![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Van het moment dat je aan verkiezingen wil deelnemen zijn er wel een aantal wettelijke bepalingen. Het kieswetboek is daarvoor de beste plaats om te beginnen: http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi...table_name=wet |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
een breekpunt is alvast dat, voor iedereen, de "gebraden kippen" moeten rondvliegen...
baajdeweej, in Aalst is de stoet gratis he jongens, behalve als je tussen het gepeupel op een tribune wil zitten... Laatst gewijzigd door lantjes : 6 februari 2009 om 13:08. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Parlementslid
|
Een van de problemen van de Belgische politiek is dat er al te veel partijen zijn.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wel, LDD zouden ze bijvoorbeeld weer kunnen opheffen, alvast een partij minder.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Banneling
|
Elk zijn eigen partij.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Vreemdeling
|
Dat vraag ik me eigenlijk ook wel af. Wat zijn de wettelijke bepalingen voor het oprichten van een politieke partij. Moet je ook een x aantal handtekeningen hebben als je enkel wil opkomen voor de gemeente?
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Richt u tot Bert Anciaux. Die heeft veel ervaring met nieuwe partijen.
|
|
|
|