![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeet het vermoeden van onschuld niet, hé.
![]()
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan zijn, maar mag ik mijn mening niet geven, of geldt de extreem-rechtse censuur weer?
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ok. Maar ik wou toch efkes het verschil duiden tussen de 2 situaties.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar er lopen al genoeg forummers rond die dat begrip niet eens kennen, dat ik toch eventjes ben tussengekomen.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 11 april 2016 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook tante milquet zal schuldig zijn op het moment dat een rechter in die zin vonnist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() De modder aan onze bottinnen die riool Franstaligen .... altijd vuile zaken doen.... en heel ons land besmeuren ermee en dan de schuld op de Vlamingen steken...... klassieker,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor wat het onderwerp van deze discussiedraad betreft : het ontslag van een minister die kennelijk wordt verdacht van de beschreven fraude lijkt mij volkomen vanzelfsprekend. En dat er aan de zaak een reukje hangt van een "politiek mes in de rug" is ongetwijfeld juist, maar wie er zoals Milquet blijkbaar een gewoonte van maakt om heel onzorgvuldig om te gaan met strikte wetsregels moet niet verbaasd zijn van op de duur tegen de lamp te lopen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Men is onschuldig tot de schuld bewezen is.
Flauwe kul. Men is schuldig als men het feit gepleegd heeft, men is onschuldig als men het feit niet gepleegd heeft. Er lopen heel wat schuldigen vrij rond, en er zitten wellicht onschuldigen en den bak, omdat rechters nu eenmaal niet feilloos zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Tja en men moet minstens een diploma rechten hebben om toegang te krijgen op een forum. Onbeperkte arrogantie darentegen is toegelaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
" Milquet wordt in verdenking gesteld voor belangenvermenging. Dat bevestigt het Brusselse parket-generaal. " wat heb je niet gesnapt ! kan je het wel snappen, wil je het wel snappen ! Dat je dan nog even de recuperatie doet van de doden van 22/03 is echt wel laag niveau, maar ja dat zijn gewoon van jou.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 11 april 2016 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doen ze dat niet allemaal brieven schrijven om,stemmen te ronselen met hun kabinet medewerkers ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie jij op ethisch vlak eigenlijk een verschil met de N-VA die er een miljoen euro voor een propagandacampagne van +-1 dag doorjaagt? Ik vind het allemaal even moreel verwerpelijk. Milkutteke is being thrown under the bus. Waarschijnlijk de MR en PS die een lastige 3de willen uitschakelen. Wie bij de hond slaapt, krijgt z'n vlooien. En dan nog ... Binnen 3 jaar is het plebs dat toch allang vergeten en staat ze er terug gelijk de politieke herpes die ze is. Wij hebben daar ook mooie voorbeelden van gezien. Johans en Fientjes etc. Laatst gewijzigd door Stormram : 11 april 2016 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Benieuwd welke geweldige vacature haar nu zal te beurt vallen.
Eentje met 6 nullen?
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij is aan't oprotten , zij is opgerot of ....
zij is opgestapt (beleefdheidsvorm) ![]() Zij heeft andere helpen oprotten ![]() Zij is nu zelf opgerot ![]() Misschien nog beter: Ze is weggerot ![]() ![]() ![]() Zij heeft andere weggerot (helpen wegrotten) , maar .... zij is (nu geheel) aan't wegrotten ![]() en nu kwam haar oprottingstijd , dus .... , zij is (nu compleet) weggerot ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Conclusie na dit alweer onwelriekend zaakje: de Waalse politici zijn van de laagste tot de hoogste regionen rot tot op het bot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle politieke partijen beschikken over centen in verhouding tot hun aantal kiezers, en ze besteden die centen zoals ze zelf goesting hebben. Ook die van Madame Non. De afspraak was dan destijds: wat betreft belastingscenten moeten de partijen het dan ook uitsluitend met die subsidies doen; al de rest is illegaal en wordt strafbaar. Maar .... non voor madame Non. Zij wou verder gaan. Zij had er geen probleem mee om formeel de wet te overtreden en om belastingsgeld te stelen voor haar campagne. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |