![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eens met de ogen rollen, en wat one liners smijten om uw stemmen te bewaren zal het niet doen. Denkt gij echt dat die politici de oplossing gaan leveren? Neeje die stellen het onvermijdelijke uit. En neen Pericles, ge wint dees niet. Terwijl wij met vuurwerk spelen en dat al gevaarlijk wanen spelen die mannen met AK's en leren die onthoofden op schapen. Een heel andere cultuur als de onze. Ik heb ze niet geïntegreerd en ik heb nooit gewenst onderdrukte sukkelaars ervan te bevrijden in de hoop dat ze een democratie zouden omarmen. It wasn't me. Ik zag het aankomen, maar wie niet he? |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor Jambon zijn de groepen moslims waarmee we miserie hebben ook precies iets groter geworden dan vroeger.
![]() Maar de islam en de koran is het zeker niet. ![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Zouden die Duitsers hetzelfde probleem hebben gekend met joden als wij vandaag met moslims? Wat weet gij en ik van die geschiedenis?
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat leidde ertoe dat Europa nu duizendtal moskeeën erkend als volwaardig religie. En dan verschieten ze: Europa islamiseert. |
|
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wakker worden, zegt men dan. Uiteraard zijn moslimterroristen en aanhang het probleem. Toch op het eerste zicht. Nog harder wakker worden en merken dat we vakkundig geleid worden naar chaos. En de moslim is daar evenzeer slachtoffer van. |
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook Francken is in geef acht moeten springen. Marokkanen betekenen als groep nu plots een meerwaarde. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij die toegeven aan de islam zijn poepenknijpers. En die geven dan toe nadat ze eerst flikken aan hun deur ter bescherming hadden he. Veel bla bla, weinig boem boem. |
|
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Slaap maar verder Belgen, het is reeds volbracht en ge komt te laat.
uw haat liet toe dat Europa buiten haar democratie kon treden en de boemerang zal weldra één ieder treffen. Dus geniet van de tijd die u rest en slaap verder. |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Ik ga een drinken ne Grimbergen ....salut.
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu was ik vergeten dat iemand als Manuela van Werde verkozen was. Waar zit die ergens ? In het Vlaams parlement ? Federaal ? Ik heb dat mens in 2 jaar tijd nog niets weten doen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Wat gaat er in mijn leven gebeuren?? gauw leg uit en rap ik ben aan het aperitieven ....
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 16 april 2016 om 17:31. |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|