![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry dat je teleurgesteld bent in mij maar onderwerpen zoals "is een vrouw nog voor iets anders bruikbaar dan voor seks", daar wordt mijn gevoel voor humor niet van wakker. Ik ben namelijk een vrouw, en voel me dankzij mijn partner meer dan een ordinair seksobject. Maar dat jouw gevoel voor humor meer nood heeft aan reacties over sperma slikken dan over de seksuele behandeling van moslimvrouwen en kinderen begrijp ik.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 13 juni 2016 om 07:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met vrouwen iets aanvangen is niet het beste plan dacht ik daar dat meestal een regelrechte aanslag op uw bankrekening is en het gaat in dit geval niet over de fans van de meisjes van plezier.
Waarom zou je ook een vrouw in huis halen? Het internet staat er vol van, ze zijn mooi, lief, ze lachen altijd, kronkelen zich in de meeste leuke houdingen, je moet er geen 'eten' insteken en op uw internetverbinding na kosten ze u niets. Op naar de tettendraad dan maar ![]() ![]() ![]() p.s. Natuurlijk kan u ze ook de dweil en wat afvallige kuisproducten in haar hand duwen waarna u de gebiedende wijze gaat scanderen: KUIS! Maar dat zou pas oneerlijk zijn om daar alleen maar een vrouwtje voor in huis te halen niet?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 juni 2016 om 07:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anale seks?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() zal haar eens direct een smske sturen zie ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't zou nogal een jaarlijkse poolparty zijn zonder vrouwen, pfffff. 'k maak van mijn zwembad nog liever een visvijver.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om mijn nek om te wringen hé
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gatlikker
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fijn voor u, veel plezier nog met de uren vertelsels over moslims die je gevoel voor humor je op gaan leveren
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slaande ruzie mee maken. Dat vinden ze stiekem altijd wel leuk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En vertelsels , dat zijn sprookjes. Naast uw gevoel voor humor is blijkbaar ook uw realiteitsbesef flink aangetast. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze gaat je gewoon bespringen jong
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ndoet ndoet
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik mij de moeite doen om iemand de nek om te wringen die mij volkomen koud laat? Ik heb handen en een hart van goud. Die gebruik ik niet om waardeloze nekken om te draaien, maar om te beminnen wie mij lief is.
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan de andere kant moet je maar eens nagaan hoe dikwijls kabouters op je venijn reageren, zonder dat je ze eerst aanspreekt.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 13 juni 2016 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |