveren van postings waarin de Fust verklaart dat hij me "waarschijnlijk ooit wel eens uit zijn killfile zal halen, maar dan alleen omdat het hier zo saai is". 't Is niet meer bij te houden. De jung het sich wa ongedoan. :-)) I<rokkebaas |
![]() |
#56 |
|
![]() "Dixit" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe> schreef in bericht > news:[email protected] i.nl... > > > > "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > > > Vitae forma vocatur, "hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe>, die > > > Sun, 31 Oct 2004 13:53:45 +0100, in littera > > > <[email protected] > in foro be.politics > > > (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > > > > > > > > > > >"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht > > > >news:[email protected].. . > > > > > > > >> Wat bedoel je met "mannetjesputter"? > > > >> > > > >> -- > > > >> Fusti > > > > > > > >daar heb ik géén vertaling naar het Frans van > > > > > > Ik vraag je geen vertaling, maar een uitleg. > > > Bedoel je daarmee een Carduelis carduelis van het mannelijk geslacht? > > > > amaai, dure de comprenure ... > > hé, Fustietje, zie je wel dat je de Krok niet in je kelder hebt gewipt. > > Je hebt hem beantwoord. > > Het was dus toch allemaal "geblaas" en "gesnuif". > > > > hedwig > > Onzin. > Fust heeft Krokkebaas helemaal niet direct geantwoord. Ach, ik zie al wat er is gebeurd. Fust heeft geantwoord op mijn antwoord op Krokkebaas. En aangezien hedwig mij heeft gekillfiled lijkt het nu net voor hem of Fust direct op Krokkie heeft geantwoord. Dat is niet zo slim, hedwig. Niet alleen is het gebruik maken van een killfile een typisch vlaemsche geplogenheid (zoals ze ook op SCB vinden), je weet ook nog niet eens hoe dat systeem werkt. Fust, gelieve dit te becommentarieren opdat hedwig het ook leest. (NB aan hedwig: bovenstaande tekst komt van Dixit, niet van Fust) |
![]() |
#57 |
|
![]() "hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe> schreef in bericht news:[email protected] i.nl... > > "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > Vitae forma vocatur, "hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe>, die > > Sun, 31 Oct 2004 13:53:45 +0100, in littera > > <[email protected] > in foro be.politics > > (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > > > > > > > >"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht > > >news:[email protected].. . > > > > > >> Wat bedoel je met "mannetjesputter"? > > >> > > >> -- > > >> Fusti > > > > > >daar heb ik géén vertaling naar het Frans van > > > > Ik vraag je geen vertaling, maar een uitleg. > > Bedoel je daarmee een Carduelis carduelis van het mannelijk geslacht? > > amaai, dure de comprenure ... > hé, Fustietje, zie je wel dat je de Krok niet in je kelder hebt gewipt. > Je hebt hem beantwoord. > Het was dus toch allemaal "geblaas" en "gesnuif". > > hedwig Onzin. Fust heeft Krokkebaas helemaal niet direct geantwoord. |
![]() |
#58 |
|
2004 20:21:26 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe> schreef in bericht >news:[email protected] li.nl... >> >> "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > Vitae forma vocatur, "hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe>, die >> > Sun, 31 Oct 2004 13:53:45 +0100, in littera >> > <[email protected] > in foro be.politics >> > (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> > >> > > >> > >"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >> > >news:[email protected].. . >> > > >> > >> Wat bedoel je met "mannetjesputter"? >> > >> >> > >> -- >> > >> Fusti >> > > >> > >daar heb ik géén vertaling naar het Frans van >> > >> > Ik vraag je geen vertaling, maar een uitleg. >> > Bedoel je daarmee een Carduelis carduelis van het mannelijk geslacht? >> >> amaai, dure de comprenure ... >> hé, Fustietje, zie je wel dat je de Krok niet in je kelder hebt gewipt. >> Je hebt hem beantwoord. >> Het was dus toch allemaal "geblaas" en "gesnuif". >> >> hedwig > >Onzin. >Fust heeft Krokkebaas helemaal niet direct geantwoord. > Waarom zou ik? Ik lees hem slechts af en toe in de posts van anderen. Gek dat mijn opponenten echt moeten liegen om hun gelijk te pogen te halen. ik hoef enkel mezelf te zijn en blijven. Trouwens jij ook! -- Fusti |
![]() |
#59 |
|
Sun, 31 Oct 2004 20:31:06 +0100, in littera <[email protected] > in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> Vitae forma vocatur, "hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe>, die >> Sun, 31 Oct 2004 13:53:45 +0100, in littera >> <[email protected] > in foro be.politics >> (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> > >> >"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >> >news:[email protected].. . >> > >> >> Wat bedoel je met "mannetjesputter"? >> >> >> >> -- >> >> Fusti >> > >> >daar heb ik géén vertaling naar het Frans van >> >> Ik vraag je geen vertaling, maar een uitleg. >> Bedoel je daarmee een Carduelis carduelis van het mannelijk geslacht? > >amaai, dure de comprenure ... >hé, Fustietje, zie je wel dat je de Krok niet in je kelder hebt gewipt. >Je hebt hem beantwoord. Waar? NIet hier in ieder geval. Wel moet ik al dan niet helaas toegeven dat ik hem soms in andermans post terloops soms lees. Daar kan ik ook niet s aan doen ondanks zijn permanente balen in mijn dodelijk bestand. >Het was dus toch allemaal "geblaas" en "gesnuif". Van hem of van jou? >hedwig > -- Fusti |
![]() |
#60 |
|
2004 20:25:01 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"Dixit" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> >> "hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe> schreef in bericht >> news:[email protected] i.nl... >> > >> > "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >> > news:[email protected]... >> > > Vitae forma vocatur, "hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe>, >die >> > > Sun, 31 Oct 2004 13:53:45 +0100, in littera >> > > <[email protected] > in foro >be.politics >> > > (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> > > >> > > > >> > > >"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >> > > >news:[email protected].. . >> > > > >> > > >> Wat bedoel je met "mannetjesputter"? >> > > >> >> > > >> -- >> > > >> Fusti >> > > > >> > > >daar heb ik géén vertaling naar het Frans van >> > > >> > > Ik vraag je geen vertaling, maar een uitleg. >> > > Bedoel je daarmee een Carduelis carduelis van het mannelijk geslacht? >> > >> > amaai, dure de comprenure ... >> > hé, Fustietje, zie je wel dat je de Krok niet in je kelder hebt gewipt. >> > Je hebt hem beantwoord. >> > Het was dus toch allemaal "geblaas" en "gesnuif". >> > >> > hedwig >> >> Onzin. >> Fust heeft Krokkebaas helemaal niet direct geantwoord. > >Ach, ik zie al wat er is gebeurd. >Fust heeft geantwoord op mijn antwoord op Krokkebaas. >En aangezien hedwig mij heeft gekillfiled lijkt het nu net voor hem of Fust >direct op Krokkie heeft geantwoord. > >Dat is niet zo slim, hedwig. Niet alleen is het gebruik maken van een >killfile een typisch vlaemsche geplogenheid (zoals ze ook op SCB vinden), je >weet ook nog niet eens hoe dat systeem werkt. > >Fust, gelieve dit te becommentarieren opdat hedwig het ook leest. >(NB aan hedwig: bovenstaande tekst komt van Dixit, niet van Fust) Hierbij dus! Tja Hedwig, je hebt nog wat bij te leren over de werkwijze van Usenet. Merk dat ik altijd bovenaan de naam de datum de message-ID en de nieuwsgroep extra vermeld. Je hoeft echt geen latijn te kennen om d'er aan uit te geraken: je weet altijd op welke post van wie wanneer en in welke groep ik reageer. Het zal je wel voor blunders zoals deze die Dixit hierboven vermeldde, behoeden. -- Fusti |