![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Het belang van samenwerking met de moslims:
We kunnen een wereldgodsdienst als de islam niet te gronde bestrijden zonder hem te verbieden. We kunnen hem niet verbieden zonder onze eigen basiswaarde van godsdienstvrijheid overboord te gooien. Ergo: er is geen andere weg dan de integratie. En die integratie kan er enkel komen in samenwerking met de aanwezige en immigrerende moslims. Hun bijdrage is cruciaal en vitaal. Zij zijn het die voor een verlichte Westerse versie van de islam moeten zorgen. Wij kunnen het niet voor hen doen. Wij kunnen enkel achter extremisten en terroristen aangaan. PS Een TO-draadopener die zijn eigen draad vervuilt met persoonlijke aanvallen... Een medeforummer "ongeneeslijk ziek" verklaren is bp waard, ik hoop dat hij RD drukt. Laatst gewijzigd door eno2 : 5 mei 2016 om 09:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 5 mei 2016 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Wat is dat voor onsamenhangend gedaas.
En reactie nul op de bewezen noodzaak om met de moslims samen te werken. Daar heb je niet van terug hé... |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 5 mei 2016 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Jij hebt gewoon geen werkbare oplossingen. Alleen haatstokerij. Daarmee ga je gewoon de muur in. Mijn benadering is realpolitiek en totaal realistisch. Dat is nog wat anders dan gedroom. De basis voor vruchtbare samenwerking met de moslims en vice versa is nu al aanwezig in alle democratieën.
Laatst gewijzigd door eno2 : 5 mei 2016 om 11:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Ge weet toch mijn mening en standpunt ? dus waarom nog komen aan draven met iets die niet gaat bakken in mijn bakpan ? ik zie het nut niet .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is daar Europees aan? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij zijn het niet dat een boek zo letterlijk en serieus nemen. Ik kan ook een boek over atoombommen nogal letterlijk en serieus beginnen te nemen....
"Een beetje kennis is een gevaarlijk ding; Drink diep, of proef niet van de Pierische bron: Daar bedwelmen oppervlakkige gedachten de hersenen" - Alexander Pope Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 5 mei 2016 om 11:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het Westen is open vrijgevochten & modern en het blijft zo . Kogel door de kerk. Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 5 mei 2016 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Het lijkt me de blinde haatstraat. Onrealistisch. Extremistisch. En ook je schrijfstijl bevalt mij niet, en dat is een eufemisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Eet smakelijk en nog een fijne dag aan mijn forum vrienden gewenst. Geniet van het zonnetje in lichte kledij natuurlijk,
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik al eens gezegd.
-Elke niet gestoorde burger een wapen om zich te beschermen tegen terroristen. -Grenzen dicht totdat de terroristen gevonden zijn en in 1 of ander Alcatraz gegooid. -Meer camera's. -Geld van SA moet wantrouwig bekeken worden.
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er zijn er hier een heel pak die de islam niet kunnen ruiken of zien maar toch stemmen op de N-VA, terwijl die er niets gaan aan doen. En dan is het kalf echt wel verdronken. |
|
![]() |
![]() |