![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik wil erop wedden dat globalisten nu in de tegenaanval gaan, de Britten sancties zullen opleggen en dat centrale bankiers de GBP zullen vernietigen tot ze gewoon weer bij de Verenigde Staten van Europa aansluiten. Ze laten nu de storm even tot rust komen, en over een paar maanden gaat het die kant op. Ik vind het zeer eigenaardig dat Farage op dit moment aftreedt
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De Britten kunnen vandaag nog komen met een art 50 brief. Er is geen ambitie meer om de UK nog binnen de EU te willen houden en wil evenals Farage er nu een streep onder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nigel Farage admits £350 million a week for the NHS was a 'mistake' on Good Morning Britain ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag is of de EU zelf wel weet wat een Brexit zal inhouden voor hun. LOL edit: En leugens? Zo erg niet, Remain recupereerde zelfs de dood van een vooraanstaande politici. Met de mokerslag als gevolg. Laatst gewijzigd door zonbron : 5 juli 2016 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken slechts 1 land+inwoners die het met beter gebruik van hun verstand doen en neen, niet in de EU!
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
The International Monetary Fund said earlier this month that the U.K.’s gross domestic product was on track to grow 2.2 percent in 2017. Brexit could force a revision to 1.4 per cent under a best-case scenario to a 0.8 per cent contraction if things go really bad. And that is to say nothing of what might happen to the EU, which, even without Britain, boasts a market equal to that of the United States. “We are of the view that if the U.K. votes to leave, and does in fact leave, then the EU will be poorer, smaller, less influential, and possibly less stable,” said Fergus McCormick, the top analyst at DBRS Inc., the Toronto-based credit-rating agency. http://www.moneysense.ca/news/brexit...an-for-canada/ Laatst gewijzigd door Adrian M : 5 juli 2016 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, tijd om pinten te drinken en wachten op het moment dat men de beste deals kan afsluiten. Eentje op de EU... Sante. ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 5 juli 2016 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens het IMF staat iedereen die niet doet wat ze verwachten er slecht op. Big deal... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kunnen niet allen eurohaters zijn van uw slag. Hoe meer vernieling hoe meer plezier. Moesten de vliegtuigen van Putin Europese steden bombarderen en de Russische tanks binnenrollen zo u een gat in de lucht van plezier springen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]() In heb overigens geen flauw benul waarvan we ons zouden moeten bevrijden. Een Hollander is nog steeds een Hollander en een Fransman een Fransman. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Farage zit het probleem niet, U ziet geen enkel probleem en ik zie ook geen probleem, dus bollen we het even af en gaan we vanavond pinten pakken. Of is dinsdag te vroeg op de week voor U?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Hij wilt zijn Empire back, daar waar de zon nooit onder gaat. De kans is groot dat ze wakker worden op een stukje eiland gesitueerd ergens ten westen van het continent Europa.
"L'homme n'est ni ange ni bête, et le malheur veut que qui veut faire l'ange fait la bête."Blaise Pascal Laatst gewijzigd door koppijn : 5 juli 2016 om 12:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Als het nog gekund had zou ik zondermeer een pint met u pakken. Helaas zit er niet meer in
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
In Nederland is Wilders ook zo.n figuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Wel een teken aan de wand ,dat de dromers/populisten in de politiek , hun rijk uit de 19e eeuw willen herstellen, ook Poetin en ook Erdogan. Laatst gewijzigd door cato : 5 juli 2016 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Hier en daar wat bij scharrelen, film, boeken, spreekbeurten .... Een gat in de markt. Helaas, hij is me voor geweest in Nederland ![]() |
|
![]() |
![]() |