![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Velen onder de Belgen zijn op zichzelf al een fout van het systeem? Ze zullen om te beginnen al goedbedoelde lectuur niet eens lezen. Ze zijn immers gemaakt via eicellen en te trage chromosomen. En dat wreekt zich. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 28 maart 2016 om 11:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De beelden gaan gelukkig de wereld rond, waarmee dan duidelijk wordt in de wereld dat belgie zich toch wel gaat aanpassen en proberen die zever op te,lossen Ben zelfs een puntje vergeten Men zou doelwitten moeten aanrijken aan de moslims, zoals vakbonden, die de,peiler van onze democratie uitmaken. Hoe kun je beter onze maatschappij aantasten door de peilers op te blazen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ssssst! Ben nogmaals aan het controleren of mails op dit forum wel gelezen worden. Zelfs korte mails. Er staat ergens op dit forum een mail waarop de criticasters kunnen kritiek op uitoefenen. Ik ga nog niet verklappen wiens mail het betreft. Het is de zoveelste maal dat ik na ga of sommigen hier wel het vermogen bezitten of de kennis om inhoud van een mail aan grondig onderzoek te onderwerpen. Straks daarover meer. ![]() Maak je dus niet druk om het puntje dat je zou vergeten zijn. Er gebeuren hier ergere dingen. Ik zit hier al een paar maand zonder enige waardevolle reactie op hetgeen ik schreef. Moet ik nu besluiten dat al wat ik schreef waardevol is of doen ze de moeite niet meer om met mij in debat te gaan? Ik stel mij dan ook serieuze vragen. En ik gedraag mij toch niet als een terrorist. Dus de gang van zaken is toch niet te wijten aan het feit dat ik gevaarlijk zou zijn. Afwachten dus maar. Feitelijk wil ik weten dus of het zin heeft om hier nog veel te publiceren. ![]() Ik ga doen zoals die Jood die voor de Klaagmuur staat en die vaststelt dat hij tegen een muur aan het spreken is. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je hebt ook veel last van ei en ij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ex Gladio Libertas Laatst gewijzigd door Gamla : 28 maart 2016 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Blijkt weer dat niemand mijn bijdrage leest en alleszins niet kritisch. Een mens kan niet gemaakt worden via te trage chromosomen. Alleen spermatozoïden kunnen zich zelfstandig verplaatsen en dus te traag zijn. Maar dan moet je wel weten wat chromosomen en spermatozoïden zijn natuurlijk. En zeker niet geboren worden via tussenkomst van te trage spermatozoïden want dan geraak je er nooit. ![]() Het hoogst haalbare is dan terrorist worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.voetbalkrant.com/nl/nieu...en?ref=popular |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Belgische vlag zwaaiers zijn nu ook al verfoeide Vlaams-Nationalisten...
Geen leugen is te groot om ze tegen Vlaanderen te gebruiken.
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ja natuurlijk. Maar ze wachten wel best tot ze wetenschappelijke zekerheid hebben dat er uit de bevruchte eicel geen terroristen kunnen ontstaan. Ik stel dan ook voor om die spematozodinges in een pietjes bak te deponeren en ze achter een kunst-eicel te laten aangaan. Men pikt de snelsten er uit en één ervan mag zijn werk doen. De snelste mag ook weer niet want dan krijgen we teveel jongeren met de pretentie van een minister. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Wij hebben nood aan zoveel , maar al wat wij nodig hebben zullen wij nooit verkrijgen met weg te kruipen en ons te onderwerpen aan de islam , kijk eens vooruit de politieke structuur is te verschillend , er zijn teveel groeperingen die vergiftigd zijn met DE multiculturele passie !! wat wij wel zouden moeten doen is ons verenigen in één rechtse volk meer aan elkaar groeperen al diegene die niet akkoord gaan met de gang van zaken (dat diegene die niet willen er dan buiten blijven) en tegen de nieuwe verkiezingen opkomen massaal ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Trouwens er zou nu al mogen aan gewerkt worden .... in 3 jaar kunnen wij rechtse mensen veel opbouwen.... richt verenigingen op ! kom bijeen groepeer actief door praat namiddagen en avonden ! werk er zelf aan wat ge wilt zien te veranderen aan onze maatschappij door zelf ideeën voor te stellen aan elkaar !! blijf allemaal niet zoveel op jullie eenzaam eiland zitten jammeren.... en leg jullie niet zo vlug neer bij wat onervaren blinde jongeren niet zien....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Sprekende klok lees eens de antwoorden op de PUBLIEKE reactie op JMD Knack veel mensen de meeste !! HEBBEN ER WEL ECHT GENOEG VAN EN ZIJN HET BEU !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar dat is niet uitsluitend een gave van de Vlaming. Het is vooral een gave van de kleine man. Bestudeer dit forum en je zal begrijpen wat ik bedoel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ²
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 30 maart 2016 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() Samenwerking is niet voldoende. Er is nood aan een nieuw unitair België.
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |