Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juni 2016, 20:54   #41
Rahowa
Europees Commissaris

Rahowa's schermafbeelding

Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Frappant is dat ie helemaal geen alleenstaand geval is, er zijn er die er zelfs dakloos door worden:

Erg triest allemaal:

https://www.youtube.com/watch?v=J4dcii_fnp4

https://www.youtube.com/watch?v=MPgaO4jQNQs

https://www.youtube.com/watch?v=xnR-CIG0k0Q

Bah nee ze verdienen niet beter.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2016, 00:08   #42
elsina
Provinciaal Gedeputeerde

elsina's schermafbeelding

Standaard

http://www.thailandblog.nl/relaties/...-thaise-vrouw/
elsina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2016, 05:21   #43
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja ik snap dit niet .. en hoop dat ouwe knar (een forummer die met pensien in Thailand is) zich wat beter heeft weten indekken ... ik hoop het echt, XD

ouwe knar, of Louis49, onze gepensioneerde friturist die hier dagelijks kwam snoeven hoeveel push ups en bench presses hij had gedaan in de gym. En hoe goed onze Lewie iedereen kent in zijn tropische hoerenbuurt en hoe alle farang bij hem om raad kwamen...
En maar stoefen dat hij met zijn katoi chungalee (een omgebouwde vent) een prachtige vrouw in huis had. Maar hij moest wel op tijd naar huis voor te gaan eten, onze Lewie. Lang geleden dat hij nog wat van die hilarische foto's van zijn biceps is komen posten. Want naast aandachtshoer was onze Lewie ook een beetje exhibitionist.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2016, 11:51   #44
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Fred als je de reportages van oa Stacey Dooley had gezien dan zou je weten dat een local het daarmee moet doen en ook mee rondkomt, ja zelfs in Bkk, maar zelfs zonder het gezien te hebben: ik weet dat uit goede bron want heb zelf nog in de contreien gewoond en ja 100 us dollar is daar 'veel' ....
Arme mensen zijn er overal....In België zijn ook veel mensen die het moeten rooien met 10d Euro per dag. En reportages zijn er in alle maten en gewichten....

Ik weet dat je in Bangkok niks bent met 80 euro......In Bangkok is alles omzeggens even duur als in België en vele dingen zelfs een pak duurder.....

Onder ons gezegd ......Ik moet in Thailand nog de eerste mens tegen komen die 300 meter te voet aflegt...Zelfs de kinderen van 9 jaar hebben een moto onder hun kont.

Hier dit is ook een reportage over Bangkok....

https://www.youtube.com/watch?v=e2hICl3PPrk
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2016, 11:55   #45
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En Fred ik zal je iets vertellen: vroeger zat ik veel op Bkk.chat, en een Thai-Chinese meisje wou me toen persé ontmoeten toen ik in Bkk was, en je weet dat de Thai-Chinese daar de welstellende zijn, dus je bewering dat die op mij zouden neerkijken klopt al niet, I tell you: ik wete meer van Thailand en die contreien dan jij, teehee!
Wel als ik het zo lees denk ik niet dat jij daar veel over weet.....Hoelang heb je daar al gewoond dan ?
Oud 9 juni 2016, 11:57   #46
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht

ouwe knar, of Louis49, onze gepensioneerde friturist die hier dagelijks kwam snoeven hoeveel push ups en bench presses hij had gedaan in de gym. En hoe goed onze Lewie iedereen kent in zijn tropische hoerenbuurt en hoe alle farang bij hem om raad kwamen...
En maar stoefen dat hij met zijn katoi chungalee (een omgebouwde vent) een prachtige vrouw in huis had. Maar hij moest wel op tijd naar huis voor te gaan eten, onze Lewie. Lang geleden dat hij nog wat van die hilarische foto's van zijn biceps is komen posten. Want naast aandachtshoer was onze Lewie ook een beetje exhibitionist.
Van die blaaskaken zijn er met hopen in Thailand.
Oud 9 juni 2016, 12:01   #47
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
narak=mooi
want ja, als j in Thailand als asian een lichte huiskleur hebt behoor je tot de goeie, en word je beter aanzien dan zij met een donkerdere kleur ...

dat eten bof, ik kan er in het algemeen goed tegen, en niet alle gerechten zijn daar pikant ....
Uw redeneringen staan loodrecht tegenover elkaar.
Als ze zelfs al op je neerkijken opdat je een beetje donkerede huidskleur zou hebben moet je je afvragen hoe ze op je neerkijken als je niet welstellend bent....en of in uw geval een Farang kee nok ?
Oud 9 juni 2016, 15:10   #48
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

de verhalen van BimBam maken dat zij hier stilaan een legendarische status krijgt. Namelijk die van mythomane die vlucht van de realiteit door verhaaltjes te vertellen.
Eerst vertelt ze dat ze van armoede -opnieuw- gaan pikken is en daarbij geklist is, nu komt ze af met een verhaal over spaarcenten...
Ze ging naar Vietnam gaan, nu naar Thailand, ze ging meerdere boeken schrijven maar zit met één flutboekje waar er nog geen enkel exemplaar van verkocht is, ze laat zich rollen op een voddenmarkt, pikt schoenen, loopt rond in kinderkledij van Hello Kitty, wisselt vreetbuien van junk food af met plotse opstootjes van plotse interesse in health food, beweert dat de bevoegde FOD haar gehandicapt verklaarde maar je mag vooral het woord 'gek' niet gebruiken, bedelt bij familie die de banden verbreekt, vertikt het om gewoon werk te aanvaarden en ligt liever in de uitkeringshangmat, beklaagt zich dat ze daardoor zo weinig geld heeft, en is niet te beroerd om eerst wekenlang te argumenteren dat ze 2 kinderen wil en zal hebben, dat ze daarna beseft dat dit toch geen goed idee was en ervan afziet om nu plots weer met die zever van kinderen af te komen enkel om haar uitkering wat op te pompen...

It's all bullshit...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2016, 15:18   #49
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elsina Bekijk bericht
Ik zeg niet dat deze verhalen niet kloppen maar ik heb altijd gehoord dat buitenlanders geen eigendom kunnen hebben in Thailand, als ze er willen kopen is dat op naam van hun partner.
Oud 9 juni 2016, 15:20   #50
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Pandareus je zit er vanalles bij te verzinnen, ps ouwe knar mocht er best wezen, zijn foto'tjes waren tenminste echt, niet zoals jij die fictieve etentjes post, ja voor hetzelfde geld ben je een pépé in het rusthuis van Brakel die even op de pc mag, beuaaaaark! (<- om het in je eigen bewoordingen te zeggen, lol)
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2016, 15:25   #51
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Arme mensen zijn er overal....In België zijn ook veel mensen die het moeten rooien met 10d Euro per dag. En reportages zijn er in alle maten en gewichten....

Ik weet dat je in Bangkok niks bent met 80 euro......In Bangkok is alles omzeggens even duur als in België en vele dingen zelfs een pak duurder.....

Onder ons gezegd ......Ik moet in Thailand nog de eerste mens tegen komen die 300 meter te voet aflegt...Zelfs de kinderen van 9 jaar hebben een moto onder hun kont.

Hier dit is ook een reportage over Bangkok....

https://www.youtube.com/watch?v=e2hICl3PPrk
Dat van die moto klopt al niet, een heleboel mensen nemen daar de Skytrain/BTS, goedkoop, snel en je raakt er niet van bezweet ...

Verder is +-120€ daar wel degelijk het minimumloon, en dat is al niet echt slecht daar want arm naar Thaise maatstaven is nog véél minder: dat zijn mensen die amper 50€ in de maand hebben en die zijn er met schering en inslag, dus met 200€ in de maand zal ik zeker m'n plan kunnen trekken, de fout die jij maakt is van het vanuit een Farang perspectief et zien, dan is natuurlijk alles veel duurder want die leven anders, ik heb het over de locals ......... my god, wat een sukkels hier toch ..... LOL
Oud 9 juni 2016, 15:26   #52
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Wel als ik het zo lees denk ik niet dat jij daar veel over weet.....Hoelang heb je daar al gewoond dan ?
Genoeg om te weten hoe het daar echt is ........
Oud 9 juni 2016, 15:26   #53
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Geen tetten in deze draad ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2016, 15:28   #54
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elsina Bekijk bericht
Elsina ik kende die site al maar toch bedankt van te posten, hihi
Oud 9 juni 2016, 15:35   #55
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
de verhalen van BimBam maken dat zij hier stilaan een legendarische status krijgt. Namelijk die van mythomane die vlucht van de realiteit door verhaaltjes te vertellen.
Eerst vertelt ze dat ze van armoede -opnieuw- gaan pikken is en daarbij geklist is, nu komt ze af met een verhaal over spaarcenten...
Ze ging naar Vietnam gaan, nu naar Thailand, ze ging meerdere boeken schrijven maar zit met één flutboekje waar er nog geen enkel exemplaar van verkocht is, ze laat zich rollen op een voddenmarkt, pikt schoenen, loopt rond in kinderkledij van Hello Kitty, wisselt vreetbuien van junk food af met plotse opstootjes van plotse interesse in health food, beweert dat de bevoegde FOD haar gehandicapt verklaarde maar je mag vooral het woord 'gek' niet gebruiken, bedelt bij familie die de banden verbreekt, vertikt het om gewoon werk te aanvaarden en ligt liever in de uitkeringshangmat, beklaagt zich dat ze daardoor zo weinig geld heeft, en is niet te beroerd om eerst wekenlang te argumenteren dat ze 2 kinderen wil en zal hebben, dat ze daarna beseft dat dit toch geen goed idee was en ervan afziet om nu plots weer met die zever van kinderen af te komen enkel om haar uitkering wat op te pompen...

It's all bullshit...
Ho ho ho! Nergens heb ik beweerd van naar Vietnam te gaan, Thailand, Korea ja maar niet dat eerste, lol, en ja ik vertel hier over m'n lotgevallen en hoe ik de toekomst mss zie, mag een mens nog een beetje filosoferen of moet iedereen hetzelfde denken/doen/forummen .......

Besides, ik vraag me eigenlijk af of jij nooit moet werken, je zit heor bijna voortdurend, net als Jules trouwens, echt bizar hoor als je het mij vraagt, volgens mij ben je een werkloze pépé, YEP
Oud 9 juni 2016, 16:07   #56
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ho ho ho! Nergens heb ik beweerd van naar Vietnam te gaan, Thailand, Korea ja maar niet dat eerste, lol, en ja ik vertel hier over m'n lotgevallen en hoe ik de toekomst mss zie, mag een mens nog een beetje filosoferen of moet iedereen hetzelfde denken/doen/forummen .......

Besides, ik vraag me eigenlijk af of jij nooit moet werken, je zit heor bijna voortdurend, net als Jules trouwens, echt bizar hoor als je het mij vraagt, volgens mij ben je een werkloze pépé, YEP
Amaai bemmeke, ik vind dat je de laatste tijd heel aanvallend wordt in je postings, straks gaan de mensen lopen van u.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2016, 18:38   #57
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Wie is Jules?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2016, 18:42   #58
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Er gaat niets boven een heerlijk stugge blonde Friezin!

Oud 9 juni 2016, 19:32   #59
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik zeg niet dat deze verhalen niet kloppen maar ik heb altijd gehoord dat buitenlanders geen eigendom kunnen hebben in Thailand, als ze er willen kopen is dat op naam van hun partner.
Klopt alleen wat grond betreft maar je kan perfect in volle eigendom een appartement in een geregistreerd condominium kopen.

In vergelijking met Belgie is dat zeker nog altijd de helft van de prijs.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 9 juni 2016 om 19:52.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2016, 19:55   #60
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Filosoferen doe je met whiskey en sigaren in je beste kostuum. Niet in een hello kitty outfit en wat melk en koekjes.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be