Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 mei 2016, 14:42   #41
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Er moet dringend een eind komen aan die ongeremde kweek in Subsahara-Afrika, Zuid-Amerika, Indië en de Moslim-staten. In de meeste van die landen is de oorzaak de angst om behoeftig te worden in de oude dag wegens het ontbreken van een verstandig uitgebouwde sociale zekerheid. Bij de islam-staten komt er bovendien nog een andere factor bovenop: de onderduimse drang om hun eigen religie te laten domineren door "de macht van het getal". Die kerels streven naar een demografisch effect dat begint te lijken op dat van samengestelde intrest. En Europa met zijn massa n.g.o.'s maar geld en energie pompen om die gebieden wat uit de ellende te helpen. Zo lang ze evenwel blijven kweken aan het tempo van konijnen is de productiviteit van ontwikkelingshulp eerder bedenkelijk. In feite zouden we de toekenning van ontwikkelingshulp voor een flink stuk moeten voorwaardelijk toekennen. Eén van de voorwaarden zou een strikt programma van geboortebeperking horen te zijn.
In Latijns Amerika zijn het bijna zonder uitzondering evangelische sekten, dikwijls uit de VS overgewaaid, die aanzetten tot het krijgen van veel kinderen. Vrouwen moeten bij de haard en mogen geen voorbehoedsmiddelen nemen. Ze worden kweekmachines, want blijkbaar is dat wat God wil.

Ik meen dat die sektes ook in Afrika heel actief zijn. Dan krijg je dus armoede en overbevolking en uiteindelijk migratie terug naar de plaatsen van waaruit die sektes gestimuleerd worden.

De Islam is geen haar beter in dat opzicht. Reproduceer en overheers. Religies in oorlog zou men kunnen zeggen. Kinderen als wapens.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 mei 2016 om 14:49.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2016, 15:08   #42
Mindset
Minister-President

Standaard

[quote=dewanand;8095661]nou nou
vergeet niet dat nu slechts 9 procent van de wereld bevolking nog BBB arisch is, germaans raszuiver, rest is pikzwart.

zwart india heeft nu al 1,4 miljard unterkoelies en die invasie van zwarten uit india is een stille vernietiging van het hogere, edelere, superieure blanke europese ras.

zonder blanken is er geen beschaving meer op aarde en dan begint de evolutie helemaal opnieuw.

neger rassen zijn gewoon 60.000 jaar achter gebleven met hun evolutie, is gewoon hard wetenschappelijk feit, nee niets racisme, koelie hindoe apen idemdito, 40.000 jaar evolutionaire achterstand.

evolutie is waar, je ziet het nu aan de economische ontwikkeling en niveau van de kenniseconomie van elk land

maar ebola, zika virus, malaria, aids enz gaan de zaak corrigeren denk ik, ook in india is dit nodig. Teveel zwarten zijn slecht, natuur moet ingrijpen en beste is hulp toch gewoon stopzetten, laat moeder natuur maar alles zelf regelen, is toch hun eigen schuld om zoveel kinderen bij elkaar te neuken. Ze willen niet werken, alleen neuken hele dag.

europa grenzen dicht voor alle zwarten buiten europa, naturalisatie ook radicaal stopzetten v alle niet blanken, nu hard zijn is beter in hun eigen belang.

Ik ben zelf viesbruine Unterkoelie met kleine zwarte mini piemel en mijn individuele mening is mijn recht op mijn eigen gestoord heid. Wieroe miaauwt driftig mee nu als Uberkat.

miaauw, dus STOP DE VERZWARTING VAN EUROPA.

GRENZEN DICHT EN PROFESSIONELE VERPLICHTE ZELFDEPORTATIE van alle niet blanken en niet ariers in heel europa.
Technocratische vreedzame etnische zuivering nu meteen.

dewa kleingeschapen, Unterkoelie met hete, grote PH kutje, en Wieroe Uberkatten Fuhrer.[/QUOTE

21ste eeuws omgekeerd kolonialisme... de niet-blanke gaat het blanke ras koloniseren. Wraak zal zoet zijn. Decimering van het Europese volk. Blank zijn is niet meer "in". We krijgen status van 2de-rangs burger. Genocides alom. Rekeningen worden vereffend.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2016, 16:04   #43
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
EN hier ? gaan ze het hier niet kunnen ? Wij hebben toch ook een anti partij in ons huis?
Vlaanderen is na Zweden misschien wel het 2de meest 'progressieve' en feministische Europese land. Zo'n zwakke cultuur kan zich niet verweren tegen een sterkere en mannelijkere cultuur als de Islam.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2016, 16:31   #44
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Vlaanderen is na Zweden misschien wel het 2de meest 'progressieve' en feministische Europese land. Zo'n zwakke cultuur kan zich niet verweren tegen een sterkere en mannelijkere cultuur als de Islam.
Mijn kloten Geraard
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2016, 20:00   #45
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
nou nou
vergeet niet dat nu slechts 9 procent van de wereld bevolking nog BBB arisch is, germaans raszuiver, rest is pikzwart.
Dat is flauwe kul. 'Raszuiverheid' bestaat niet. Enkel in uw verbeelding.
Citaat:
zwart india heeft nu al 1,4 miljard unterkoelies en die invasie van zwarten uit india is een stille vernietiging van het hogere, edelere, superieure blanke europese ras.
Laat me eens raden. U beschouwd u zelf als 'lid' van dat superieur ras. wat een toeval!
Eigen lof stinkt, dat weet u toch?
Wat hebt u eigenlijk al in uw leven gepresteerd dat 'superieur' was? Gezien uw lidmaatschap van het blanke ras moet dat aanzienlijk zijn.

Ik ben benieuw naar al uw prestaties!
Citaat:

zonder blanken is er geen beschaving meer op aarde en dan begint de evolutie helemaal opnieuw.

neger rassen zijn gewoon 60.000 jaar achter gebleven met hun evolutie, is gewoon hard wetenschappelijk feit, nee niets racisme, koelie hindoe apen idemdito, 40.000 jaar evolutionaire achterstand.
Dat is ook flauwe kul. Evolutionaire achterstand bestaat niet. Dat is 'sociaal darwinisme', en heeft niets met Darwinisme te maken. Dat is kwakzalverij.
Citaat:

evolutie is waar, je ziet het nu aan de economische ontwikkeling en niveau van de kenniseconomie van elk land
We worden rap voorbij gestoken door de Chinezen. Ooit hadden de Semieten het voor het zeggen in de wereld. Semieten zijn een zwart ras. Alles kent een opgang en een ondergang.
Citaat:
maar ebola, zika virus, malaria, aids enz gaan de zaak corrigeren denk ik, ook in india is dit nodig. Teveel zwarten zijn slecht, natuur moet ingrijpen en beste is hulp toch gewoon stopzetten, laat moeder natuur maar alles zelf regelen, is toch hun eigen schuld om zoveel kinderen bij elkaar te neuken. Ze willen niet werken, alleen neuken hele dag.
Ik denk dat u moeder natuur een handje wil helpen. Nu, dat er volgens u teveel zwarten zijn, is door moeder natuur natuurlijk..
Citaat:

europa grenzen dicht voor alle zwarten buiten europa, naturalisatie ook radicaal stopzetten v alle niet blanken, nu hard zijn is beter in hun eigen belang.

Ik ben zelf viesbruine Unterkoelie met kleine zwarte mini piemel en mijn individuele mening is mijn recht op mijn eigen gestoord heid. Wieroe miaauwt driftig mee nu als Uberkat.

miaauw, dus STOP DE VERZWARTING VAN EUROPA.

GRENZEN DICHT EN PROFESSIONELE VERPLICHTE ZELFDEPORTATIE van alle niet blanken en niet ariers in heel europa.
Technocratische vreedzame etnische zuivering nu meteen.

dewa kleingeschapen, Unterkoelie met hete, grote PH kutje, en Wieroe Uberkatten Fuhrer.[/QUOTE

21ste eeuws omgekeerd kolonialisme... de niet-blanke gaat het blanke ras koloniseren. Wraak zal zoet zijn. Decimering van het Europese volk. Blank zijn is niet meer "in". We krijgen status van 2de-rangs burger. Genocides alom. Rekeningen worden vereffend.
Praatjes praatjes praatjes.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2016, 20:48   #46
Peche
Banneling

Standaard

Wij moeten niets doen.
De kracht van niets.
Gewoon op dat van ons staan. De rest laten uitsterven.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2016, 22:24   #47
geertvdb

Standaard

Citaat:
Ge vergist u.

De rijkste landen ter wereld zijn de minst religieuze en de meest vervrouwelijkte, en de meest progressiefste.

Dus al UW voorkeuren leiden met zekerheid tot 1 ding: armoede.
Oud 8 mei 2016, 22:49   #48
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ge vergist u.

De rijkste landen ter wereld zijn de minst religieuze en de meest vervrouwelijkte, en de meest progressiefste.

Uw logica lijkt me ronduit lachwekkend. Toch mijn excuses.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2016, 23:40   #49
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een volk die Geert Bourgeois en Charles Michel als 'leider' heeft, is niet de moeite waard om te redden. Face it, Vlaanderen heeft zich overgegeven. Anno 2016 is het proces in Vlaanderen onomkeerbaar.
Vlaanderen heeft zich al veel vroeger overgegeven, hoor.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2016, 09:27   #50
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Mja, als we kijken naar de natuur. Is het zo dat alleen de vrouwtjes een "moederinstinct" hebben. Bij wolfen, leeuwen e.d. proberen de mannetjesleeuwen soms hun kinderen te kannibaliseren of te doden voor de sport of om als ontbijt op te eten.

Daarom dat in landen zoals Afrika er vele kinderen worden gekweekt omdat normaal gezien de helft niet opgroeit tot de volwassenheid. Dat is dan puur biologisch/beestachtig omdat dat meer "mannelijke" culturen zijn. De mens heeft zijn biologisch instinct meegekregen via zijn genen.
Oud 9 mei 2016, 09:42   #51
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Uw logica lijkt me ronduit lachwekkend. Toch mijn excuses.
Ik aanvaard natuurlijk uw excuses.

Maar wat ... is er mis met mijn logica? Want als u mij dat niet wil vertellen ga ik ervan uit dat u geen argumenten heeft.
Oud 9 mei 2016, 09:46   #52
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ge vergist u.

In zekere zin wel; maar door al die interventies/goede doelen sterft er in Afrika veel minder volk. Daar denken ze nog zoals in het dierenrijk; veel kweken omdat je weet dat minstens de helft toch doodgaat. Proces van eliminatie.
Oud 9 mei 2016, 09:48   #53
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Mja, als we kijken naar de natuur. Is het zo dat alleen de vrouwtjes een "moederinstinct" hebben.
Maar alles is natuur, niet enkel wat u beschouwt als natuur. Er zijn veel diersoorten waar het mannetje mee voor het nageslacht zorgt. Er zijn zelfs diersoorten waar ENKEL het mannetje dat doet.
Citaat:
Bij wolfen, leeuwen e.d. proberen de mannetjesleeuwen soms hun kinderen te kannibaliseren of te doden voor de sport of om als ontbijt op te eten.
Wat u doet is cherry picking. U kiest de diersoorten eruit die uw extreem wereldbeeld bevestigen. Mannetjesleeuwen kannibaliseren trouwens geen welpen, ze doden het enkel om het wijfje parings bereid te krijgen. De leeuw wil geen energie steken in welpen die zijn DNA niet hebben.
Mensen hebben trouwens gelijkaardig gedrag.
Citaat:

Daarom dat in landen zoals Afrika er vele kinderen worden gekweekt omdat normaal gezien de helft niet opgroeit tot de volwassenheid.
Dat was hier tot exact 100 jaar geleden ook zo. Mijn overgrootouders hadden 11 kinderen waar er maar 4 de volwassenheid hebben bereikt.
Citaat:
Dat is dan puur biologisch/beestachtig omdat dat meer "mannelijke" culturen zijn. De mens heeft zijn biologisch instinct meegekregen via zijn genen.
Mensen zijn net even beestachtig dan beesten. U ook. Ik ook.
Oud 9 mei 2016, 09:50   #54
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar alles is natuur, niet enkel wat u beschouwt als natuur. Er zijn veel diersoorten waar het mannetje mee voor het nageslacht zorgt. Er zijn zelfs diersoorten waar ENKEL het mannetje dat doet.
Wat u doet is cherry picking. U kiest de diersoorten eruit die uw extreem wereldbeeld bevestigen. Mannetjesleeuwen kannibaliseren trouwens geen welpen, ze doden het enkel om het wijfje parings bereid te krijgen. De leeuw wil geen energie steken in welpen die zijn DNA niet hebben.
Mensen hebben trouwens gelijkaardig gedrag.
Dat was hier tot exact 100 jaar geleden ook zo. Mijn overgrootouders hadden 11 kinderen waar er maar 4 de volwassenheid hebben bereikt.
Mensen zijn net even beestachtig dan beesten. U ook. Ik ook.
Bedankt voor de nuancering dan van het proces van de natuurlijke selectie....
Oud 9 mei 2016, 10:24   #55
Sukkelaar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Vlaanderen heeft zich al veel vroeger overgegeven, hoor.
De Vlamingen uit de traditionele partijen hebben zich inderdaad al vroeger overgegeven. Maar er bestaat nog zo een klein dorp van Asterix en C° dat in VL het Vlaams Belang noemt en zich niet overgeeft.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2016, 14:01   #56
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Kritiek is uiteraard gemakkelijk. Hoe zou jij dat aanpakken?
WIJ hoeven dat niet aan te pakken, de bevolkingsaanwas zou in principe een Afrikaans probleem moeten zijn.

Ontwikkelingshulp stopzetten en de kusten beveiligen (een 'muur' zetten rond Europa) = realistisch. Probleem opgelost!
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2016, 14:09   #57
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ge vergist u.

Europa is niet meer dan een willoos instrument in handen van bankaire elites.

Onze 'rijkdom' is héél relatief. Progressiviteit en feminisme zijn randfenomen, niet meer dan bezigheidstherapie van mensen die geloven dat ze het 'verschil' kunnen maken
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2016, 14:47   #58
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Spreekt voor u zelf. Ik ben niet willoos.

Als ge al op voorhand in het hoekske gaat liggen en begint te jammeren, verwacht geen hulp van mij.
Citaat:
Onze 'rijkdom' is héél relatief. Progressiviteit en feminisme zijn randfenomen, niet meer dan bezigheidstherapie van mensen die geloven dat ze het 'verschil' kunnen maken
Zeer grappig dat gij zegt 'onze rijkdom'!

Kunt ge niet eens beter uw gedachten op een rijtje zetten, en proberen tot een coherente visie te komen?
Oud 9 mei 2016, 16:44   #59
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Kunt ge niet eens beter uw gedachten op een rijtje zetten, en proberen tot een coherente visie te komen?
De quote boven de uwe is nochtans zéér coherent, die alle andere visies overstijgt.
Zolang daar geen coherente opkuis gebeurt, is elke poging tot een coherente maatschappelijk-economisch-monetaire visie illusoir te noemen.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 9 mei 2016 om 16:45.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2016, 17:50   #60
cato

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Minder kindjes ?
Oeps.
De paus, de pastoor, de imam, de rabijn ... en last but not least de topman van het kalotenonderwijs zeggen "non" ...

.
Inderdaad ,een 1 kindspolitiek is de beste oplossing voor Afrika!
cato is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be