![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jakko : 24 april 2016 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het zou gaan om "Alabi Twee Punt Nul", maar een online bevestiging heb ik nog niet kunnen vinden. Trouwens, een groot aantal van zaken in die straat worden uitgebaat door Belgen van allochtone afkomst ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
U schreef: Nadat de vendelzwaaiers zich via de kapotgeslagen vitrine toegang trachtten te verschaffen? En u plaats daarbij een link naar filmpje waarin eigenlijk niets te zien valt, buiten wat geroep en getier en een ruit die mee beweegt. Ik had gehoopt -nav uw bericht- in dat filmpje toch minstens één iemand de winkel te zien betreden via die stukgeslagen ruit. Maar de teleurstelling was nogal groot. Verder lees ik in het artikel (zie openingsbericht), dat er vermoedelijk iets naar de groep gegooid werd, waardoor deze halt hield en protest ontstond. Als er dus niets naar die groep manifestanten werd gegooid, hielden ze ook niet halt aan die winkel en zou er dus ook geen ruit gesneuveld zijn. Uitlokking, lijkt me, maar blijkbaar moet verder onderzoek nog het één en ander uitwijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jakko : 24 april 2016 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De leugenpers probeerde meteen de volgorde van het incident om te draaien ( de bijlzwaaier zou zich enkel ‘verdedigd’ hebben, maar helaas voor hen maakte Russia Today de juiste beelden: daarop is te zien, hoe de man al met zijn bijl in de deuropening staat, terwijl de vitrineraam nog volledig intact is: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie had dat nu (alweer) ooit durven dromen?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was géén kalasjnikov waar hij mee zwaaide,anders zouden ze hem zeker voor 24 uur achter slot en grendel geplaatst hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
russia today |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook geen betogers te zien op 't filmpje, die langs de binnenzijde van de winkel ruiten stukmaken.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Wat ik van de rest van het filmpje gezien heb, zegt genoeg. Een bende boelzoekers. Waarschijnlijk ben jij een andere mening toegedaan?
Laatst gewijzigd door Jakko : 24 april 2016 om 22:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 24 april 2016 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Alabi krijgt intussen de steun van ondernemersorganisatie Unizo Antwerpen-stad, die hem gesteund heeft bij de opstart van zijn zaak. "We steunen Labi na een laffe aanval door Pegida", zegt voorzitter Nico Volckeryck. En wat voor vlees hebben we hier in de kuip zitten ?: "Het voormalige bestuurslid van Groen! in Antwerpen Nico Volckeryck neemt het op voor Borgerhouts districtsraadslid Fatima Bali. “ ....... Ik ben jaren geleden zelf uit de partij gepest. Het grote probleem bij Groen! is dat de partij niet meer weet waar het mee bezig is. Groen! spartelt.” http://www.gva.be/cnt/aid896480/nico...oen-spartelt-2 Maw, van een linkse opportunist naar een liberale postjespakker. Zolang de zakken maar gevuld geraken, quoi. En gij gebruikt die als referentie om wat te doen ? Je geloofwaardigheid ondersteunen ? Goe bezig. ![]()
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 24 april 2016 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel voor dat u nog vanavond naar de bevoegde politiediensten belt. Schijnbaar bent u veel beter op de hoogte dan de politie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zie #41, #43. Laatst gewijzigd door Jakko : 25 april 2016 om 00:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg eens ,gebruikt u persoonlijk een beitel om uzelf te verdedigen... Hebt u daarvoor een beitel gebruiksklaar liggen.... Of zou u hem nét zoals ik eerst moeten gaan zoeken in uw gereedschapskist... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 25 april 2016 om 00:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wist ik niet ..... Laatst gewijzigd door daiwa : 25 april 2016 om 02:25. |
|
![]() |
![]() |