![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De loeiende sirenes en gevolglijk jankende honden, de suisende kogels langs het strand voor waar ik woonde -politie schoot wel eens op scherp op een vluchtende zwarte als een stagiare was lastiggevallen / aangerand- kon ik op mijn balkon met een cola rum gadeslaan. Vrijwillig bracht ik stagiares van mijn huis of kroeg naar hun verblijf, nml aanranding en beroving lag in het donker altijd op de loer. Uit de krant kon ik maandelijk vernemen dat er een paar honderd meter verderop een inval was gedaan, met een cokevondst van 100+ kilo. Die tijd is nu over. De buurt is opgeknapt, er staan dure Mercedessen voor opgeknapte historische panden, de junks zijn 'opgeruimd' en het leven gaat verder. De Dominicaanse straatdealer die tegenover mij woonde en zijn eigen vrouw soms liet prostitueren en mij eerbiedig Kasparov noemde omdat ik met hem regelmatig schaakte, is ook niet meer. Verhuisd naar Spanje. Betreft die homofiele agressieveling was vrij vlot 'verdwenen' heb ik vernomen. Een aantal aardige zwervers hebben zelfmoord gepleegd, 1 heeft het 'ver' geschopt en deze begeleid nu toeristen, een ander is enige jaren geleden verkast naar Belgie. Hell of geen hell, ik ben blij dat ik niet Filipijnen woon, want dan zou ik het er nooit levend vanaf brengen in zulks crystal meth buurt. Misschien als Duterte zijn 'klusje' geklaard heeft zou ik daar wel van mijn cola rum op het balkon van het uitzicht op de oceaan willen genieten... Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 augustus 2016 om 00:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() http://www.volkskrant.nl/buitenland/...e-vn~a4361664/
Filipijnen dreigt met vertrek uit de VN........ |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Duterte go !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Crystal Meth is voor pussies! Echte mannen gebruiken krokodil!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Krokodil is meer voor zigeuners op de Balkan en Russen in uitzichtloze grauwe Siberische steden als ik youtube mag geloven. Negers gaan toch net 'iets' beter om met hun lichaam en hebben het niet zo op 'spuiten'. Op youtube heb ik filmpjes gezien over illegale alcohol brouwerijen in Jakarta; onder ander wordt Baycon toegevoegd. Voor de degene die dit niet weten is dit een zeer effectief insecten bestrijdingsmiddel. Niet teveel natuurlijk anders ga je dood; je schijnt er dagen wakker van te blijven. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 21 augustus 2016 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nee, hele fijne man dat. Totaal geen dictator die bezig is om zich met een geweldsgolf stevig in het zadel te zetten. Is echt helemaal omdat het het beste is voor de mensen allemaal.
![]() |
![]() |