Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 mei 2016, 21:13   #41
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
S'avonds zit ik er door vooral als ik om 3-4 uur zwetend wakker geworden ben de nacht voordien en begin te denken hoe ik alles moet bolwerken. Een uurtje naar mijn email kijken in het midden van de nacht is ook niet ideaal want het is alleen maar shit en problemen.

Ik denk dat ik abnormaal sterk moet zijn en het mentale probeer ik opzij te zetten.
En nog geen last van een haperende prostaat in de nacht ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2016, 21:20   #42
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
En nog geen last van een haperende prostaat in de nacht ?
Technisch functionneert alles normaal. Zoals mijn Lincoln die kan het één miljoen kilometer uithouden.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2016, 21:28   #43
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Technisch functionneert alles normaal. Zoals mijn Lincoln die kan het één miljoen kilometer uithouden.
De kans is inderdaad groot dat je Lincoln je zal overleven
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2016, 21:38   #44
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pisbloembakske Bekijk bericht
Misschien dat dze regering weeral kan opdraaien voor het beleid van vorige regering(en) ?
Ze zouden dit mogen aftrekken van de wedde van de ministers en topambtenaren, misschien dat ze rapper een oplossing gaan vinden.

Een bonus malus, als ze binnen de begroting blijven een bonus, als ze zo nasporen eenmalig op hun wedde

Het is dezelfde zever als ten tijde van de asielzoekers in,hotels. Rechters die het beleid ondergraven... Je hebt een regering die wil bezuinigen en die zo via haar ambtenarij op alles bezuinigt wat,niet moet bezuinigd worden tenzij evidente dingen. En dan krijg je natuurlijk van die vodden

Wat ik niet begrijp, waarom is de gevangenis niet bvb een zonnepanelenfabriek, of een laadpalen fabriek, ik bedoel maar iets we we nodig hebben waarme we als economie kunnen bezuinigen en die dan op alle overheidsgebouwen gegooid worden om ze energiezuiniger te maken bvb dan heb je echt een rendabele activiteit en betalen gevangenen effectief met hun straf hun schuld aan de maatschappij af. Ik heb dat nog nooit begrepen. Je steelt vijftigduizend euro en zit amper een jaartje,invoerarrest en je moet niemand terugbetalen want uw geld staat op een andere naam. Dus ik begrijp dat niet, doe die gast dan drie,jaar dwangarbeid doen.

Laatst gewijzigd door brother paul : 13 mei 2016 om 21:42.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2016, 22:16   #45
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Ze zouden dit mogen aftrekken van de wedde van de ministers en topambtenaren, misschien dat ze rapper een oplossing gaan vinden.

Een bonus malus, als ze binnen de begroting blijven een bonus, als ze zo nasporen eenmalig op hun wedde

Het is dezelfde zever als ten tijde van de asielzoekers in,hotels. Rechters die het beleid ondergraven... Je hebt een regering die wil bezuinigen en die zo via haar ambtenarij op alles bezuinigt wat,niet moet bezuinigd worden tenzij evidente dingen. En dan krijg je natuurlijk van die vodden

Wat ik niet begrijp, waarom is de gevangenis niet bvb een zonnepanelenfabriek, of een laadpalen fabriek, ik bedoel maar iets we we nodig hebben waarme we als economie kunnen bezuinigen en die dan op alle overheidsgebouwen gegooid worden om ze energiezuiniger te maken bvb dan heb je echt een rendabele activiteit en betalen gevangenen effectief met hun straf hun schuld aan de maatschappij af. Ik heb dat nog nooit begrepen. Je steelt vijftigduizend euro en zit amper een jaartje,invoerarrest en je moet niemand terugbetalen want uw geld staat op een andere naam. Dus ik begrijp dat niet, doe die gast dan drie,jaar dwangarbeid doen.
Dwangarbeid is verboden vriend Paul.

Nu, de echte gevangenissen, zoals Merksplas, daar werken de meeste gevangenen. Alle dagen heel de dag lang komen er vrachtwagen aan en af gereden, lossen en laden. Er wordt enorm veel zwart geld verdiend in de gevangenis, geld dat in geen enkele officiële boekhouding terug te vinden is.

Ken je de Euro pallet? Wordt o.a. in Wortel in elkaar geklopt door gevangenen. Die verdienen daar een Euro zestig zwart mee per dag, of iets dergelijks.
Oud 15 mei 2016, 05:44   #46
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:

Dat zou in feite allemaal moeten herschreven worden die tegenstrijdige wetten....,,en meer op een rechte lijn zitten... minder kronkels ,
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 09:29   #47
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dwangarbeid is verboden vriend Paul.

Nu, de echte gevangenissen, zoals Merksplas, daar werken de meeste gevangenen. Alle dagen heel de dag lang komen er vrachtwagen aan en af gereden, lossen en laden. Er wordt enorm veel zwart geld verdiend in de gevangenis, geld dat in geen enkele officiële boekhouding terug te vinden is.

Ken je de Euro pallet? Wordt o.a. in Wortel in elkaar geklopt door gevangenen. Die verdienen daar een Euro zestig zwart mee per dag, of iets dergelijks.
Xeno

Paletten worden in de prive relatief automatisch gemaakt. Maar bon is een goed,voorbeeld

Ze mogen betaald worden, dat hoor je mij niet zeggen dat het gratis moet zijn, maar met een loonbeslag voor afbetaling van hun schulden, kost en inwoon, en gevangenis

ik,zie het model
Inderdaad zoals cellmade.be

Je verplicht ze te werken, anders komen ze buiten met schulden
Dus de dienstverlening gevangenis wordt betalend.

Goed om een zinvol product te zijn op de markt is de gevangenis een fabriek die iets leert produceren. Liefst een drietal,verschillende dingen, in het genre hout, kunstig, metaal,tools en productie van hightech goederen, en administratieve skills. Dus niet beperken tot pakketjes allen bij wijze van spreken. Op hun cv kunnen ze die,vaardigheden dan bijschrijven. Goed dus een soort praktische VDAB waar ze een drietal,stielen leren... Dus de gevangenis is een economisch rendabele entiteit met boekhouding, btw, sociale lasten, en waar de gevangenen de grootste kostprijs van kost, inwoon dus hun slaapkamer en onderhoud van herstellingen en kosten en luxegoederen sigaretten en drank zelf betalen.

Het gevolg is dat de begroting daardoor lichter wordt...

Laatst gewijzigd door brother paul : 15 mei 2016 om 09:34.
Oud 15 mei 2016, 09:36   #48
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Dat zou in feite allemaal moeten herschreven worden die tegenstrijdige wetten....,,en meer op een rechte lijn zitten... minder kronkels ,
Het is ook interpretatie, de mensenrechten... Dat is goed rechten, maat ze vallen niet uit eenheden, iemand heeft in de gevangenis al een recht ontnomen een vrijheidsrecht .. Dus ik weet niet of dat allemaal moet escaleren tot dergelijke dwangsommen

Die bedragen zijn er om de minister geens uit zijn zadel te wippen
Oud 15 mei 2016, 13:22   #49
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Xeno

Paletten worden in de prive relatief automatisch gemaakt. Maar bon is een goed,voorbeeld

Ze mogen betaald worden, dat hoor je mij niet zeggen dat het gratis moet zijn, maar met een loonbeslag voor afbetaling van hun schulden, kost en inwoon, en gevangenis

ik,zie het model
Inderdaad zoals cellmade.be

Je verplicht ze te werken, anders komen ze buiten met schulden
Dus de dienstverlening gevangenis wordt betalend.

Goed om een zinvol product te zijn op de markt is de gevangenis een fabriek die iets leert produceren. Liefst een drietal,verschillende dingen, in het genre hout, kunstig, metaal,tools en productie van hightech goederen, en administratieve skills. Dus niet beperken tot pakketjes allen bij wijze van spreken. Op hun cv kunnen ze die,vaardigheden dan bijschrijven. Goed dus een soort praktische VDAB waar ze een drietal,stielen leren... Dus de gevangenis is een economisch rendabele entiteit met boekhouding, btw, sociale lasten, en waar de gevangenen de grootste kostprijs van kost, inwoon dus hun slaapkamer en onderhoud van herstellingen en kosten en luxegoederen sigaretten en drank zelf betalen.

Het gevolg is dat de begroting daardoor lichter wordt...
Ze werken een hele dag voor één € en 50 cent ofzo en die ga je in beslag nemen?

Veel geluk om vrijwilligers te vinden.

Ik garandeer u dat er niet meer gewerkt gaat worden, en dan stelt er zich een probleem.
Wie gaat er koken, het eten ronddragen, kuisen?
Oud 17 mei 2016, 17:16   #50
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Alsof jij (nog) werkt ?
Zelfs als gepensioneerde Belg betaal je hier voor dat SPa ratatouille.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be