Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 maart 2016, 11:54   #41
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Je moet vooral zoeken naar de fouten in ons syteem die zou kunnen leiden tot preventie van deze aanvallen.
Concreet: registreer huurcontracten op EID via website, gelinkt aan verhuurder en huurder en bedrag, rekeningnummers traceerbaar, idemdito voor nieuwe webtoestanden

Concreet 2: koppel databanken zodat politie binnen de 30seconden voor een misdadiger een communicatie, financieel netwerk, aankoopnetwerk profiel en gis coordinaten verplaatsingsprofiel kunnen maken en zo weten waar hij zich bevindt en met wie hij belt, met wie hij whtsapp't, met wie hij e-mailtje, met wie hij communiceert. Ze moeten weten waar het geld vandaan komt waar het naartoe gaat en daar een taartdiagram van maken van dat is een 'normaal gebruik' of een 'abnormaal gebruik . De app's lijken ontwikkeld door de banken,want zelfs op de stomste iPad kun je uw consumptieprofiel bekijken. Elke smartphone logt gewoon de verplaatsingen van elke burger, elk netwerk van gsm operatoren logt de verplaatsingen, elke operator logt het surfgedrag, etc het is volgens mij een zachtgekookt eitje om zo'n profielen op het scherm te zetten. EN omdat op een verstandige manier profielen te maken die afwijkend gedrag kunnen fingerprinten en clusteren uit de databanken

Concreet 3: maak een gevangenisboot... Dus vang die gasten op eenboot en berecht ze kop internationale waters onder oorlogswetgeving, zelfs de kapitein mag die mensen laten executeren...

concreet 4: stop subsidies aan religies, jawel het domste argument is dat religie moet gesponsord worden omdat je er vat zou op hebben. We hebben duidelijk een vat van de katholieke kerk op onze gemeenschap en geen vat op de moslim radicalisering.

Concreet 5: zorg dat Europees een netwerk tussen politie ontstaat, zodat de data via protocollen en standaarden uitgewisseld wordt.... Ja lijkt mij ook cruciaal dat criminelen vervolgen geen grenzen meer kent. Me moeten niet de grenzen verder verdelen in kleinere entiteiten zoals Vl-wa discussie, maar werkelijk zoeken naar grensoverschrijdende oplossingen die zorgt dat knowledge uit Frankrijk, Duitsland, Nederland gemeenschappelijke databanken en knowledge databanken voedt...

Dus die profilen zoals hierboven geschetst moeten uitgewisseld worden...

Concreet 6: Molenbeek, Anderlecht moet een enclave gemaakt worden, omsingeld en dan moten alle databanken op punt gezet worden. Dus heel concreet moet alle databanken van paspoorten, met vingerafdruk, DNA , GSM, verblijf, auto"s, huurcontracten, OCMW steun, kinderen, kindjesgeld, belastingen, boetes op punt gezet worden en mag die groep die probeert buiten de wet daar te leven opgekuist worden ... Je moet dus systematisch werken, en de cirkel gradueel kleiner maken, zodat de zone in eerste fase vooral in en out controleert, en in een tweede fase ade vruchten plukt van databanken die in orde komen te staan, en in derde fase de criminaliteit en de wetteloosheid van die groep aan banden legt
Niet proberen Brother Paul. Niet aan beginnen.
Velen onder de Belgen zijn op zichzelf al een fout van het systeem?
Ze zullen om te beginnen al goedbedoelde lectuur niet eens lezen.
Ze zijn immers gemaakt via eicellen en te trage chromosomen.
En dat wreekt zich.

Laatst gewijzigd door werkman : 28 maart 2016 om 11:55.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 12:31   #42
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
En dat wreekt zich.
Vooral politici en empathie mensen met rode genen hebben daar blijkbaar last van volgens mij. 80% is gewoon met blauwe genen geboren, een paar durven hun mond open te doen op het Beursplein

De beelden gaan gelukkig de wereld rond, waarmee dan duidelijk wordt in de wereld dat belgie zich toch wel gaat aanpassen en proberen die zever op te,lossen

Ben zelfs een puntje vergeten

Men zou doelwitten moeten aanrijken aan de moslims, zoals vakbonden, die de,peiler van onze democratie uitmaken. Hoe kun je beter onze maatschappij aantasten door de peilers op te blazen
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 13:10   #43
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Vooral politici en empathie mensen met rode genen hebben daar blijkbaar last van volgens mij. 80% is gewoon met blauwe genen geboren, een paar durven hun mond open te doen op het Beursplein

De beelden gaan gelukkig de wereld rond, waarmee dan duidelijk wordt in de wereld dat belgie zich toch wel gaat aanpassen en proberen die zever op te,lossen

Men zou doelwitten moeten aanrijken aan de moslims, zoals vakbonden, die de,peiler van onze democratie uitmaken. Hoe kun je beter onze maatschappij aantasten door de peilers op te blazen

Ssssst! Ben nogmaals aan het controleren of mails op dit forum wel gelezen worden. Zelfs korte mails. Er staat ergens op dit forum een mail waarop de criticasters kunnen kritiek op uitoefenen. Ik ga nog niet verklappen wiens mail het betreft. Het is de zoveelste maal dat ik na ga of sommigen hier wel het vermogen bezitten of de kennis om inhoud van een mail aan grondig onderzoek te onderwerpen. Straks daarover meer.
Maak je dus niet druk om het puntje dat je zou vergeten zijn.
Er gebeuren hier ergere dingen.
Ik zit hier al een paar maand zonder enige waardevolle reactie op hetgeen ik schreef. Moet ik nu besluiten dat al wat ik schreef waardevol is of doen ze de moeite niet meer om met mij in debat te gaan?
Ik stel mij dan ook serieuze vragen.
En ik gedraag mij toch niet als een terrorist. Dus de gang van zaken is toch niet te wijten aan het feit dat ik gevaarlijk zou zijn.
Afwachten dus maar. Feitelijk wil ik weten dus of het zin heeft om hier nog veel te publiceren.
Ik ga doen zoals die Jood die voor de Klaagmuur staat en die vaststelt dat hij tegen een muur aan het spreken is.
Oud 28 maart 2016, 13:27   #44
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Men zou doelwitten moeten aanreiken aan de moslims, zoals vakbonden, die de,pijler van onze democratie uitmaken. Hoe kun je beter onze maatschappij aantasten door de pijlers op te blazen
Oei, bid maar tot Allah dat ze jou niet aanwijzen als pijler van onze democratie.

Je hebt ook veel last van ei en ij.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 13:34   #45
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oei, bid maar tot Allah dat ze jou niet aanwijzen als pijler van onze democratie.

Je hebt ook veel last van ei en ij.
Het lijkt me in orde. Ik doe het hem niet na.

Laatst gewijzigd door Gamla : 28 maart 2016 om 13:37.
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 15:24   #46
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
En dat wreekt zich.
Ik ga niet wachten tot Sint Juttemis.
Blijkt weer dat niemand mijn bijdrage leest en alleszins niet kritisch.
Een mens kan niet gemaakt worden via te trage chromosomen.
Alleen spermatozoïden kunnen zich zelfstandig verplaatsen en dus te traag zijn.
Maar dan moet je wel weten wat chromosomen en spermatozoïden zijn natuurlijk. En zeker niet geboren worden via tussenkomst van te trage spermatozoïden want dan geraak je er nooit.
Het hoogst haalbare is dan terrorist worden.
Oud 28 maart 2016, 15:34   #47
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Proficiat Vlaanderen, en zulk een volkje heeft het LEF om over Vlaamse onafhankelijkheid te spreken ! ! !
Ge zit er een paar straten naast vrijzinnige. Een onafhankelijk Vlaanderen is het minste van die mannen hun zorgen, het zij volgens hun eigen zeggen gewoon "Hooligans van verschillende ploegen". Zo lang er maar voetbal is is het voor hen voldoende.
https://www.voetbalkrant.com/nl/nieu...en?ref=popular
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 15:40   #48
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GZV Bekijk bericht
Ik ben eerlijk gesproken even niet mee.
De Belgische vlag zwaaiers zijn nu ook al verfoeide Vlaams-Nationalisten...

Geen leugen is te groot om ze tegen Vlaanderen te gebruiken.
Oud 28 maart 2016, 15:57   #49
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Daar moet niets mee gebeuren, die zijn vlotjes bezig zich zelf op te blazen.....
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 16:07   #50
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar dan moet je wel weten wat chromosomen en spermatozoïden zijn natuurlijk. En zeker niet geboren worden via tussenkomst van te trage spermatozoïden want dan geraak je er nooit.
Oei ... geldt dat ook voor kunstmatige simonisatie ?

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 16:26   #51
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Oei ... geldt dat ook voor kunstmatige simonisatie ?

.

Ja natuurlijk.
Maar ze wachten wel best tot ze wetenschappelijke zekerheid hebben dat er uit de bevruchte eicel geen terroristen kunnen ontstaan.
Ik stel dan ook voor om die spematozodinges in een pietjes bak te deponeren en ze achter een kunst-eicel te laten aangaan.
Men pikt de snelsten er uit en één ervan mag zijn werk doen.
De snelste mag ook weer niet want dan krijgen we teveel jongeren met de pretentie van een minister.
Oud 28 maart 2016, 16:45   #52
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Citaat:
Wij hebben nood aan een ordentelijke staatsorganisatie.
En de ervaring leert dat het wel eens best zou kunnen zijn om de bevoegdheden tussen Vlaanderen en Wallonië uiterst duidelijk te stellen.

.
Wij hebben nood aan zoveel , maar al wat wij nodig hebben zullen wij nooit verkrijgen met weg te kruipen en ons te onderwerpen aan de islam , kijk eens vooruit de politieke structuur is te verschillend , er zijn teveel groeperingen die vergiftigd zijn met DE multiculturele passie !! wat wij wel zouden moeten doen is ons verenigen in één rechtse volk meer aan elkaar groeperen al diegene die niet akkoord gaan met de gang van zaken (dat diegene die niet willen er dan buiten blijven) en tegen de nieuwe verkiezingen opkomen massaal ...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 16:52   #53
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Trouwens er zou nu al mogen aan gewerkt worden .... in 3 jaar kunnen wij rechtse mensen veel opbouwen.... richt verenigingen op ! kom bijeen groepeer actief door praat namiddagen en avonden ! werk er zelf aan wat ge wilt zien te veranderen aan onze maatschappij door zelf ideeën voor te stellen aan elkaar !! blijf allemaal niet zoveel op jullie eenzaam eiland zitten jammeren.... en leg jullie niet zo vlug neer bij wat onervaren blinde jongeren niet zien....
Oud 28 maart 2016, 16:56   #54
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Sprekende klok lees eens de antwoorden op de PUBLIEKE reactie op JMD Knack veel mensen de meeste !! HEBBEN ER WEL ECHT GENOEG VAN EN ZIJN HET BEU !!
Oud 29 maart 2016, 08:18   #55
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Lijkt mij ook logisch, want ENKEL harde taal en scheldende woorden dringen nog door in onze samenleving. De Wever heeft dat als TWEEDE Vlaamse politicus begrepen, maar kan net zoals zijn voorganger hiermee GEEN absolute meerderheid verzilveren, omdat 60% van de Vlamingen niet wil geloven in populisme, maar meer heil ziet in realiteit.
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2016, 09:04   #56
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Lijkt mij ook logisch, want ENKEL harde taal en scheldende woorden dringen nog door in onze samenleving. De Wever heeft dat als TWEEDE Vlaamse politicus begrepen, maar kan net zoals zijn voorganger hiermee GEEN absolute meerderheid verzilveren, omdat 60% van de Vlamingen niet wil geloven in populisme, maar meer heil ziet in realiteit.
Realiteit? Geef ze een jobke en ze beginnen te balken als ezels.
Maar dat is niet uitsluitend een gave van de Vlaming.
Het is vooral een gave van de kleine man.
Bestudeer dit forum en je zal begrijpen wat ik bedoel.
Oud 30 maart 2016, 10:32   #57
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Van Thillo ziet de vette premies en subsidies die zijn kranten opstrijken in gevaar gebracht.
²
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2016, 22:57   #58
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En wat denkt ge dat het huidige zicht op de realiteit van Zaventem én metrostation Maalbeek momenteel zoal losmaakt bij diezelfde Vlaming.....

Laatst gewijzigd door Svennies : 30 maart 2016 om 22:58.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2016, 22:59   #59
De Brabander
Minister-President

De Brabander's schermafbeelding

Standaard

Samenwerking is niet voldoende. Er is nood aan een nieuw unitair België.
Oud 31 maart 2016, 00:33   #60
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Samenwerking is niet voldoende. Er is nood aan een nieuw unitair België.
U hebt gelijk,unitariteit vanaf de noordelijke grens met Nederland tot juist aan de taalgrens in het zuiden....

Al wat daar voorbij ligt moet zijn plan zélf maar trekken...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be