![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat is niet de enige linkse die knettergek is.
We hoeven dat soort niet eens ver te zoeken. https://nl.wikipedia.org/wiki/Joanie_de_Rijke
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]() Dat ze excuses zoeken voor de parasieten die hen van binnenuit venietigen, uitroeit ...
Dat ze hun sociaal zekerheidssysteem volledig ondermijnen door de OCMW van de hele wereld te willen spelen.... Dat ze gedachtenpolities organizeren (UNIA/ICGKR) die de vrijheid van mening beperken voor iedereen behalve de islamietjes ... Dat na elk a akbar bloedbad, de hele media en de politiek reclame begint te maken voor de religion of pieces Dat ze zich nu ook al letterlijk langs achter laten verkrachten en zich dan nog schuldig voelen... etc,ect,etc ..... Dat is er fout gelopen. Waar ... in het "vrije" Westen Wanneer .. dat interesseert me niet zozeer ... wel dat we NU beginnen met terug te vechten Laatst gewijzigd door Odol : 10 april 2016 om 22:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog vergeten ivm die lekker in de poep-genomen onnozelaar ,
Sommige èh , SOMMIGE .... https://www.youtube.com/watch?v=xuj8E1sbLW4 https://www.youtube.com/watch?v=z4TzXkRdKvo
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Het doet mij denken aan die adelijke Zweedse bietekwieten die een Somaliër in huis hadden genomen.
Hij ging er met het zilverwerk vandoor zonder ze te verkrachten. Ik vond dat laatste toen eigenlijk een jammerlijke nalatigheid.
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() ZE deugen voor geen haar hun land is een van de gevaarlijkste landen van de wereld ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Zweden is het achterlijkste land van Europa. Ze zijn daar knettergek.
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik weiger zoiets te doen.
![]() |
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar wel 'politiek correct'. Ik noem dat racismefobie: de ziekelijke angst van iets te zeggen of te doen dat als racistisch zou kunnen beschouwd worden.(en het helemaal niet is)
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze dacht het negercalifornië te ontlopen en toen kwam ze terecht in een makakkenzweden.
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In kleine(re) dorpjes in de bergen, voldoende ver van een grotere stad, waar iedereen de handen uit de mouwen moet steken van groot tot klein, en iedereen dat ook normaal vindt, daar zie je ze nog niet.
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze buiten de steden gaat wonen komt ze geen makakachtige meer tegen. Een eland of heel sporadisch een beer of wolf, dat kan, maar geen bleke- noch donkerbruine mensachtige.
|
![]() |
![]() |