Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 augustus 2016, 00:41   #41
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
En als moorden legaal wordt, wordt je nog veel harder met rust gelaten, want dan zijn al je buren dood, en dat was het helemaal waard.

Ik begrijp nog steeds niet zo hoe dit hele verhaal over zielige stagiaires die naar huis willen etc het moet verantwoorden dat een staat extreme eigenrichting aanmoedigd en de burgerbevolking vraagt om mensen dood te maken.

Hell, jij kon het niet eens zelf, die man hard genoeg bewerken dat ie je niet meer aan het schrikken zou brengen. Je moest iemand betalen die gewelddadiger was dan jij. En we weten allemaal dat als moorden legaal was dat alle gewelddadige moordenaar alleen maar opdrachten zouden aannemen van mensen die een uitgebreid onderzoek gedaan hebben en alleen mensen die het verdienen aangeven, of zoiets.

Ik zeg niet dat er geen problemen zijn, ik zeg wel dat dit soort "wetgeving" voor heel veel meer problemen zorgt dan het oplost, ongeacht hoeveel enge zwervers jij vandaag nog gezien hebt. We hebben het hier over legale moord, er zijn best wel een aantal types te vinden die precies weten hoe ze dat kunnen gebruiken. Daar hoef je niet eens voor naar de Filipijnen. Ook in Brussel zou het binnen een maand een bloedbad zijn met zo'n instelling van de overheid.
Ik ben inmiddels 10 jaar ouder, en niet meer van het pak voor je rammel type als iemand mij fysiek intimideert. Ook woon ik niet meer in een buurt waar crystal meth gebruikers zich ophouden.

De loeiende sirenes en gevolglijk jankende honden, de suisende kogels langs het strand voor waar ik woonde -politie schoot wel eens op scherp op een vluchtende zwarte als een stagiare was lastiggevallen / aangerand- kon ik op mijn balkon met een cola rum gadeslaan. Vrijwillig bracht ik stagiares van mijn huis of kroeg naar hun verblijf, nml aanranding en beroving lag in het donker altijd op de loer. Uit de krant kon ik maandelijk vernemen dat er een paar honderd meter verderop een inval was gedaan, met een cokevondst van 100+ kilo.

Die tijd is nu over.

De buurt is opgeknapt, er staan dure Mercedessen voor opgeknapte historische panden, de junks zijn 'opgeruimd' en het leven gaat verder. De Dominicaanse straatdealer die tegenover mij woonde en zijn eigen vrouw soms liet prostitueren en mij eerbiedig Kasparov noemde omdat ik met hem regelmatig schaakte, is ook niet meer. Verhuisd naar Spanje.

Betreft die homofiele agressieveling was vrij vlot 'verdwenen' heb ik vernomen. Een aantal aardige zwervers hebben zelfmoord gepleegd, 1 heeft het 'ver' geschopt en deze begeleid nu toeristen, een ander is enige jaren geleden verkast naar Belgie.

Hell of geen hell, ik ben blij dat ik niet Filipijnen woon, want dan zou ik het er nooit levend vanaf brengen in zulks crystal meth buurt. Misschien als Duterte zijn 'klusje' geklaard heeft zou ik daar wel van mijn cola rum op het balkon van het uitzicht op de oceaan willen genieten...

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 augustus 2016 om 00:54.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2016, 13:28   #42
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

http://www.volkskrant.nl/buitenland/...e-vn~a4361664/

Filipijnen dreigt met vertrek uit de VN........
Oud 21 augustus 2016, 13:31   #43
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Duterte go !!
Oud 21 augustus 2016, 14:12   #44
Het Verzet
Europees Commissaris

Het Verzet's schermafbeelding

Standaard

Crystal Meth is voor pussies! Echte mannen gebruiken krokodil!
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2016, 17:59   #45
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Crystal Meth is voor pussies! Echte mannen gebruiken krokodil!
Off topic:

Krokodil is meer voor zigeuners op de Balkan en Russen in uitzichtloze grauwe Siberische steden als ik youtube mag geloven.

Negers gaan toch net 'iets' beter om met hun lichaam en hebben het niet zo op 'spuiten'.

Op youtube heb ik filmpjes gezien over illegale alcohol brouwerijen in Jakarta; onder ander wordt Baycon toegevoegd. Voor de degene die dit niet weten is dit een zeer effectief insecten bestrijdingsmiddel. Niet teveel natuurlijk anders ga je dood; je schijnt er dagen wakker van te blijven.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 21 augustus 2016 om 18:01.
Oud 21 augustus 2016, 22:00   #46
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
http://www.volkskrant.nl/buitenland/...e-vn~a4361664/

Filipijnen dreigt met vertrek uit de VN........
Smullen dat stuk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artikel
Duterte riep tijdens zijn verkiezingscampagne op tot het vermoorden van drugshandelaren- en gebruikers. Vrijdag ontkende hij dat de regering verantwoordelijk is voor het geweld.

De president had ook een boodschap voor de duizenden ambtenaren die volgens hem corrupt zijn. 'Ik geef een waarschuwing af voor maandag', aldus Duterte. 'Ik zal jullie posities schrappen, in het hele land. 'Tijdens mijn bezoeken aan de provincies hoor ik nog steeds dat ambtenaren zich schuldig maken aan corruptie', aldus de vroegere burgermeester.

Ook dreigde hij sommige functionarissen naar Jolo te sturen, het afgelegen eiland waar islamitische opstandelingen actief zijn. Daarnaast vinden er veel ontvoeringen plaats. 'Jullie zullen genieten van de ambiance en de omgeving', zei de president.

Duterte benadrukte dat leden van zijn kabinet zijn uitgesloten van de maatregelen die hij heeft aangekondigd. 'Ze zijn te kort in functie om al corrupt te zijn', zei hij toen hem werd gevraagd waarom hij een uitzondering voor hen maakte. Begin deze maand bracht hij ruim 150 topfunctionarissen openlijk in verband met drugshandel. Het ging om politici, rechters, burgemeesters, politiemensen en militairen. Dit deed hij ook tijdens een live-toespraak op televisie.
Neemt compleet geen verantwoordelijkheid voor zijn beslissingen, en gaat honderden ambtenaren die het vast compleet toevallig niet met zijn beleid eens zijn ontslaan of zelfs laten afknallen (want hij heeft zelf beweert dat ze weleens drugs zouden kunnen gebruiken, en bovendien geniet hij van het idee dat hen iets zou kunnen overkomen).

Nee, hele fijne man dat. Totaal geen dictator die bezig is om zich met een geweldsgolf stevig in het zadel te zetten. Is echt helemaal omdat het het beste is voor de mensen allemaal.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be