![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer efficient dan destijds bij ons in Zaventem? Dat kan ik maar moeilijk aanvaarden of ligt de incompetentie wel degelijk op een hoger niveau hier?
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 30 juni 2016 om 01:42. |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Als je jezelf in een slachtofferrol hebt geduwd heb je nergens iets mee te maken.
#43 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Samengevat: Istanbul: lichte schade in klein gedeelte van gebouw, zowel op aankomst als vertrek, waardoor zowel aankomst al vertrek nog steeds bruikbaar zijn. Zaventem: zware schade verspreid over volledige vertrekhal, waardoor deze onbruikbaar was. Laatst gewijzigd door Scorpio : 30 juni 2016 om 08:26. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het VB en de islam, steeds meer en meer één strijd ![]() |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() ben jij Roland?
Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 30 juni 2016 om 17:27. |
|
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom dansten er moslims na de aanslagen in Brussel?
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 30 juni 2016 om 18:35. |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen moslim, ik danste toen niet, en ik ga nu evenmin dansen. Tenminste, toch niet om een aanslag te 'vieren'.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daarom is dat dansen zeer ongepast. laten we meeleven met de Turken en laten de Turken meevechten tegen IS. |
|
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Is dat dan alleen een voorrecht voor moslims? Het zijn verdorie hun eigen geloofsgenoten die voor dood en verderf zorgen, naar het voorbeeld van hun profeet.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 30 juni 2016 om 19:57. |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Ik ben geen geloofsgenoot, en hun 'profeet' kan mij gestolen worden. Maar dat wil nog lang niet zeggen dat ik dood en verderf een reden vindt om te dansen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb ook niet gedanst, maar het kan mij geen zier schelen dat moslims slachtoffer zijn. Iedereen die een gewelddadige profeet aanbidt moet de gevolgen maar dragen van zijn 'geloof'.
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De drie terroristen die de bloedige aanslag op het internationale vliegveld Ataturk pleegden, hadden volgens een Turkse regeringswoordvoerder de Russische, Oezbeekse en Kirgizische nationaliteit. De Turkse politie en speciale antiterrorisme-eenheden hebben op zestien plaatsen in Istanbul invallen waarbij dertien mensen zijn gearresteerd. Ook zou de politie enkele wapens en plattegronden van mogelijke doelwitten hebben gevonden. http://www.volkskrant.nl/buitenland/...zier~a4330564/ Laatst gewijzigd door cato : 1 juli 2016 om 07:46. |
|
![]() |