![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hey, Duc.
Ben je nog gaan jagen met je 9mm? |
![]() |
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() De verdachte man met het vissershoedje is verdwenen in Brussel.
Juist gelijk Salah Abdeslam. Onze eigen hoofdstad blijkt de perfecte plaats voor terroristen om onder te duiken. Weken aan een stuk als het moet. Wat is een land als het niet eens baas is in zijn eigen hoofdstad? Juist, a failed state! Laatst gewijzigd door Bye Bye Belgium : 7 april 2016 om 21:24. |
![]() |
![]() |
#43 |
Vreemdeling
|
![]() De reden daarvoor is dat onze linkse vrienden zodanig arrogant waren dat ze het politieke landschap naar de extremen hebben getrokken.
Ze hadden geen horen naar al die die protesteerden, ze gedroegen zichzelf als alwetende alleenheersers en hebben alles naar de kloten geholpen. Alles wat ook maar een beetje naar rechts leunde was extreem, maar ze waren/zijn zelf extreem. Ze hebben onze hoofdstad verneukt! Ne welgemeende Fuck You! Laatst gewijzigd door Bye Bye Belgium : 7 april 2016 om 21:30. |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
![]() Citaat:
In de veilige schoot van moeder Schepmans, de patroonheilige van de islamitische terroristen. Beschermd en opgevangen door een gemeenschap van tienduizenden zwijgende 'gematigden'. Citaat:
Onze elites proberen krampachtig een schijn op te houden die iedereen al lang doorzien heeft. |
||
![]() |
![]() |
#45 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bye Bye Belgium : 7 april 2016 om 21:39. |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Negers die in een huis wonen dat door blanken is gebouwd.
Je ziet het wel eens. Het is tegennatuurlijk.
#47 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
I don't give a fuck! Steek uw huidskleur in uw reet. Ik heb het over ideologie, levenswijze en cultuur! Goed geprobeerd maar uw visie loopt 800 jaar achter. |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ontken jij het bestaan van rassen?
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Then they came for the Trade Unionists, and I did not speak out — Because I was not a Trade Unionist. Then they came for the Jews, and I did not speak out — Because I was not a Jew. Then they came for me — and there was no one left to speak for me.
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() Het enige wat Michel moet doen m.b.t. de terreurdreiging is om de antiterreurmaatregelen terug te draaien.
#51 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dit is ook een reden. https://terrorismemonitor.nl/jihadis...y-naar-europa/ |
|
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Zelfs een debiel kan een bom maken en alleen domme debielen laten ze nog afgaan tussen een massa mensen ook.
Ik vrees dat idee toch ja. En ik zie daar wel degelijk veel jonge gasten toe in staat. Laatst gewijzigd door Peche : 8 april 2016 om 07:24. |
![]() |
![]() |
#57 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Gouverneur
|
![]() Wat ik niet snap, waarom hebben ze niet de hele wijk (waar hij gesignaleerd is) hermetisch afgesloten en huis aan huis gegaan?
Ja ik bedoel desnoods een hek rondom half Schaarbeek als het moest. Het lijkt heel veel werk maar het is 100% makkelijker dan politie en militairen verspreiden over het hele land. In Schaarbeek wonen heel veel mensen maar het grote voordeel is dat het een extreem compacte gemeente is en dus zeer makkelijik afsluitbaar. |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Stel je voor dat er rellen van komen. Dan komt dat weer in het nieuws enzo, en dat is slecht voor de economie. |
|
![]() |