![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn goed fout bezig. Neem dat maar van me aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Entel laat het geld in het land zelf circuleren. Die andere twee verschepen een deel van het geld naar het buitenland, voor duur betaalde CEOs en dergelijke. Wat zou het meest positieve effect op de Boliviaanse economie hebben denk je? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 14 mei 2016 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een verkoopargument geworden. Zaterdagmorgen online een laptop bestellen bij coolblue, met optie om op zondag te leveren , kostprijs 12 euro voor die zondagdienst. Effectief, op zondag VM had ik mijn laptop. De Turk die hem is komen afleveren vertelde mij dat hij op één dag 200 pakketten moet zien af te leveren. Die mannen werken zich te pletter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Communisten jager is weer op pad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() I feel you. We zijn onze tijd aan het verliezen. Mischien wel ons kostbaarste goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval, mijn krant zit iedere morgen vóór 07.30 uur in de bus. En de krantenbedeling gebeurt door B-Post. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is juist mijn punt: een verkoopsargument. Wat een onzin. Of ik het boek bij Bol.Com besteld, nu morgen krijg of de dag na overmorgen, dat maakt toch niet uit. Voor dringende zaken kan ik dat nog begrijpen, maar een kookpot om ter snelst te leveren , dat is toch volkomen waanzin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijden zijn nu snel aan het veranderen.
Werk ook. Men zal er moeten aan wennen dat het dagelijks inkomen te laag is geworden tegenover de dagelijkse uitgaven. Mensen zoeken nu andere wegen om dat gat te vullen. En gewoon werk zit daar niet meer in. .Thys heeft er ook de brui aan gegeven als hij een deel loon mocht afgeven. Hij zou dus moeten beseffen dat het voor anderen ook zo is. Maar volgens mij leeft hij niet in dezelfde wereld op dezelfde voet.
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Net als Belgian Red Devils. Ik heb een afschuw van alles waar het woord Belgian/België/etc in voorkomt. Laatst gewijzigd door Mindset : 14 mei 2016 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist ja product maken die de klant wil, is misschienook iets,dat vakbonden niet kennen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom iedereen hier nog zijn vuilbak vol wil proppen,met papier begrijp ik niet, eendigitale versie zou ik normaal vinden maar kom de nieuwe normaal is gewoon alle zombiebedrijven blijven steunen tot in het oneindige
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 14 mei 2016 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is meer iets dat ik zou doen, en niet bij het binnenkomen, bij het vertrekken 's morgens.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, bij u vraag ik me soms af of het niet pathologisch van aard is.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag besteld morgen geleverd. Op .be begint het al met 'er is in heel het land zo geen hoofdtelefoon verkrijgbaar' en als ze hem wel hebben dan leveren ze hem een drie a vier dagen na het volgende weekeind. In Belgie werkt het zo slecht dat je enkel kan besluiten dat ze het speciaal doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Jaja maar de belastingen en alles dat van de overheid uitkomt meestal nog per briefwisseling .... zelf uw belastingaangifte formulieren komen toch per gewone post .. uittreksels van banken van buren in je brievenbus krijgen ...en die verwarren met de uwe (zelfde bank ) ... in een rapte open maken en dan zien dat het de uwe niet zijn... is nu niet zo leuk om mee te maken ,, en dan uw brieven op de straat terug vinden ? ook al meegemaakt ..... ja zo gaat dat hier .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |