![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat, mijn beste, zijn geen argumenten, maar enkel jouw mening.
Ik heb me vergist, kleuterachtig is niet 't juiste woord. Pedant lijkt me meer op z'n plaats. 🤔
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 1 mei 2016 om 13:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, het 'ik ben de beste en de slimste' druipt van al zijn posts.
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Van beleefdheid gesproken...
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Draag met fierheid je vlag, en laat dat hondsvod liggen waar het hoort : in de modder. Strijdvlag mijn kloten ja... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die zouden dan best ook niet al teveel punten krijgen ...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Wat een zielig excuus om de discussie te ontwijken. Als het toch maar mijn 'mening' is: Dan moet het heel gemakkelijk zijn om dat aan te tonen. Dus opnieuw nodig ik u uit om een tegenargument te geven: Als u het daar niet mee eens bent: leg mij dan uit waarom een vlag GEEN teken is van primitieve territoriumdrag. Ik LUISTER .... Is dat een mening of een argument?Dit is uw sterkste argument! ![]() Zoals ik al stelde: elke post van u, daar druipt de arrogantie van af, deze bevestigt de regel. Laatst gewijzigd door geertvdb : 1 mei 2016 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Meestal is dat zo. Kijk maar naar de commissaris bij Mega Mindy.
Gij hoeft mij hier niet de les te spellen. En gij hoeft zeker de Schoof niet te verdedigen tegen mij, dat kan dee zelf wel. Eigenlijk is dat onbeschoft tegenover de Schoof. Oei oei oei! Heb ik uw hartje gekwetst? Ben ik te frank tegen u? Maar ocharme toch! Wat ben ik toch stout! Man man man! Moet ik echt u een spiegel voorhouden en een bloemlezing geven van de bagger die gij hier verspreid op dit forum? |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
het is wachten tot de Marokkanen meedoen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dank voor de aandacht en dat van een Antwerpenaar, ik ben echt fier... ![]()
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Witte Kaproen de behoefte heeft om op dat liedjesfeest met de Vlaamse vlag te gaan zwaaien, sta ik voor de volle 100 % achter hem. Niet enkel omdat ik vind dat hij daar 't recht toe heeft of toch zou moeten hebben, maar ook omdat hij daar niemand kwaad mee berokkent. Onze Witte is aardig, netjes, beleefd, vriendelijk, altijd opgewekt en eeuwig optimistisch. Hij heeft dat naïeve kinderlijke oprechte optimisme dat velen ergens (jammer genoeg) onderweg verloren geraakt zijn of niet eens (meer) weten dat ze dat ooit gehad hebben. Daarom Witte Go Go Go 👍, moge je droom ooit werkelijkheid worden, maar pas als ik dood ben, want ik ben geen separatist. 😆 Geertje, lighten up en neem jezelf niet zo serieus. Daarvoor is 't leven veel te kort. 🤗
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kaproens vlaggetje doet inderdaad helemaal niemand kwaad, en schaadt op generlei wijze de Belgische eenheid, noch doet ze de oprechte gevoelens van een rasechte Belgicist tanen. U bent een lichtend voorbeeld van verdraagzaamheid waar de fanatieke separatisten (die maar al te vaak onze geliefde driekleur vertrappelen en ons doorluchtig vorstenpaar onteren op hun ranzige feestjes) een punt kunnen aan zuigen! Hulde!!! Leve de koningin! Leve België ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een extra chromosoom?
Ik had dat al vermoed... ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 1 mei 2016 om 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om 't even welke. 😄
|
![]() |
![]() |