![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlaamse Onafhankelijkheid is de simpelste vraag die er is, dus daar is er helemaal geen beletsel voor een referendum. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben benieuwd of de forumwoordvoerder van N-VA even duidelijk en ondubbelzinnig gaat antwoorden op deze vraag als zijn Grote Leider heeft gedaan. ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 12 juli 2016 om 08:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
-onafhankelijk met of zonder deel van groot-nederland -onafhankelijk met of zonder lidmaatschap eu -onafhankelijk met of zonder overname staatsschuld -onafhankelijk met of zonder antwerpen als hoofdstad ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het regime maakt ons wijs dat Vlaanderen dan helemaal kapot gaat gaan en gaat verdrinken in een economisch moeras en velen geloven dat. Een Vlaming is nu eenmaal een werker en geen held. Laatst gewijzigd door Pericles : 12 juli 2016 om 09:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb in 25 jaar meer gewerkt dan jij ooit zal doen en daarbij , ik ben niemand tot last, ik trek geen enkele uitkering , van mijn kapitaal kan ik , zelfs zonder intrest, nog makkelijk tot het einde van mijn dagen verder.
Heb jij wel werk? Want leraar ben jij zeer zeker niet. ![]() PS: leer eens deftig schrijven. ![]() Wat voor een zielig persoon ben jij in feite? Hele dagen zitten poken in de hoop dat iemand verkeerd antwoordt opdat je dan op het driehoekje kan drukken. Werkelijk kerel, je leven moet wel heel erg leeg zijn. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 12 juli 2016 om 09:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb jij echt 25 jaar gewerkt?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ga niet liegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hebben gisteren rozen voor een leeuw gaan uitdragen en we kwam op het hele grondgebied aan een stuk of 200. Hier en daar nog een verdwaalde jupilervlag. Trouwens, als het morgen uiteenvalt ligt er geen kat van wakker, buiten Hansworst en BrunoHeelNederland.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 12 juli 2016 om 10:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat bedoel ik dus
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel Jack ik ga het niet lezen.
Maar één zaak is zeker. Je bent geen leerkracht. Tijdens de lesweken zit je hier van de maandag tot de vrijdag zowat tijdens elk mogelijk lesuur te posten. En dat is onmogelijk. Nee, je bent, hetzij werkloos, of je hebt een job bij het leger maar niet te hoog, als sergeantje , net boven de 2000 bruto. Voor al de rest ben je echt wel verbaal te beperkt. En ik ben hier lang niet de enige die dat zo ziet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het mijn fout misschien dat het separatistisch verhaal niet aanslaat bij de grote massa? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
De meesten vinden het stemmen maar een saaie 'Zondagsverdervende' bezigheid. te meer dat het in geen enkel geval resulteert, tot de verandering van de 'agenda' der 'ultieme machtigen'. Dus: VOLLEDIG ONPRODUCTIEF ! uit hoofde van de kiezer!!! - Temeer dat men (tussen elke beurt: 4 lange jaren moet wachten, alvorens correcties te kunnen aanbrengen. Tussentijds, lijkt het op een gigantisch 'schaakspel' waar iedere politici, gedurende de ambtsperiode zijn positie alsook zijn 'portefeuille', zal pogen te 'consolideren'. Inmiddels, zit de 'bedrogen'/'belogen' kiezer gedurende 4 jaren lang met het hoofd tussen de handen te hopen op dezen, die werkelijk verandering zouden brengen!!! Op dit vlak scoort de 'NVA' het best ??? - Omdat uitgerekend zij: Het gedurfd hebben, deze niet bindende belofte naar de kiezers toe, te hebben gestuurd. Persoonlijk pleit ik voor een beroepsregering binnen een ministerie bemand met aangeworven technocraten die (zoals ambtenaren en bedienden) aan strikte regels zouden onderworpen zijn. Het is hoogtijd, dat men eens zou inzien dat dit Land niet verder kan bestuurd worden door 'ontoereikende AMATEURS' !!!!
De waarheid, niets dan mijn waarheid: ..............................Zo helpe mij God. Laatst gewijzigd door LETSPANIC : 12 juli 2016 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() [quote=Another Jack;8167066]Je bent echt wel kwaad, hè?
Is het mijn fout misschien dat het separatistisch verhaal niet aanslaat bij de grote massa?[/QUOTE] Maar met de slogan "25 jaar werken, en leven zonder uitkering met het opgespaarde kapitaal" kan en zal daar zeer snel "verandering" in komen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Mijn aanwezigheid hier stoort een aantal mensen.
Ik denk eerder dat ze niet graag lezen wat ik post... Ik neem het niet persoonlijk op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle kom, een leerkracht die tijdens het schooljaar zowat elk lesuur hier kan posten.
![]() En dan daarna s'avonds nog eens verschillende uren. En dan nog verhuurder zijn en nog eens bijklussen. ![]() Als je dat gelooft, dan is men in feite achterlijk. ![]() |
![]() |
![]() |