![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ouwe knar, of Louis49, onze gepensioneerde friturist die hier dagelijks kwam snoeven hoeveel push ups en bench presses hij had gedaan in de gym. En hoe goed onze Lewie iedereen kent in zijn tropische hoerenbuurt en hoe alle farang bij hem om raad kwamen... En maar stoefen dat hij met zijn katoi chungalee (een omgebouwde vent) een prachtige vrouw in huis had. Maar hij moest wel op tijd naar huis voor te gaan eten, onze Lewie. Lang geleden dat hij nog wat van die hilarische foto's van zijn biceps is komen posten. Want naast aandachtshoer was onze Lewie ook een beetje exhibitionist. |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik weet dat je in Bangkok niks bent met 80 euro......In Bangkok is alles omzeggens even duur als in België en vele dingen zelfs een pak duurder..... Onder ons gezegd ......Ik moet in Thailand nog de eerste mens tegen komen die 300 meter te voet aflegt...Zelfs de kinderen van 9 jaar hebben een moto onder hun kont. Hier dit is ook een reportage over Bangkok.... https://www.youtube.com/watch?v=e2hICl3PPrk |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ze zelfs al op je neerkijken opdat je een beetje donkerede huidskleur zou hebben moet je je afvragen hoe ze op je neerkijken als je niet welstellend bent....en of in uw geval een Farang kee nok ? |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
de verhalen van BimBam maken dat zij hier stilaan een legendarische status krijgt. Namelijk die van mythomane die vlucht van de realiteit door verhaaltjes te vertellen.
Eerst vertelt ze dat ze van armoede -opnieuw- gaan pikken is en daarbij geklist is, nu komt ze af met een verhaal over spaarcenten... Ze ging naar Vietnam gaan, nu naar Thailand, ze ging meerdere boeken schrijven maar zit met één flutboekje waar er nog geen enkel exemplaar van verkocht is, ze laat zich rollen op een voddenmarkt, pikt schoenen, loopt rond in kinderkledij van Hello Kitty, wisselt vreetbuien van junk food af met plotse opstootjes van plotse interesse in health food, beweert dat de bevoegde FOD haar gehandicapt verklaarde maar je mag vooral het woord 'gek' niet gebruiken, bedelt bij familie die de banden verbreekt, vertikt het om gewoon werk te aanvaarden en ligt liever in de uitkeringshangmat, beklaagt zich dat ze daardoor zo weinig geld heeft, en is niet te beroerd om eerst wekenlang te argumenteren dat ze 2 kinderen wil en zal hebben, dat ze daarna beseft dat dit toch geen goed idee was en ervan afziet om nu plots weer met die zever van kinderen af te komen enkel om haar uitkering wat op te pompen... It's all bullshit... |
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#50 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Verder is +-120€ daar wel degelijk het minimumloon, en dat is al niet echt slecht daar want arm naar Thaise maatstaven is nog véél minder: dat zijn mensen die amper 50€ in de maand hebben en die zijn er met schering en inslag, dus met 200€ in de maand zal ik zeker m'n plan kunnen trekken, de fout die jij maakt is van het vanuit een Farang perspectief et zien, dan is natuurlijk alles veel duurder want die leven anders, ik heb het over de locals ......... my god, wat een sukkels hier toch ..... LOL |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Geen tetten in deze draad ?
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Besides, ik vraag me eigenlijk af of jij nooit moet werken, je zit heor bijna voortdurend, net als Jules trouwens, echt bizar hoor als je het mij vraagt, volgens mij ben je een werkloze pépé, YEP |
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wie is Jules?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er gaat niets boven een heerlijk stugge blonde Friezin!
![]()
|
|
|
#59 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In vergelijking met Belgie is dat zeker nog altijd de helft van de prijs. Laatst gewijzigd door Gipsy : 9 juni 2016 om 19:52. |
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|