![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ze in het nonbelastings-paradijs gaan leven...die geen belastingen willen betalen Laatst gewijzigd door eno2 : 11 april 2016 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar heel wat zaken zijn toch onontkoombaar voor iedereen: huisvuil, gebruik van wegen, ect. In het buitenland kopen zal voor het product goedkoper zijn, maar je zal piasteren voor de gereden kilometers (eigen of die van een buitenlandse transporteur) Idealiter moet dit systeem mundiaal ingevoerd worden. En een heel pak (ongewenste) diensten moeten afgestoten worden door de overheid: subsidieren van erediensten; sociale zekerheid, ziekteverzekering, leeflonen, de geldstromen naar ontwikkelingssamenwerking, het opnemen van vluchtelingen en andere buitenlandse gelukszoekers,......misschien zelfs onderwijs, hoewel ik daar nog niet volledig uit ben.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb veel goesting om bij de volgende verkiezingen ostentatief in het publiek mijn stembrief te scheuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Nooit aan gedacht om te stemmen voor partijen die nog niet in schandalen verwikkeld waren? Die zijn er ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Sociaal terrorisme gecombineerd met racisme, moslimhaat en klimaatnegationisme is ook geen geloofwaardige oplossing. Eerder een letaal toxisch cocktail.
Laatst gewijzigd door eno2 : 12 april 2016 om 19:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt, de politiek zijn veel erger dan de multinationals. De enige soort mensen die nog erger zijn dan politici, zijn de priesters/imams e.d. Religie is echt wel de kanker van de maatschappij aan het worden nog veel meer dan de politici.
![]() |
#50 | |||
Banneling
|
![]() sure
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 12 april 2016 om 20:30. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Corrupte politici zijn erger omdat ze het vok verraden, terwijl multi's gewoon uitkomen voor hun winstdrang (niet dat ze achter de schermen ook niet corrumperen). Theocratie is het ergste ja, dubbele onderdrukking, machtsmisbruik plus religieus- ideologische onderdrukking van het vrije denken. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Panama papers is niets vergeleken met de corporatieve criminaliteit. 1.4 triljoen in tax havens ondertussen dat ze nog eens geld krijgen van de overheid ook. Wij financieren de corporaties met ons belastinggeld. En dan zouden we onze laatste bezittingen ook nog eens aan hen moeten overdragen via de ontmanteling van de staatseigendommen. De media hebben ons decennia lang voorbereid op deze overdracht van macht. Velen geloven de leugen.
http://www.oxfamamerica.org/static/m..._4.12.2016.pdf |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() haar met engels op.
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Je m'en foudre de ton getrol - beter bij de les blijven.
Laatst gewijzigd door eno2 : 15 april 2016 om 10:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Zijn er al bewijzen dat het om 100% belastingontduiking gaat ..... door de stijging van de wereldbevolking zijn we in een situatie terecht gekomen van opstandigere volkeren die een plunderende mentaliteit aan de dag hebben .... het is een ziekelijke rage geworden "die geldjacht " je zou het een angstige mentaliteit kunnen noemen ... deze niet uit de hand laten lopen zou een oplossing moeten brengen.... mensen mogen niet jaloers worden op mensen die iets rijker zijn.... dat is niet gezond en evenwichtig van mentaliteit .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Soria de bastaard, minister van industrie in Spanje, heeft ontslag gegeven vanwege off shore directeur tijdens zijn politieke carrière.
Beter laat dan nooit. Deze verafschuwde zoon van de Canarische eilanden gaf Repsol toestemming proefboringen te verrichten in Canarische kustwateren. Tegen het protest van de gehele bevolking in. Guardia Civil ramde een boot van Greenpeace met gewonden tot gevolg. Gelukkig werd geen olie gevonden en moest Repsol afdruipen. Soria nu ook. :cheers: |
![]() |
![]() |